www.zwenkwielen.net

www.zwenkwielen.net

Webwinkel met verkoop van zwenkwielen, bokwielen en diverse meubelwielen. De slogan alles op rolletjes geeft weer wat deels het assortiment is. Naast stoelwielen, bureaustoelwielen zijn ook transportrollers en rolcontainers volop verkrijgbaar uit grote voorraad. Op het gebied van in en extern transport is zwenkwielen.net een specialist die veel bedrijven voortzet in de meest ergonomische werk omstandigheden. De productspecialisten staan dan ook dagelijks voor u klaar en staan bekend om snelle maar vooral uitstekende oplossingen.
9,3
Filter 2392 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1906 met beschrijving

• L.N.
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

100 % tevreden. Geleverd materiaal is topkwaliteit. Bij vragen een vlug en juist antwoord. Kan niet beter.

Proficiat

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Dit zijn mooie woorden om te lezen. Bedankt voor uw beoordeling. Mochten er nog vragen ontstaan in de toekomst, stel ze dan gerust.

• Jur Raatjes

Zeer mooie collectie zwenkwielen

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Bedankt voor dit grote compliment. Mochten er nog vragen ontstaan in de toekomst of als u behoefte heeft aan advies, laat het ons dan weten.

• Hoe beoordeel je www.zwenkwielen.net?

• Raymond Meclot

Vlotte afwerking

• Cees
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Goed assortiment, snelle levering. Wat wil je nog meer?

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Dit zijn mooie omschrijvingen om te lezen. Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Mochten er nog vragen ontstaan stel ze dan gerust aan ons.

• Evy

Parker wielen

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Bedankt voor deze 5 sterren. Fijn om te horen dat alles naar wens is.

• Jaap van Houte

Goed advies gekregen

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Bedankt voor uw review. Goed om te zien dat ons advies bevalt. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, die vernemen we graag.

• M. Jansen
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Ik had 2 wielen verkeerd besteld. Moest met rem hebben. Ik wist alleen niet meer welke wielen het waren. Ik nam contact op met Zwenkwielen en zij stuurden mij een link met de wielen die ik moest hebben. Ook weer snel bezorgd en ik heb de 2 wielen die ik niet nodig had terug gestuurd. Ik kreeg binnen 2 dagen een bevestiging en ook de terugbetaling zag ik op mijn bankrekeing staan. Vandaar de vijf sterren. Houden zo.

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Bedankt voor deze uitgebreide beoordeling. Fijn om te lezen dat het allemaal goed is gekomen. Mochten er nog vragen ontstaan dan horen we die graag.

• Will Wiericx
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Snelle adequate afhandeling van de bestelling, een bedrijf waar ik zeker een volgende bestelling ga plaatsen.

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Dit zijn mooie omschrijvingen om te lezen. Bedankt voor uw beoordeling. We zien u graag terug in de toekomst.

• Thierry van Iperen
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Goed extra advies , snelle levering en prettig contact

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Dank voor deze complimenten. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Als er nog vragen ontstaan in de toekomst stel ze dan gerust aan ons.

• Eric Blok
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Snelle verzending en goede retour regeling.

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Dit zijn mooie omschrijvingen om te lezen. Bedankt voor uw beoordeling. Mochten er nog vragen ontstaan in de toekomst, stel ze dan gerust aan ons.

• Ted Fluitman

Goed bedrijf

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Bedankt voor dit compliment. Fijn dat u tevreden bent. Mochten er nog vragen ontstaan dan horen we die graag.

• hennie verbaandert

Prima verzorgd.

• Hans de Nijs
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Het is heel bijzonder zoals het bedrijf per omgaande reageert op je mailberichten en je zo duidelijk adviseert.

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Graag gedaan! Bedankt voor uw beoordeling. Mochten er nog vragen ontstaan in de toekomst dan horen we die graag.

• Kicky Nieman
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Mooie en snelle levering.

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat op rolletjes liep.

• Dirk Piot
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Zeer goede beschrijving van de producten, snelle levering

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Dank voor deze complimenten. Fijn om te horen dat alles naar wens is.

• Souhail Soutou
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Ik had mijn bestelling aangevraagd aangezien dat op de website van uw bedrijf dat de bestelling genoeg waren. Telef gesprek blijkt dat er niet aanwezig waren.

• Jan van Toor
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Snel geleverd, alles past en mijn keukenstoelen fluisteren door de kamer i.p.v. eerder gebonk.

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat uw keukenstoelen weer stil en soepel door de kamer rollen.

• Michael van Kesteren
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Hele mooie en fijne wielen!

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Goed om te zien dat de producten bevallen. Mochten er nog vragen ontstaan dan horen we die graag.

• C Houwers
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Duidelijke beschrijving van het product, en snel geleverd!

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Dit zijn mooie omschrijvingen om te lezen. Bedankt voor uw beoordeling. Mochten er nog vragen ontstaan dan horen we die graag.

• M Fabius
    Geverifieerde klant van www.zwenkwielen.net

Heldere site, snel besteld en snel geleverd: het gaat op rolletjes!

Antwoord van www.zwenkwielen.net

Fijn dat u ons deze review heeft gegeven. We zijn erg blij om te horen dat alles op rolletjes verliep.