www.petervanrijen.nl

Damesmode webshop.

Lidmaatschap per 31-12-2022 stopgezet

• Anneke Kranenbroek
    Review voor www.petervanrijen.nl

Mooie kleding in de webshop en uitstekende service! Ik had een bestelling geplaatst, ik zocht een broek van een bepaald merk in maat 34. Helaas was die niet op voorraad volgens de webshop en daarom had ik toch maar maat 36 besteld in de hoop dat ie klein zou uitvallen. Toch maar een mailtje eraan gewaagd en tot mijn verrassing kreeg ik heel snel een reactie en kon mijn maat alsnog geleverd worden! Het zou dan wel iets langer duren, maar het scheelde uiteindelijk maar een dag of twee. Ben heel blij met de broeken en erg te spreken over de service.

• Kathinka
    Review voor www.petervanrijen.nl

Zeker een aanrader, ik heb via
    de webshop een servies van Yaya- home besteld,
    ik had het pakket de volgende dag keurig verpakt in huis,
    Bij vragen zeer klantvriendelijke service en snel antwoord.

• Sigrid
    Review voor www.petervanrijen.nl

Fijne, kleine webwinkel met mooie spullen en vooral erg goede, persoonlijke service. Ik werd gewaarschuwd dat een trui die ik bestelde niet van goede kwaliteit was, waardoor de winkelier dus minder verkocht maar ik niet opgezadeld werd met een trui van inferieure kwaliteit. De winkelier ging voor mij op zoek naar een andere trui, ook in andere winkels (!), en liet me ook nog een trui terugsturen toen ik na verloop van tijd ergens anders toch het gezochte model vond. Super service dus!

• Ester
    Review voor www.petervanrijen.nl

Mijn bestellen werd al na een dag bezorgd. Op mijn vraag vooraf kreeg ik snel een antwoord. Helemaal top!

• Josien
    Review voor www.petervanrijen.nl

meteen de volgende dag in huis.