Erotouch
Wij nemen jou graag mee op onze reis om voor jou het beste artikel te vinden voor dat ene speciale moment. Voel je sexy en powerful in een van onze sexy lingeriesetjes. Of ontdek een van onze geavanceerde toys, samen of kilometers ver van elkaar vandaan. Hou je meer van een beetje on the edge? Dan moet je maar eens een bezoekje brengen aan onze kinky selectie. Het spreekt voor zich dat al jouw bestellingen veilig en discreet worden verpakt, verstuurd en afgeleverd waar jij dat wilt. Shop en geniet! Erotouch, For a touch of love
9,1
Filter 184 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 109 met beschrijving

Taal

• R
    Geverifieerde klant van Erotouch

Productbeschrijving niet volledig waardoor verkeerd product. Klantenservice zeg kortgezegd; jammer joh. Geen aanrader en zijn betere webshops te vinden dan dit

Antwoord van Erotouch

Jammer dat je ontevreden bent.
    We hebben de informatie bij het product nagekeken en dit is echter wel de juiste specificaties ( de diameter en de lengte zijn correct)
    Ook wij moeten ons aan de veiligheidsregels houden wanneer het gaat om intieme producten en deze kunnen dus na gebruik niet geretourneerd worden.
    Dat geldt overigens voor alle Erotische webshops.
    We hopen dat je toch nog onze tips in je achterhoofd houdt wat betreft de aanschaf van een nieuw product dat bij jou past.

• Jeroen De Smet

Goeie service en communicatie

• Hoe beoordeel je Erotouch?

• Momo

Super

• Beaken
    Geverifieerde klant van Erotouch

Ondanks wat leverings problemen door dpd,super goeie klantenservice!TOP!! en correcte opvolging /afhandeling van mij bestelling!!!echt topservice!Kan deze alleen maar aanraden !👌

• M. R.

Prima levering

• Elizabeth Lunik

alle p

• rh

Nette snelle levering

• Sander
    Geverifieerde klant van Erotouch

Goed, goedkoop en snel, geweldig

• Fubar

Zeuren om reviews

Goedemiddag Fubar,

Wat vervelend om te lezen dat je de beoordelingsmail vervelend vond.
    Wij versturen deze mails niet zelf maar dat gaat via de Webwinkelkeurmerk.
    Als het goed is ontvang je deze mail maar 1 keer.

Voor ons is het erg fijn om te weten of alles naar wens is gegaan om zo ook onze fouten waar nodig te kunnen verbeteren.

We hopen dat je ondanks de ongewenste beoordelingsemail toch tevreden bent met je bestelling.

• Frank de K

Past perfect

• Rob
    Geverifieerde klant van Erotouch

Helaas waren de specificaties op de website incorrect, dus ik heb het product retour 'moeten' sturen. Maar ze hebben de retourzending netjes afgehandeld, geld terug betaald en nog een reactie gestuurd op mijn review. Foutje moet kunnen, dus perfect gehandeld zo!

Goedemorgen Rob,

Bedankt voor het melden van de fout.
    We zien inderdaad dat het 3 cm meer inbrengbaar vermogen heeft dan stond vermeld.

We hebben de informatie op de site aangepast.
    Onze excuses hiervoor.

• Mario Crombez
    Geverifieerde klant van Erotouch

Prachtig materiaal eindelijk betaalbare boeien met hangslot gevonden

• kurdistano
    Geverifieerde klant van Erotouch

product was perfect, prijs is ook gunstig.

• M
    Geverifieerde klant van Erotouch

Keurig op tijd en volgens afspraak geleverd

• K Weteringen

levertijd langer dan verwacht en 1product kleine deformatie

Antwoord van Erotouch

Bedankt dat je een beoordeling hebt achter gelaten.

Vervelend om te lezen dat je pakket langer onderweg is geweest dan verwacht.
    We hebben de laatste 3 weken inderdaad veel hinder gehad van de vertragingen bij Postnl.
    Helaas hebben we daar weinig invloed op gehad, zoals je kunt zien in de track and trace gegevens hebben we het wel op tijd aangeboden.
    We zullen binnenkort meerdere verzendopties aanbieden zodat je niet perse voor Postnl of DPD afhaalpunt hoeft te kiezen.

Graag hoor ik van jou welke informatie niet helemaal correct was zodat we het na kunnen kijken en eventueel kunnen aanpassen.

• Bert van Dijk
    Geverifieerde klant van Erotouch

Netjes, keurig netjes op tijd geleverd.

• Venny
    Geverifieerde klant van Erotouch

Snelle levering en correcte prijs

• Sander van Elk

Goed en

• Bonx
    Geverifieerde klant van Erotouch

Heel goed, veel keuze, snelle levering

• Marcel Siebers

Prima geregeld!