VapeKings
VapeKings heeft alles voor jouw e-sigaret en vapes. Zo hebben wij een groot assortiment van e-liquids tot aan coils!
e-sigaretten

Lidmaatschap per 16-02-2024 stopgezet

9,2
Filter 18138 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8962 met beschrijving

Taal

• Corné
    Geverifieerde klant van VapeKings

Goeie prijzen en snelle en nette levering.

• Sandra Hoogveld
    Geverifieerde klant van VapeKings

Snelle levering en fijn contact om een klein leveringsprobleempje op te lossen !
    Ben zeer tevreden over deze winkel

• Shaina
    Geverifieerde klant van VapeKings

Goede service en snelle verzending!! Pakketjes waren altijd keurig verpakt. Jammer dat het gestopt is!

• Denise
    Geverifieerde klant van VapeKings

Goede service, prettige communicatie en goed bereikbaar. Denken met je mee en leveren het product snel!

• Cees Bosman
    Geverifieerde klant van VapeKings

Uitstekend service en levering.

• Cathalijn
    Geverifieerde klant van VapeKings

Altijd goede levering. Geen enkele klacht.

• Roger Geelen
    Geverifieerde klant van VapeKings

Fantastische service, snelle levering. Jammer dat jullie moeten stoppen door de wetgeving.

• GS
    Geverifieerde klant van VapeKings

Ruime keuze, snel geleverd. Als het even kan wordt het een brievenbus pakketje. Bleven zoeken naar oplossing om toch e liquid te leveren. Top!

• kees boeren

👍👍👍

• Erik
    Geverifieerde klant van VapeKings

Zeer goed bedrijf, veel keuze, en altijd snel geleverd

• Anonymous
    Geverifieerde klant van VapeKings

Ruim 2 weken gewacht "omdat het druk was", niks ontvangen. Zelf er achteraan gegaan, blijkt de bevestigde & betaalde bestelling "niet goed in het systeem te staan". Als coulance worden extra producten beloofd. Nog 3 dagen later bestelling eindelijk ontvangen, zonder extra producten. Eens maar nooit weer.

• Edward Narloch

TOP!!!

• Iris van S.
    Geverifieerde klant van VapeKings

Mooie aanbieding, het was eigenlijk "2 good 2 be true" toen ik na 1 week niets hoorde, begon ik em toch een beetje te knijpen..
    Mailtje verstuurd, welke snel enncorrect beantwoord werd
    (ik had zelf de voorwaarden niet goed geinterpreteerd). Alsnog bestelling verzonden en ontvangen. Ik ben helemaal tevreden !!

• Anoniem
    Geverifieerde klant van VapeKings

Top service. Goede producten, goede kwaliteit en snelle levering

• Arno Damen
    Geverifieerde klant van VapeKings

Iets fout gegaan met de betaling met overmaken. Niet automatisch binnengekomen. Kan gebeuren maar echt prima opgelost. Iets fout gaan kan altijd maar het is hoe je het oplost dat het verschil maakt. Top gedaan

• Miranda
    Geverifieerde klant van VapeKings

Moest zeer lang wachten op mijn vertraagde nabestelling maar ik heb nu op één na allesbehalve die laatste

• Rudolf Kollhoff

Super

• Marah
    Geverifieerde klant van VapeKings

Het duurde even voor mijn bestelling er was. Mailtje er achter aan gestuurd en het was zo opgelost. De levering was daarna snel.

• Freek Spierings
    Geverifieerde klant van VapeKings

Het bedrijf heeft me altijd goed geholpen. Helaas is vapekings en vele andere online winkels in de rookwaren om zeep geholpen door de regering

• F

Snelle levering, duidelijke site