Liezenveenweg 47
7975AX uffelte

Priscilla Koops beoordeelde op 2019-08-24

Snel geleverd op de eerste verdieping zonder meerprijs. Keurig op tijd volgens afspraak en netjes te woord gestaan bij bestelling en duidelijke uitleg over gebruik was/combi machine en ook aangesloten. Top.

Martin De Witte beoordeelde op 2019-08-24

Super levering en natuurlijk ook nog goedkoper dan al die andere .

Anne-Mieke BOOTSMA beoordeelde op 2019-08-24

Ik bleek een trapgat {naar zolder, waar de machines staan, van 57 cm te hebben. De Wasgigant is de volgende dag alweer teruggekomen met een vergelijkbare machine die wel paste, geïnstalleerd, en hij draait nu al. Dank!

MAJP beoordeelde op 2019-08-19

Goede en vriendelijke service. Zelfs toen mijn wasmachine kapot ging binnen de garantieperiode deed men niet moeilijk en kon ik direct een ander uitzoeken.

Bakker beoordeelde op 2019-08-17

Uitstekend, goede communicatie en service

DJFR Leimena beoordeelde op 2019-08-16

Goede Service en bezorging volgen afspraak

Annelien Wolters beoordeelde op 2019-08-15

Heel tevreden, goed op de hoogte gehouden over de levering en service tijdens het leveren was super!

Annemieke beoordeelde op 2019-07-29

Fantastische communicatie en levering. Netjes afgeleverd en afgehandeld! Ik zou het zo weer doen!

b Delgorge beoordeelde op 2019-07-25

zeer snel en alles prima geplaatst

Harry Kamp beoordeelde op 2019-07-23

Goede afspraken en duidelijke communicatie!
Ga zo door!

Hans Hartman beoordeelde op 2019-07-22

Perfecte service

Milou Noordveld beoordeelde op 2019-07-22

Flexibel met leveren (kon over overlegd worden), op tijd aangegeven wat de tijd van levering exact werd. Goede telefonische service; bij verzoek om extra foto's had ik binnen een uur foto's op de app. Product is nog erg netjes, ondanks dat het een 'b-keuze' model is.

Sabine Heuvel beoordeelde op 2019-07-20

Goed,

Bert De Kruijf beoordeelde op 2019-07-20

Super

E. Wijnhoud beoordeelde op 2019-07-19

Makkelijk toegangelijke website. Vriendelijke telefoon service en vriendelijke delivery.
Echt aan te raden!

GCVW beoordeelde op 2019-07-18

Hele prettige webwinkel. Levertijd, bezorging en aftersales zijn uitstekend. Keurig een half uur voor bezorging een telefoontje dat de bezorgers onderweg waren. Een klein onderdeel (klepje voor wasbakje) ontbrak en dit wordt kostenloos nagestuurd. Topper dus!

Olaf Vermeij beoordeelde op 2019-07-15

Zeer tevreden. Bestelling geplaats en werd daarna gelijk gebeld om een bezorgmoment af te spreken. Keurig geplaatst en nagecheckt. Oude apparaat ook netjes afgevoerd.

N.Hink beoordeelde op 2019-07-14

Snelle levering, vriendelijke medewerkers. Helaas was het artikel niet in orde maar dat werd keurig en snel opgelost. Goede ervaring, een aanrader.

H Corstanje beoordeelde op 2019-07-13

Binnen twee dagen een keurige levering.
Erg tevreden!

Lonneke van Straalen beoordeelde op 2019-07-13

Aardige bezorgers en een goede nieuwe wasmachine, wij zijn tevreden!