Ooievaarsbek 11
3621TL Breukelen

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Bol.com 3 10,0

J.B beoordeelde op 2019-07-08

Twee mooie vazen gekocht en een mooi waxinelichtje. Bestelling kwam snel binnen en was goed en mooi verpakt. Kwaliteit is goed en het ontwerp is net even anders dan dat je bij andere woonwinkel zal vinden. Heel blij mee!

Wanda Cornelisse beoordeelde op 2019-07-08

Erg tevreden over mijn bestelling! Ik heb vorige week een plaid besteld als cadeau en had deze zeer snel in huis. Een fijn plaid van goede kwaliteit en hij was ook nog eens mooi verpakt.

Annelies beoordeelde op 2019-06-20

Wat een leuke producten! Ik heb een paar mooie sfeermakers voor thuis gekocht, ik ben er erg blij mee. Ik had Home Delight voor het eerst gezien op Facebook, waar ze mooie inspiratiefoto's posten. Ik kom zeker terug! :)