OutletGendringen.nl

OutletGendringen.nl

OutletGendringen.nl is een internetwinkel die retourpartijen opkoopt van grote internetwinkels (nieuwe producten, retouren en artikelen met verpakkingsschade). Op alle producten die wij verkopen zit volledige fabrieksgarantie*. Tevens bieden wij u ook nog 14 dagen geld terug garantie!

U kunt producten bestellen via onze webwinkel, in het winkelmandje kunt u kiezen om het product op uw locatie te laten bezorgen door onze transporteur of af te halen bij ons magazijn.

Als u een product wilt bekijken, voor dat u de aankoop doet, kan dit in ons magazijn. U dient hiervoor telefonisch een afspraak te maken. Wij reserveren geen producten. Wilt u zeker zijn dat het product nog aanwezig is wanneer u komt, dient u het product te bestellen met optie ‘Afhalen’ óf telefonisch contact met ons op te nemen.

* = Tenzij anders aangegeven.
Audio, TV, Foto, Computers, Software, Doe-het-zelf
8,9
1.162 klantbeoordelingen
Filter 1163 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1074 met beschrijving

• deniz yilmaz
    Geverifieerde klant van OutletGendringen.nl

goed verzorgd alles goed verlopen en alles is goed aangekomen.

• Peter Hofman
    Geverifieerde klant van OutletGendringen.nl

Nette prijs en vlotte levering. Top!

• Hoe beoordeel je OutletGendringen.nl?

• Yvonne Nas
    Geverifieerde klant van OutletGendringen.nl

Goede service prijs kwaliteit is goed

• Arnold Pees

Vond decverzendkosten van €7 wel erg hoog voor n brievenbusenveloppe

• Hennie Hollanders
    Geverifieerde klant van OutletGendringen.nl

Goede kwaliteit en prima prijzen

• M Cox

Super service

• Rik Bos

Goedkoop en snelle levering

• C. Hoonhoud
    Geverifieerde klant van OutletGendringen.nl

Goede webwinkel voor afgeprijsde artikelen. Beschrijving klopt. Snel geleverd.

• Marcel Prinsen
    Geverifieerde klant van OutletGendringen.nl

Artikel prima verpakt en op tijd binnen

• HA Kruizinga
    Geverifieerde klant van OutletGendringen.nl

Mooie goedkope spullen. Even schrikken omdat de verpakking en de gebruiksaanwijzing zwaar beschadigd waren door water lekkage. De reparatiesticker uit Duitsland zat nog op het apparaat. Ik kon niet ontdekken wat er gerepareerd was Het apparaat functioneert alsof het brandnieuw is. Volgens vergelijkingssites is het een topproduct en ik betaalde een fractie meer dan de helft van de normale prijs. Je hoort mij niet klagen over een doos die niet presentabel is, aangezien het apparaat het geweldig doet. Die doos ligt al bij het oud papier.