Smart Home Beveiliging

Smart Home Beveiliging

Wij maken je huis slim en veilig! Dat doen we met onze slimme beveiliging en smart home producten. We houden van onze klanten, 10.000+ tevreden klanten hebben al een veilig en gerust gevoel. Ben jij de volgende?

Lidmaatschap per 18-07-2023 stopgezet

8,2
Filter 4047 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2565 met beschrijving

• Elizabeth
    Review voor Smart Home Beveiliging

Tevreden totdat ik overstapte op een andere provider. Toen werkte mijn video deurbel en mijn rookmelders niet meer via de app. Samen met Kpn een aparte (extra) 2.4Hz WiFi verbinding gemaakt, Helaas, zowel de deurbel als de rookmelders willen niet meer samenwerken met de app op de telefoon. Wel aanbod gekregen om van de videodeurbel 50% terug te krijgen. Nu nog afwachten of dat inderdaad gestort wordt. Verder was de service altijd prima. Positief geluid mag ook wel.

• didier de cuyper

betrouwbare camera

• Olaf Elvers
    Geverifieerde klant van Smart Home Beveiliging

Dr bestelde artikelen waren snel binnen alleen wel heel ruim verpakt.

• Frans
    Review voor Smart Home Beveiliging

Spullen werken niet. Houden klant aan een lijntje. Veel terechte negatieve reviews zijn daardoor geen verrassing. Betalen geen geld terug na ontbinding koopovereenkomst wegens niet werkende camera’s. De toezegging om geld terug te betalen (zie de reactie van Smart home beveiliging) werd ook al niet nagekomen! Uiteindelijk heb ik aangifte bij de politie gedaan. Pas daarna kreeg ik een klein deel van mijn geld terug... (84,30 euro van 178,50 euro) Gelukkig zijn ze gestopt. Voor een betrouwbare leverancier en een goed en stabiel werkend bewakingssysteem moet je daar zeker niet zijn!

Antwoord van Smart Home Beveiliging

Hoi Frans. Toch wel erg jammer dat u zo over ons denkt. De koopontbinding kan niet meer plaatsvinden. We hebben u een voorstel gedaan Dus adviseren wij u uw mail na te kijken. En dat SHB ermee gestopt is heeft er niks mee te maken! De winkel is wel gesloten, maar we bieden nog steeds ondersteuning aan.

• Ernst Keesmaat
    Geverifieerde klant van Smart Home Beveiliging

Er was een incomplete bestelling geleverd, maar ze reageren niet op mails en chats. Aanpassing: ze reageren pas na een paar dagen op de chat. De mail/retourmelding is niet aangekomen. Nu worden er vervangende producten opgestuurd. De procedure voor de retourmelding vind ik nog steeds matig. Er moet verplicht een foto meegestuurd worden. Waarschijnlijk is het daar fout gegaan.

• Michiel Baelemans
    Geverifieerde klant van Smart Home Beveiliging

Goede producten, snelle reactie bij vragen. Wel voor sommige producten langere levertijd…maar dat geldt voor veel meer leveranciers.

• Rob de Roode
    Geverifieerde klant van Smart Home Beveiliging

Moest lang wachten op een reactie en lange levertijd dit keer. Vorige bestelling was wel heel goed. Ze hebben op positieve manier gereageerd op mijn opmerkingen.

Antwoord van Smart Home Beveiliging

Hi Rob, Het spijt me voor de lange levertijd. Ik weet er is wat vertraging opgelopen. We hebben toch nog een aantal producten doorgevoerd en de verkoop doorgezet. Het spijt me dat u lang moest wachten op ondersteuning. Is er ergens waar mee wij u nog mee kunnen helpen? Laat het ons dan weten op info@smarthomebeveiliging.nl

• Alfred HENNES
    Geverifieerde klant van Smart Home Beveiliging

Viel goed mee om te plaatsen en kon gemakkelijk bijgevoegd worden aan de in gebruik zijnde app.

• BERT Lijnema
    Geverifieerde klant van Smart Home Beveiliging

mooi product wel jammer dat er maar een pocket beschrijving bij zat met
    hele kleine lettertjes, en daarbij mis ik de verdere uitleg van hoe en wat ik met mijn mobiele telefoon kan .
    mvgr bert.

• Jack Roling

Gewoon goed

• John Van der Steen
    Geverifieerde klant van Smart Home Beveiliging

Scherpe prijzen en een snelle levering.

• Marion kools
    Geverifieerde klant van Smart Home Beveiliging

ja snelle levering, maar de dubbelzijdige tape daar is het plastic niet van af te krijgen, bovendien is het veiligheids schroefje zo klein, moeilijk te monteren

• Ger Roelofs

Snelle levering binnen 24 uur

• cor Poelman
    Geverifieerde klant van Smart Home Beveiliging

Is moeilijk in te stellen ook 2.4 mhz is niet handig een hoop gedoe voordat het werkt geen goede beschrijving te vinden kost veel geld voor weinig begeleidend schrijven

• Daan van der Donk
    Geverifieerde klant van Smart Home Beveiliging

De bestelling is snel geleverd. Ziet er prachtig uit en makkelijk te installeren.

• M. Van Kreij
    Geverifieerde klant van Smart Home Beveiliging

De informatie op de website klopt niet met wat er geleverd is. In de mailwisseling niet serieus behandeld. Er staat niet goed geld terug, maar ze houden kosten in.

Antwoord van Smart Home Beveiliging

Beste M van Kreij. We doen niet moeilijk om een product teug te laten sturen als het niet bevalt. Maar er staat wel in de voorwaarden dat de klant de verzendkosten betaald. WIJ schieten dit voor en verrekenen we dit met de terug betaling. Nog even terug te komen op je afbeelding, er komt inderdaad een alarm uit de rookmelder vandaan en dus geen alarm uit je telefoon. Vanuit de telefoon komt er een notificatie dat er een melding is vanuit de rookmelder.
    Zie hier onze retourvoorwaarden.

• Wdr
    Review voor Smart Home Beveiliging

Kijk uit. Bij al de producten die ik van SHB had ging de accu na enkele maanden kapot. Garantie zou 2 jaar zijn, maar in de voorwaarden staat goed verstopt dat dit niet geldig is voor een accu (6mnd). Waarom zou dat zijn? Lijkt een structureel probleem. Advies op een buitencamera/deurbel, houd de accu binnenshuis, anders wordt hij te koud… Klantenservice kan/mag niet meedenken anders dan aanbevelen een nieuw product te kopen tegen 30% korting. Kwalitatief slechte producten.

Beste heer/mevrouw,
    Bedankt voor je reactie. Helaas is het wel z dat de garantie op een accu maar 6 maanden is. De batterijen bij een doorguard kunnen we verwisselen. Het is als de klant er mee toestemt een korting aanbieden van 30% zodat de klant weer veilig kunt voelen. Mocht je het vertrouwen in SHB terug willen hebben dan kunnen we wel tot een gepaste oplossing komen. Laat het ons dan weten. Dan zien we je bericht tegemoet komen.

• Trees Wissing

• Hans Kupers

Toppie

• Roland Lamet
    Geverifieerde klant van Smart Home Beveiliging

Super snel en netjes geleverd.