Studio Pretletter

Studio Pretletter

Studio Pretletter is de tekenkunstenaar die jij zoekt! Naast de op maat gemaakte illustraties uit eigen studio hebben we een uiteen lopend assortiment aan posters, kaartjes en nog veel meer. Ga jij voor een persoonlijke illustratie of koop je een van onze kant en klare illustraties?

Lidmaatschap per 10-07-2023 stopgezet

• Anneke
    Review voor Studio Pretletter

Al twee keer een gepersonaliseerde lijntekening laten maken voor een pas getrouwd stel. Beide cadeau gegeven en hele positieve reacties op gehad. Liene denkt met je mee en zorgt dat de tekening helemaal naar wens is. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Annet Okkerse
    Geverifieerde klant van Studio Pretletter

Super klantvriendelijk; reageert snel, denkt mee, geeft goed advies. Haar creativiteit, en haar kunde om een tekening met de juiste kleuren en accenten te maken zijn uitstekend.

• Karin Langereis
    Geverifieerde klant van Studio Pretletter

Super blij met het produkt en de snelle service

• Anne Weststrate
    Geverifieerde klant van Studio Pretletter

Hele goede service, er zat 1 bloempot te weinig bij de levering. Deze werd gelijk nageleverd in een hele leuke vrolijke doos.

• Mirjam Berghmans
    Geverifieerde klant van Studio Pretletter

Mooie producten e geweldige service.

• Alice Dijkhuizen
    Geverifieerde klant van Studio Pretletter

Bestelling goed ontvangen, mooi ingepakt bezorgd.

• Femke

Snelle levering. Vriendelijke behandeling

• Linda
    Review voor Studio Pretletter

Bij Tante Lien heb ik een heel leuk schaaltje gekocht. De bestelling werd erg snel bezorgd en het was zorgvuldig en netjes ingepakt. Het schaaltje zag er precies zo uit als op de foto. Dus ik ben erg tevrede Tante Lien. Je ziet mij zeker terug!