www.beerenondergoed.online

www.beerenondergoed.online

De online webshop van uw beeren ondergoed

Lidmaatschap per 21-08-2019 stopgezet

8,0
Filter 405 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 394 met beschrijving

• Johannes Woudstra
    Geverifieerde klant van www.beerenondergoed.online

Jammer dat de bestelling niet bij de buren werd afgeleverd.

• Yolande van den Heuvel-Jansen

Snelle levering , goede kwaliteit

• Marjo Trebels - Klarenbeek
    Geverifieerde klant van www.beerenondergoed.online

Prachtige shirts mijn echtgenoot draagt ze al jaren!

• dorien eikenaar

Snel in huis

• Marijke Mouw

Super geregeld!
    Snel in huis!

• Mirjam Koffeman
    Geverifieerde klant van www.beerenondergoed.online

Na 2 weken nog geen bestelling binnen. Uiteindelijk maar een mail gestuurd en toen kwam het dan eindelijk toch binnen

• Nico van Dinteren
    Geverifieerde klant van www.beerenondergoed.online

Door te doen wat ze beloven voor 5 uur besteld de volgende dag in huis ( 3 dagen later)

• Gerard Hoeve

Snelle levering. Bestellen gaat eenvoudig

• J.M. Goossen
    Geverifieerde klant van www.beerenondergoed.online

je kan beter naar de markt gaan of een regulieren winkel
    op 19 augustus nog steeds niets binnen.
    Maak het door mij gestorte geld maar terug op mijn rekening, dan zoek ik wek een andere oplossing
    op 8 november nog gen zending ontvangen. Ik zou het liefst helemaal geen sterren willen toekenen

• Els van de Waart
    Geverifieerde klant van www.beerenondergoed.online

Sneller leveren. De eerste levering duurde vrij lang. Bij het retourneren duurde het weer lang. Ik heb zelf aan de bel getrokken wanneer mijn bestelling zou worden verstuurd. Ik had op dinsdag een melding gekregen dat mijn bestelling was betaald en dat ik zo snel mogelijk bericht zou krijgen over de verzending. Op vrijdag had ik nog steeds niets gehoord.

• San Liem
    Geverifieerde klant van www.beerenondergoed.online

Goed en op tijd geleverd

• Theo Hamer

tevreden maar levering duurde langer dan 3 dagen

• Marieke
    Review voor www.beerenondergoed.online

2 bestellingen geretourneerd op 20 juli, pas 5 augustus een bevestiging hiervan gehad. En nu op 15 augustus nog steeds mijn geld niet terug ondanks mailen en bellen. Waardeloos.

• RdG
    Geverifieerde klant van www.beerenondergoed.online

Leveringstermijn slecht, alsmede een inadequate nazorg bij aflevering van het pakket op het verkeerde adres.
    1. Het beloofde “voor 17.00 besteld, de volgende dag in huis” wordt niet waargemaakt. Na 5 werkdagen was de bestelling nog niet ontvangen, wat kan gebeuren, edoch communicatie naar de klant blijft achterwege. Na zelf reclameren komt er pas beweging.
    2. Het pakket werd niet bezorgd in het aangegeven Pakket en Briefautomaat van Post-NL, terwijl dat expliciet en separaat door de klant was aangegeven, en was bevestigd door Beerenondergoed dat het geregeld zou worden.
    Het pakket is op een onbekend adres afgegeven, en Beeren neemt haar verantwoordelijkheid niet om de klant schadeloos te stellen.
    Ze reageert zeer traag op mails, en verwijst daarin kortaf naar de vervoerder.
    Samengevat is het gedrag van Beerens in deze casus zeer inadequaat en teleurstellend, en dat voor een bestelling van amper 20 euro.

• Erwin Harmsen
    Geverifieerde klant van www.beerenondergoed.online

Hoewel de door mij geplaatste bestelling niet, zoals aangegeven, de volgende dag werd geleverd, is het door mij bestelde product dik in orde. Zit goed en ziet er ook goed uit. Nu nog even wachten hoe het uit de was komt. Hiervoor heb ik al van 'beerenondergoed' een wasvoorschrift ontvangen. Helemaal goed.

• joyce bogers

Nog steeds niets ontvangen

• Anja Boogaard
    Geverifieerde klant van www.beerenondergoed.online

Tevreden. Vlotte levering. Duidelijke instructie. Later ontving ik nog de was instructies.

• Edith Zijlstra
    Geverifieerde klant van www.beerenondergoed.online

ik vond de hemden wat lang, maar mijn man besloot ze toch te houden. Misschien handig om op de site de lengte van de hemden te vermelden. Ik zou anders een maat kleiner genomen hebben.

• Willy Van Limmen
    Geverifieerde klant van www.beerenondergoed.online

Goed levering, allen jammer dat er geen track en tracé melding is gegeven. Dat was wel beloofd

• Arco Loonstra
    Geverifieerde klant van www.beerenondergoed.online

Goed. Netjes geleverd en op tijd.