Zwartzaadolie.nl

Zwartzaadolie.nl

Zwartzaadolie.nl is jouw webshop voor vers geperste & pure zwartzaadolie. De olie wordt koud geperst. Wij beschikken over een eigen pers waardoor wij kleinschalig en vers kunnen persen met oog voor kwaliteit en ambacht. De olie is 100% puur en zonder enige vorm van toegevoegde stoffen.
9,6
Filter 6010 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3523 met beschrijving

• Corine
    Review voor Zwartzaadolie.nl

Snelle levering van de olie en de brokken. Fijne producten die waarlijk bijdragen tot een beter gevoel. Zowel in- als uitwendig te gebruiken. Geven duidelijk antwoord op vragen en een persoonlijke tint via het kaartje. Super!

• Karin Steegh
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Snelle levering, echt 100% olie en super fijn dat de persdatum en de houdbaarheidsdatum vermeld staan

• Hoe beoordeel je Zwartzaadolie.nl?

• Nabila Azzouz
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Snelle levering en vooral zeer goede service. Er is wat misgegaan tijdens het bezorgen, aangezien ik een lege envelop zonder product had ontvangen. Nadat ik een mail had verstuurd is er direct een nieuwe product opgestuurd. Zeer tevreden.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

De bestelling werd de volgende dag al netjes bezorgd met een attent kaartje, ik ben nu een paar dagen bezig met innemen, kan er nog niet zoveel van zeggen, maar heb wel het idee dat het helpt bij mijn maagbreuk klachten.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Snel bezorgd en goede kwaliteit olie! Heel fijn dat jullie geen verzendkosten hanteren. Ik heb last van insomnia en sinds ik een theelepeltje van de zwarte zaad olie neem (30 min) voor het slapengaan, merk ik dat ik veel sneller in slaap val en aan 1 stuk door blijf slapen. Het is oprecht een wondermiddel! Jammer dat het zo'n klein flesje is, het komt wel wat duur uit zo, maar verder ben ik enorm tevreden! Dank voor jullie goede service!

Antwoord van Zwartzaadolie.nl

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en aardige woorden. Ik waardeer het enorm. Fijn dat het een mooi resultaat geeft en je nachtrust bevorderd.
    Bij afname van meerdere flesjes ben je overigens een stuk goedkoper uit. De olie is tot 2 jaar na bestellen houdbaar.
    Heel veel gezondheid toegewenst! Groetjes Youssef

• anoniem
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Snelle levering, goed verpakt, goede producten.

• Lianne van Doorn
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Geweldige service en snelle verzending.

• Pascal Weberink
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Snelle levering, reactie op vragen, echt blij met de service en de kwaliteit van de olie.

• Nancy Panjoel
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Geweldige service ook vlug geleverd, alleen de olie die ik in Egypte heb geproefd was anders als deze? Komt dat doordat deze niet gezeefd is?

Antwoord van Zwartzaadolie.nl

Hoi Nancy, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en aardige woorden. Ik waardeer het enorm.
    Het smaakverschil kan inderdaad komen omdat onze olie onbewerkt en ongefilterd wordt verkocht waardoor deze vaak een rijkere/sterkere smaak heeft. Hiernaast wordt in Egypte veelal Egyptisch zaad geperst. Bij mij kan dat verschillen. Bij jouw bestelling was het Syrisch zaad. Daar zit ook altijd een smaakverschil tussen.
    Heel veel gezondheid toegewenst Nancy! Groetjes Youssef

• Adri .
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Altijd zoals altijd snel geleverd en prima olie.

• Brigitte Strijder
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Heel tevreden. Het heeft mij geholpen met mijn longontsteking. Antibiotica sloeg niet aan

• Ank Kamper
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Zoals altijd perfect geregeld.

• renier

Kwaliteit olie, goede service

• Rob Van Reenen
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Ik bestel al vanaf het begin dat ze bestaan met lange tussen pozen dat ik niet in nederland was. Maar smorgens en savonds een slok olie en kan er tegen aan. Vers van de pers.....

• Ababacar Diouf

Goeien

• HP Pelger

toppie

• S J P.
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Goede kwaliteit en snelle levering.

• Khalid Bouanani
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Eerlijke prijs en snelle levering

• Loepa Ameera Heijndermans
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Alhamdulilah! Heerlijke zwarte zaad olie. Super product en werd netjes optijd afgeleverd!

• Savio Gervasio
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Snelle levering, goede service, goed product en zeker voor herhaling vatbaar.