Skandinavien
Skandinavien
De Scandinavische woonstijl is helemaal in. Ben jij groot fan en wil je de Scandinavische stijl doorvoeren in jouw interieur? Dan ben je bij Skandinavien aan het juiste adres. In onze online shop vind je stijlvolle, trendy en sfeervolle woonaccessoires met Scandinavische uitstraling.

Scandinavisch wonen: strak, authentiek en sfeervol
De Scandinavische woonstijl is een unieke stijl, die vrijwel in ieder interieur past. De stijl is strak en minimalistisch, maar brengt tegelijkertijd wel sfeer in huis. Ook hebben Scandinavische meubels en woonaccessoires een authentieke uitstraling. Je kunt de Scandinavische stijl doorvoeren in je landelijke interieur, maar ook in een industriële inrichting, in een huis met klassieke stijl en zelfs in een woning met moderne inrichting. Omdat de Scandinavische stijl zo strak en minimalistisch is, past deze in vrijwel iedere woning.

Het assortiment van Skandinavien
Skandinavien is gespecialiseerd in het verkopen van op en top Scandinavische woonaccessoires, ofwel accessoires met een strak en minimalistisch design en een authentieke en sfeervolle look.

Lidmaatschap per 05-11-2023 stopgezet

9,4
Filter 463 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 462 met beschrijving

• E.L Warnas
    Geverifieerde klant van Skandinavien

heb waar voor mijn geld gekregen producten ontvangen een aanrader

• Janneke
    Geverifieerde klant van Skandinavien

18 september bestelling geplaatst,niets ontvangen.verschillende mailtjes gestuurd,geappt,enz.maar totaal geen reactie.wat een slechte zaak. En erg benieuwd of er nu wel gereageerd gaat worden.heb de bestelling al wel betaald🥲aantal weken verder bestelling gedeeltelijk ontvangen.zou geld retour ontvangen van niet geleverd artikel ook alweer meer dan 2 weken beloofd maar tot nu toe niets ontvangen en geen communicatie meer

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Mooie producten, maar de verpakking mag beter. Alles zat los in een te grote doos.

• Soof
    Review voor Skandinavien

Mooie producten, mijn bestelling werd snel geleverd

• Jeanette Suve
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Klacht heel netjes opgelost en snelle levering. Erg vriendelijk

Antwoord van Skandinavien

Hi Jeanette, bedankt voor jouw beoordeling! We zijn erg blij dat we dit samen hebben kunnen oplossen. We hopen dat je veel plezier zult hebben van je bestelling en je snel nog eens terug te zien! Liefs, Anne

• Marianne Conté

Leuke spullen

Antwoord van Skandinavien

Hi Marianne, bedankt voor jouw mooie beoordeling! We hopen dat je veel plezier zult hebben van je bestelling. Liefs, Anne

• Ingrid Kraay
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Snelle bezorging en goed produkt

Antwoord van Skandinavien

Hi Ingrid, bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We hopen je snel nog eens terug te zien bij Skandinavien. Liefs, Anne

• J Stouten

Netjes afgeleverd

Antwoord van Skandinavien

Bedankt voor je mooie bedboreling, we hopen je snel nog eens terug te zien bij Skandianvien

• james Van robays
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Goed verpakt en mooie kwaliteit

Antwoord van Skandinavien

Hi James, wat fijn om te horen! We hopen dat je veel plezier zult hebben van je mooie bestelling. Liefs, Anne

• Tineke Alkema

snel geleverd
    netjes verpakt

Antwoord van Skandinavien

Hi Tineke, bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent, we hopen dat je veel plezier zult hebben van jouw bestelling. Liefs, Anne 🤍

• Ankie Nijssen

Mooie kaarsen goede service

Antwoord van Skandinavien

Hi Aniek, bedankt voor jouw mooie beoordeling! Wat fijn om te zien dat je tevreden bent. WE hopen dat je veel plezier zult hebben van je kaarsen. Liefs, Anne

• Olga Stöcker-van Dishoeck

Goed verpakt; leuk artikel

Antwoord van Skandinavien

Hi Olga, bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent over Skandinavien! Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van jouw bestelling én we hopen je snel weer terug te zien bij Skandinavien.nl

• Hanny Hillebrand
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Mooie kaarsen gekocht. Niet goedkoop, maar wel genieten ervan

Antwoord van Skandinavien

Hi Hanny, bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn om te horen dat je onze kaarsen mooi vindt, qua prijs proberen we deze altijd zo scherp mogelijk te prijzen ✨ We hopen dat je veel plezier zult hebben van je mooie kaarsen en hopelijk zien we je snel nog eens bij Skandinavien.nl

• Jessica Meijer
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Prima service, snelle verzending en mooie aanbiedingen. 👍

Antwoord van Skandinavien

Hi Jessica, bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn om te zien dat je tevreden bent over Skandinavien! We hopen dat je veel plezier zult hebben van jouw mooie bestelling. Liefs, Anne

• KaarsOnline

Geweldige samenwerking!

Antwoord van Skandinavien

Bedankt voor jouw beoordeling! Wij zijn ook erg blij met onze mooie samenwerking 💖

• M Kranenburg
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Verkeerde kleur lamp bezorgd na mail zou men kijken waar t probleem lag en zou t teruggekoppeld worden. Nog 1x mail gestuurd of al iets bekend was. Nooit meer iets van vernomen

Antwoord van Skandinavien

Hi, bedankt voor je beoordeling en wat vervelend om te horen dat mag niet de bedoeling zijn. Onze excuses hiervoor. Ik ga je direct een mailtje sturen zodat we dit netjes kunnen oplossen, want je hoort gewoon het juiste product te ontvangen. Liefs, team Skandinavien

• Anne

Goede service. Snelle levering. En superleuke producten

Antwoord van Skandinavien

HI Anne, wat fijn om te horen dat je tevreden bent over Skandinavien. We hopen dat je veel plezier zult hebben van je bestelling en dat je snel nog eens terug komt bij ons. Liefs, team Skandinavien.nl

• Annie
    Review voor Skandinavien

Wat een leuke webshop is dit! Mijn bestelling werd snel en netjes geleverd.

Antwoord van Skandinavien

HI Annie, wat leuk om te zien dat je zo tevreden bent! We hebben jouw bestelling met veel plezier ingepakt en we hopen dat je er veel plezier van zult hebben. Liefs, team Skandinavien.nl

• B Heijden
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Late levering, verkeerde producten, eigen voorraad niet op orde, zeer slechte communicatie.
    Na volhardend volhouden en zelf moeten gaan stemmen voor een oplossing om contact te leggen op verschillende manieren (Whatsapp, Facebook, mail) na weken pas eindelijk mijn geld terug gekregen.
    Waardeloos..

Antwoord van Skandinavien

Hi, bedankt voor je beoordeling en we vinden het ontzettend jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Voor zover wij kunnen zien hebben we het probleem inmiddels netjes met je opgelost, mocht je toch nog niet tevreden zijn dan horen we dat graag zodat we samen met jou kunnen kijken wat we nog anders kunnen doen. Liefs 🤍

• Rita Nederpel
    Geverifieerde klant van Skandinavien

Prima levering! Goed product!

Antwoord van Skandinavien

Hi Rita, bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! We hopen dat je veel plezier zult hebben van jouw bestelling en je snel nog eens teug te zien. Liefs, Anne