Napoleonbestek.nl

Napoleonbestek.nl

De Napoleon serie van het merk EME uit Italië is exclusief bestek van hoge kwaliteit. Het bestek is gemaakt van duurzaam materiaal, inox (roestvrij staal) & metal acrylic. Het bestek kan prima in de vaatwasser gewassen worden. Het bestek is verkrijgbaar in de volgende verrassende kleuren met parelmoer effect: parelmoer, zwart, fuchsia, ivoor, champagne, transparant, wit, blauw, ice-blauw, groen, limoen-groen, rood, roze, oranje en turtle.

Persoonlijke service staat bij ons voorop! Gratis retourneren binnen 14 dagen, snelle levering (1-3 werkdagen), Goede bereikbaarheid (ma t/m zo van 08:00 tot 22:00 uur).

Filter 219 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Vera VAN DER LAND
    Geverifieerde klant van Napoleonbestek.nl

Vriendelijk en klantgericht. Je voelt je geen nummer. Telkens direct antwoord op mijn mails. Heel persoonlijk. Eén klein puntje, omdat er geen aparte ruimte is voor verbeterpunten: Ik vind het erg leuk dat er een cadeautje bijzit. Alleen had ik dat liever gehad in de kleur van mijn eigen bestek. Wat kun je doen met één mes in een andere kleur?? Ik begrijp best dat dit is om kennis te maken om het assortiment, maar als je bestek compleet is, ga je toch niet meer omschakelen? Maar niettemin bedankt!

• Marc van Keulen

snelle afhandeling, keurig verzorgt

• Hoe beoordeel je Napoleonbestek.nl?

• Francien de Graaff

Vlotte levering!goedenservice

• Ann Siersema

Vlot en vriendelijk

• Janny Maurer
    Geverifieerde klant van Napoleonbestek.nl

Snelle levering!Mooi ingepakt en een kleine verrassing meegestuurd .Leuk gedaan!

• Henriette Thönissen

Duidelijk en stipt

• Paulien Schuurman
    Geverifieerde klant van Napoleonbestek.nl

Snel geleverd, mooi bestek. Super leuk mesje erbij gekregen!

• Emma Langenhoff
    Geverifieerde klant van Napoleonbestek.nl

Netjes verpakt en op tijd geleverd

• Ine Zwartkruis
    Review voor Napoleonbestek.nl

Wat een feestje het pakket te ontvangen met die mooie inhoud!! Leuk in kadopapier...kadootjes allemaal voor mezelf😄 En dan nog een extraatje toegevoegd!! Dankjewel! Ik had nog een vraagje, die ik per email stuurde en binnen een half uur kreeg ik een reactie! Nu snel een dineetje plannen met mijn vriendinnen 🍴

• Kim Platvoet
    Geverifieerde klant van Napoleonbestek.nl

Heel tevreden, binnen twee dagen geleverd!? Ivm weekend. Netjes ingepakt geleverd met instructies voor de juist behandeling.