Beauty Box Cosmetics

Beauty Box Cosmetics

Beauty Box Cosmetics was voorheen Harswinkel jouw online waxing shop. Inmiddels zijn wij uitgegroeid van wax shop tot groothandel in wax producten en Beauty producten. Naast onze hars groothandel, kun je bij ons ook terecht voor Nailstyling, Lash & Brow styling en nog veel meer. zelf je bovenlip waxen, je neus ontharen, benen waxen of harsen of je brazilian wax zelf doen? Naast cursus harsen hebben wij alles in huis: Harde wax, Hot wax, Elastische wax, Neus wax, Warm wax, Sugarwax, parafinne wax. Wax of Hars kopen voor ontharen, hars strips, harspatronen of wax apparaat kopen, Bekijk ons aanbod, professionele Italiaanse Holiday wax: Body Waxing of Body Sugaring producten. ook voor color powder, wax kopen ontharen en brazilian wax zelf doen
9,2
Filter 779 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 628 met beschrijving

• Anatolii Storchak
    Geverifieerde klant van Beauty Box Cosmetics

Arrived quickly and quality product. I advise.

• Leticia Arrindell

Snelle reactie

• Hoe beoordeel je Beauty Box Cosmetics?

• Ingrid Drost
    Geverifieerde klant van Beauty Box Cosmetics

Ondanks drukte met feestdagen, had ik het super snel. Niet verwacht dus super blij

• Sharon Oosterveld-Jones
    Geverifieerde klant van Beauty Box Cosmetics

altijd goede en snelle service!

• anita van Evelingen
    Geverifieerde klant van Beauty Box Cosmetics

Heel blij mee snel en netjes geleverd.

• Evelina
    Review voor Beauty Box Cosmetics

Ik heb mijn product nog steeds niet ontvangen.

Hi Evelina,
    Jammer dat je ons beoordeeld hebt met 1 ster. Op de website banners en bij het afrekenen van je winkelwagen, in de bestelbevestiging alsook op de factuur stond onze vakantiesluiting vermeld.
    Jouw bestelling is inmiddels geannuleerd en het bedrag is teruggestort.
    Onze service is daarmee gehad in lijn met onze afspraken, graag zien we een wijziging in je beoordeling tegemoet.

• R. Oude Wolbers-Gutheim
    Geverifieerde klant van Beauty Box Cosmetics

Prijs kwaliteit verhouding goed. Eenvoudige website in gebruik.

Hi R.

Wij willen je nog even bedankt voor de positieve feedback op onze services.
    Ons team maakt elke keer weer een sprongetje bij zo'n 5 sterren review.
    Veel plezier met de bestelde producten en graag tot een volgend bezoek aan onze webshop.

• Bianca Beumer

Geen Nederlandse gebruiksaanwijzing.
    Waar door ik niet wist hoe het product correct te gebruiken. Daarbij brand wonden opgelopen

Hi Bianca,

Wat vervelend om te vernemen dat het waxen met de magnetron wax niet goed is gegaan. Mogelijk is de wax te lang verhit in de magnetron. Naast de Italiaanse aanduiding op de verpakking: ( 2 minute a 750W) had je bij twijfel aan de taal ook onze website kunnen raadplegen. Voor elk product is een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing bij het product te vinden. Voor dit product is zelfs een demonstratievideo beschikbaar.

Dit is een deel van de gebruiksaanwijzing op onze site:

Sugar wax voor zon of magnetron gebruik je zo:
    Verwarm de suikerhars in een bain-marie of in de magnetron tot het volledig gesmolten. In de warmere landen of op vakantie kan het zelfs worden opgewarmd in de zon.
    Plaats de Suikerhars volgens gebruiksaanwijzing in de zon of magnetron (maximaal 2min.750W)
    Test voor het aanbrengen de producttemperatuur, door een kleine hoeveelheid op de spatel tegen je pols te houden.
    Als de temperatuur goed aanvoelt kun je de suikerhars aanbrengen.

• Nancy Eshuis
    Geverifieerde klant van Beauty Box Cosmetics

Makkelijk online te bestellen en vlot geleverd.

Hoi Nancy
    Dank voor je 5 sterren beoordeling, daar wordt ons team elke keer weer blij van.

