Propeaq

PROPEAQ - BOOST YOUR ENERGY

The patented Propeaq Light Glasses use blue light as an unique and all-in-one solution. By wearing the Propeaq glasses for just 30 minutes, either with blue lights on with transparent lenses or just with the red lenses, numerous problems can be solved. Making it ideal for :
- Travelers suffering from jet lag
- People experiencing sleep problems
- People working irregular shifts
- Athletes to boost peak performance
- People who suffer from winter blues

9,0
Filter 11 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

Taal

• Henk
    Review voor Propeaq

Bril snel en in goede staat geleverd. Bril zelf vind ik lastig in gebruik: liever gewoon een aan en uit knop IPV een app met persoonlijke gegevens die ik moet invullen. Ook de bril zelf: afwisselend twee seconden indrukken en dan weer een seconde of twee keer achter elkaar één seconde. Met allemaal lampjes die weer wat betekenen. Te lastig voor mij om even snel op te zetten als ik daar zin in heb. Ook is deze bril lastig in combinatie met gewone bril. Dus kan ik niet vrij rondlopen zonder dat alles wazig is. Voor brilloze mensen is dit misschien wel een oplossing.

• Ernst

Supersnel geleverd

• Hoe beoordeel je Propeaq?

• Martin Kleinjan
    Geverifieerde klant van Propeaq

Heldere bestelprocedure, volgende dag al geleverd. Mooie doos, met bril, glazen, oplader en instructieboekje. Werking nog niet echt kunnen testen. Wat wel een beetje onhandig lijkt is dat je iedere dag de glaasjes moet wisselen. Een apart montuur voor de rode glazen zou handig zijn (en volgens mij niet erg kostbaar).

• JRR van Gom
    Geverifieerde klant van Propeaq

Snelle levering. Top product.

• a glas
    Geverifieerde klant van Propeaq

Nadat ik de bestelling had geplaatst vroeg ik per mail wanneer ik de zending kon verwachten. Binnen vijf minuten was mijn mail beantwoord. En de volgende dag de bestelling geleverd

• Jan Wier
    Geverifieerde klant van Propeaq

Bril werkt goed. Bijbehorende app wordt nog geupdated met nieuwe features, zo begreep ik toen ik contact kreeg naar aanleiding van een vraag.

• Jeroen van der ley
    Geverifieerde klant van Propeaq

Na contact over rode brilglazen alles opgelost

• John Koeman
    Geverifieerde klant van Propeaq

Toen ik betaald had, kreeg ik te horen dat de betaling binnen was en moest ik.maar afwachten wanneer de bril zou komen. Hij kwam na drie dagen, uitstekend verpakt maar met een onduidelijke gebruikdsaanwijzing. Als je echter op Google zoekt vind je goede tips over hoe je de bril moet gebruiken. De app is waardeloos en alleen interessant om jetlag te voorkomen.

• Kees Borst
    Geverifieerde klant van Propeaq

Ik ben zeer blij met de bril
    Heb nu weer energie en voel me zeer goed
    Echt een aanrader

• Antoinette Lamberts
    Geverifieerde klant van Propeaq

Tot nog toe perfect!! Snelle levering, netjes en deugdelijk verpakt!! Top!!