Multihaarden
Officieel lid WebwinkelKeur
Multihaarden.nl is officieel lid van Stichting WebwinkelKeur. Dit keurmerk staat garant voor webwinkels die vertrouwd online aankopen mogelijk maken. Hierdoor kunnen wij garanderen dat je met zekerheid veilig online kunt bestellen op onze website. Om te controleren of wij een actief lidmaatschap hebben kun je deze website bezoeken.

Lidmaatschap per 11-06-2022 stopgezet

• Sarah Zoë
    Review voor Multihaarden

Erg mooi aanbod. Wij hebben 2x advies gehad en zijn nog steeds elke dag tevreden over onze hangende bio ethanol haard. Mooie producten en goede service!

• Adam
    Review voor Multihaarden

Echt heel blij met me haard. Goede service en transparante communicatie

• Marco
    Review voor Multihaarden

Al een tijdje was ik opzoek naar een stijlvolle openhaard. Ik heb de Le Feu - SKY Wit besteld en ben zeer tevreden hiermee! Ik ben goed geholpen door de verkoper. Zeker een aanraden! Prijs en kwaliteit top

Antwoord van Multihaarden

Hi Marco,

Het was fijn je te hebben geholpen. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!
    Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag.

Team Multihaarden

• Jawad
    Review voor Multihaarden

Ik ben telefonisch netjes te woord gestaan door de adviseur. Heb nog geen keus kunnen maken maar het helpt als er iemand is die mee denkt.

Antwoord van Multihaarden

Beste Jawad

Bedankt voor je review. Mocht je verder nog vragen hebben staan wij graag voor je klaar.

Mvg,

Team Multihaarden