OutletGendringen.nl

OutletGendringen.nl

OutletGendringen.nl is een internetwinkel die retourpartijen opkoopt van grote internetwinkels (nieuwe producten, retouren en artikelen met verpakkingsschade). Op alle producten die wij verkopen zit volledige fabrieksgarantie*. Tevens bieden wij u ook nog 14 dagen geld terug garantie!

U kunt producten bestellen via onze webwinkel, in het winkelmandje kunt u kiezen om het product op uw locatie te laten bezorgen door onze transporteur of af te halen bij ons magazijn.

Als u een product wilt bekijken, voor dat u de aankoop doet, kan dit in ons magazijn. U dient hiervoor telefonisch een afspraak te maken. Wij reserveren geen producten. Wilt u zeker zijn dat het product nog aanwezig is wanneer u komt, dient u het product te bestellen met optie ‘Afhalen’ óf telefonisch contact met ons op te nemen.

* = Tenzij anders aangegeven.

Audio, TV, Foto, computers, Software, doe-het-zelf

9,0
1.052 klantbeoordelingen
Filter 1022 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Jan Bouwmans

Prima service

• Rivalino Ceron
    Geverifieerde klant van OutletGendringen.nl

Snelle goede service! Product had een kleine beschadiging, maar dit was netjes aangegeven! Viel allemaal reuze mee!

• Hoe beoordeel je OutletGendringen.nl?

• Vincent van den Heuvel

Fffgg

• Maarten Coelingh
    Geverifieerde klant van OutletGendringen.nl

Web winkel geen probleem, jammer dat de batterij in het horloge leeg was! jammer als verjaardagscadeau

• Esra Deuling

Snel geleverd, mooie prijs

• Benny Coomans

snelle bezorging

• Marc

Oké vindt k

• A Waling
    Geverifieerde klant van OutletGendringen.nl

Het aangeschafte product bleek incompleet te zijn, terwijl er was geadverteerd met 'nieuw' artikel.

• arie visser

geweldige service

• A. G. Veldkamp
    Geverifieerde klant van OutletGendringen.nl

Goede prijs en snelle service!