Hippekinderspullen

HippeKinderSpullen is al meer dan 10 jaar dé online winkel voor hippe en handige producten voor kinderen van 0 tot ca 10 jaar. Hip én handig: Je vindt bij ons vooral dingen die een gebruiksfunctie hebben én dan ook nog eens leuk en origineel zijn.

Hippekinderspullen heeft een ruime keuze in onder andere hippe schooltassen, muurstickers, bedrukte kinderkoffertjes, behangfiguren, kinderkamer verlichting en kinderwekkers, slaaptrainers, kinderklokken en -horloges. Voor een aantal bedrijven maken we al enkele jaren naar tevredenheid kraammanden op maat.

Je kunt bij ons 7 dagen per week, 24 uur per dag je bestelling plaatsen. Wij verzenden je bestelling binnen 2 werkdagen na ontvangst van je betaling. Bij muurstickers en kinderkoffertjes is dit binnen 7 werkdagen. Je kunt je bestelling ook bij ons ophalen, uiteraard vervallen dan de verzendkosten.

Een groot voordeel is dat je zonder extra kosten achteraf per digitale acceptgiro kunt betalen. Zo maken we het je nóg gemakkelijker!

Voor vragen of opmerkingen kun je met ons contact opnemen via ons contactformulier of per mail: info@hippekinderspullen.nl. Wij streven ernaar binnen 4 uur op je bericht te reageren.

Lidmaatschap per 31-12-2023 stopgezet

9,0
Filter 180 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 111 met beschrijving

• Chris de Boer
    Geverifieerde klant van Hippekinderspullen

Snelle levering en de verwachte kwaliteit!

• Patricia Van Goethem

Snelle en correcte service

• Ria van der Burgt

Veel keuze, goede prijs

• Marijn Schraa
    Geverifieerde klant van Hippekinderspullen

De sticker bleef plakken op de onderlaag, bleef met geen mogelijkheid op het andere vel kleven. Het was nu dus een hels karwei om de sticker toch nog fatsoenlijk te kunnen plakken. Bij muurstickers van andere winkels, hadden we dit probleem niet.

Antwoord van Hippekinderspullen

Beste Marijn,

Wat jammer om nu pas te lezen dat het plakken van de sticker moeizaam ging. Hadden we dit tijdens het plakken gehoord dan hadden we je wellicht nog op een of andere manier kunnen helpen. Hopelijk hebben jullie alsnog veel plezier van de sticker.

Hartelijke groeten,

• Kelly Van Den Berghe
    Geverifieerde klant van Hippekinderspullen

Heel snelle servies en doet wat je vraagt!
    Vanuit België besteld om in Nederland te leveren.

• Michelle Optendrees
    Geverifieerde klant van Hippekinderspullen

Kwaliteit uitsnijden sticker is matig, ene raampje vierkant andere rond. Daarnaast ook scheef

• Astrid Persad
    Geverifieerde klant van Hippekinderspullen

Optijd geleverd en goede service

• Jan Reezigt

Alles klopt!

• Nicolette De Neijs
    Geverifieerde klant van Hippekinderspullen

Goede service. Nemen direct contact met je op.

• Jacqueline Mullenders-Knops

Snelle service, persoonlijk

• Rick Van Wolferen
    Geverifieerde klant van Hippekinderspullen

snelle reactie, heel flexibel!

• Judith de Wijn

Snelle service, mooie producten

• jose jacobs

uitvoering zoals het hoort

• Lonneme Bodar
    Geverifieerde klant van Hippekinderspullen

Sneller versturen, betere instructie raam sticker

Antwoord van Hippekinderspullen

Hoi, wat jammer dat onze service niet helemaal top was. Daar streven we namelijk wel naar!

Je geeft aan dat de sticker te laat verstuurd is en dat de instructie onvoldoende was. Misschien zou je ons per mail dit verder willen toelichten? Deze raamsticker is door een externe partij gemaakt en geleverd, wij gaan met jouw tips graag met hun in contact. Je kunt mailen naar info@hippekinderspullen.nl

• Marita Beun
    Geverifieerde klant van Hippekinderspullen

Snelle levering en goed kwaliteit

• Brenda Knol
    Geverifieerde klant van Hippekinderspullen

leuke spulletjes en goede service.

• Irene Boelee

goede en snelle service

• Angelique Kees

Persoonlijke en goede service

• J.L. van Vliet

• Amber
    Review voor Hippekinderspullen

Mooie spullen en hele leuke service!.