Geniet van de zomer en de bestelde producten en graag tot een volgende keer

• Ingrid Westra
    Geverifieerde klant van Beauty Box Cosmetics

Goede kwaliteit en goede levering en bereikbaarheid👍

Hi Ingrid,

Dank voor je mooie review, ons team is blij met jouw 5 sterren beoordeling.

Veel plezier met de bestelde producten en graag tot een volgende keer.

• Jeanet Hamminga
    Geverifieerde klant van Beauty Box Cosmetics

Heel fijn en een snelle levering.

Hoi Jeanet,

Dank voor je mooie 5 sterren beoordeling, fijn om te horen dat de bestelling snel is bezorgd.

Graag tot een volgende keer!

• Lois Beekman
    Geverifieerde klant van Beauty Box Cosmetics

Ik heb mijn product nog steeds niet ontvangen

• Doorn
    Geverifieerde klant van Beauty Box Cosmetics

Mooie producten, leuke prijzen. Heel veel keus aan producten. Top!

Puntje om rekening mee te houden: voor bezorging in mijn woonplaats, geeft DPD blijkbaar dichtsbijzijnde afleverpunt aan, 20 min verderop met de auto. Dit komt door de IJssel die tussenin ligt. Google ziet dit blijkbaar niet? Volgende keer laat ik het weer thuisbezorgen of misschien handig als de webshop, de besteller een afgiftepunt kan laten kiezen of kan noteren in de bestelorder 😉

Hoi Doorn,

dank voor je mooie review. Vervelend dat je toch nog ver moest rijden om je pakket op te halen. Wist je dat je bij DPD zelf je afhaallocatie kunt wijzigen? Mocht je weer eens kiezen voor afhalen dan kun je dit zelf aanpassen.

veel plezier met de besteld producten en graag tot een volgende keer

• Anouar Alkhames

Super snel

Hi Anouar,
    Dank voor je 5 sterren review. Daar wordt ons team blij van.
    Veel plezier met de producten en graag tot een volgende keer.

• Alice Strikwerda

Antwoord van Beauty Box Cosmetics

Hoi Alice, wat fijn dat je ons hebt beoordeeld met 5 sterren.
    Ons team doet dan een vreugde dansje. Want 100% tevreden klanten.. daar gaan we voor.

Veel plezier met de bestelde producten en graag tot een volgende keer!

• Santino Jas

Hi Santino,

Ik wilde je nog even bedanken voor je 5 ***** review over onze services. We stellen dat zeer op prijs.
    Ons doel is 100% tevreden klanten en daar gaat ons team elke dag voor aan de slag.

Veel plezier met de bestelde producten en graag tot zien bij Beautybox-cosmetics.nl

• Pascale Weber Bijsterveld
    Geverifieerde klant van Beauty Box Cosmetics

Goede service en snelle levering. Keurig verpakt en duidelijke website.

Hi Pascale,
    Ik wil je nog even bedanken voor je mooie review. Een 5***** beoordeling is altijd fijn om te ontvangen.
    Veel plezier met de bestelde producten en graag tot een volgende keer.

• Irene Talacko
    Geverifieerde klant van Beauty Box Cosmetics

Werkt goed en volgens afspraak

Hallo Irene,

Nog Super bedankt voor je 5 sterren beoordeling.
    Ons team stelt dat echt op prijs, daar doen we het voor!
    Veel plezier met de bestelde producten en graag tot ziens in onze webshop

Ken je onze loyalty korting al?
    Trouwe tevreden terugkerende klanten ontvangen dit jaar 10% korting op iedere bestelling.
    lees meer hierover via deze link: https://www.harswinkel.nl/blogs/nieuws/deel-in-de-opwinding-loyaliteitskorting-nu-beschik/

• Katleen Lambregts

Snelle levering.

Hoi Kathleen,

Ik wil je graag nog even bedanken voor je 5 sterren beoordeling, daar wordt ons team altijd weer blij van.
    Veel plezier met de bestelde producten en graat tot ziens in onze webshop

• Els Willems
    Geverifieerde klant van Beauty Box Cosmetics

Snelle levering, netjes verpakt.

Hoi Els

Fijn dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, daar wilde ik je nog even voor bedanken.
    Veel plezier met de bestelde producten en graag tot ziens in onze webshop