Helza hobbyzaden

Helza hobbyzaden

Beste lezer,

Als wij u ooit van dienst kunnen zijn met zaden uit het telers segment, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ook voor een zeer uitgebreid Eco assortiment, zaden uit het reguliere segment, moestuinbakken, Vermiculite, Perliet, Professionele moestuinmix, Acd kassen etc.
wij zijn u graag van dienst.
9,3
Filter 1032 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 538 met beschrijving

• Fred London
    Geverifieerde klant van Helza hobbyzaden

Snelle levering van de Nightshade zwarte tomaatjes. Echter maar vier zaadjes in het pakje. Nu maar hopen dat die kiemen... Overigens wist een andere leverancier het zo bont te maken dat er maar twee zaden in het zakje zaten, die bovendien niet kiemden (bij 25+). Lijkt vooral een probleem vanuit de bron, in beide gevallen betrof het Sluis zaden.

Antwoord van Helza hobbyzaden

Hoi Fred, vindt het sneu maar hebben hier geen enkele invloed op, wij krijgen zaad binnen dat verpakt is....voind het wel raar dat er bij een andere leverancier 2 zaadjes inzaten!!! heb de leverancier io de hoogte gebracht van je bevindingen.... toch graag naar een volgende keer.

Groene groet Jan

• H vnT

goede prijs

• Hoe beoordeel je Helza hobbyzaden?

• Rudi Liekens
    Geverifieerde klant van Helza hobbyzaden

Perfecte communicatie en nazorg.

• Mario mario
    Geverifieerde klant van Helza hobbyzaden

super snel geleverd. goed verpakt en prima product waar voor mijn dank. voor mij is HELZA ZEKER 5 steren waard

• Dikkie Knecht
    Geverifieerde klant van Helza hobbyzaden

Top service! Belde zelf de volgende dag om foutje recht te zetten. Goed verpakt en verzonden.

• J Vinke

Goede producten en kwaliteit

• Alie Van Der Meer

Het zakje was open

• Harrie
    Geverifieerde klant van Helza hobbyzaden

Snel geleverd en prijs en verzendkosten waren ook goed.

• Ghio Coste

Keurig en accuraat. Goede kwaliteit zaden 🙏🏻

• A.N.
    Geverifieerde klant van Helza hobbyzaden

Het duurde 2 weken eer de bloemzaden toekwamen via de post (België). Maar dat lag waarschijnlijk aan de vakantie-Paastijd. Ik kreeg telefonisch duidelijke en vriendelijke info. Ons pakketje kwam netjes toe. En nu is het wachten op de vele 🌸

• Melanie
    Geverifieerde klant van Helza hobbyzaden

Biologisch zaaigoed, vriendelijke mensen met humor, wat wil je nog meer? superfijn!

• Fons Weersink
    Geverifieerde klant van Helza hobbyzaden

alles volgens afspraak en bestelling was vlot en perfect.

• ivan lenaerts

goede service kwaliteit

• Stevie van Veen

goede service

• Chris Dedeurwaerder

Alles netjes verpakt thuisbezorgt

• Lucy de Groot
    Geverifieerde klant van Helza hobbyzaden

Ongeveer een jaar terug waren zaad wat ik wilde kopen uitverkocht. Ik had ze besteld voor de volgende opkomst en Helza zaad was mijn bestelling niet vergeten. Ik ben heel blij met Helza hobbyzaden

• Helmar Hilbenz

Alles bestens gerne wieder

• Marij
    Geverifieerde klant van Helza hobbyzaden

Vlotte bestelling, goeie opvolging, nu wachten op zaadjes die hun werk moeten doen. Hopelijk komen er zeer kleurrijke sierneteltjes uit.

• Gerd Porrmann

Mooie prijzen,good service!

• Glenn Simons
    Geverifieerde klant van Helza hobbyzaden

Direct reageren op de bestelling en zsm leveren