Spiegelstraat 6
2631RS Nootdorp

Jack beoordeelde op 2018-03-24

Brandstof pomp van BMW twee keer ingeruild door verkeerde diagnose van een andere firma en geld netjes terug gekregen zonder moeilijkheden. Super service Van Gils!!

Reactie van Van Gils Automotive:
Bedankt voor uw recensie. Tot de volgende keer!

Maarten beoordeelde op 2018-03-13

Het product dat ik zocht had Van Gils op voorraad en binnen enkele dagen is het netjes thuis bezorgd. Toen bleek dat er wat schade op het product zat waar beide partijen de oorzaak niet van kenden nam Van Gils het product zonder problemen terug om te ruilen. Perfecte service!

Reactie van Van Gils Automotive:
Bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Tot de volgende keer!

Rob Faber beoordeelde op 2018-03-07

Had een stuurbekrachtingspomp met garantie gekocht, bleek ook stuk te zijn.
Zonder probleem werd er een andere opgestuurd
Prima bedrijf met goede service

Reactie van Van Gils Automotive:
Bedankt voor uw reactie. Wij hopen dat u nu weer met volle overtuiging kan genieten van uw VW Passat!

Luypaert Herman beoordeelde op 2018-02-15

Eerste keer op deze manier besteld , zeer tevreden , besteld onderdeel werkt perfect , voor een correcte prijs .😊
Van gils is een aanrader , dinsdag besteld , donderdag geleverd in België met koerierbedrijf , goed verpakt .

Mvg

Reactie van Van Gils Automotive:
Bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij dat alles verlopen is zoals dat hoort. Veel plezier met uw nieuwe display!

Bjorn beoordeelde op 2018-02-13

Heel tevreden mooi ingepakt zodat er tijdens transport niks kon aan komen zeker een aanrader als je onderdelen nodig hebt

Beste Bjorn,
Jou Fiat Grande Punto ziet er vast weer tiptop uit met een nette zijskirt! Bedankt voor je bestelling en wellicht tot de volgende keer.

Jonathan beoordeelde op 2018-02-07

Heb een onderdeel voor mijn chevrolet transport besteld voor 15u en de dag erna was het bij mij in belgië en het paste perfect super service en super vriendelijke mensen

Beste Jonathan,
Bedankt voor de reactie. Nu kan je weer veilig de weg op met je Chevrolet!

Gerrit beoordeelde op 2018-02-03

Ik had de verkeerde kleur tankklep besteld, de oude was afgebroken. Van Gils heeft gratis de juiste kleur nagestuurd. Echt service! De nieuwe tankklep paste precies en was zo goed als nieuw ! Klasse

Beste Gerrit,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw vertrouwen in ons.
Een foutje kan gebeuren. Eind goed, al goed! Toch?
Tot de volgende keer.

Jolanda beoordeelde op 2018-01-23

Ruilen was geen probleem

Bedankt voor uw reactie!

Jan De Wilde beoordeelde op 2018-01-18

Héééél tevreden! Top medewerkers! Top service... Ik kreeg eerst een niet werkend onderdeel, maar dat werd onmiddellijk vervangen door een correct werkend!
Dikke pluim voor jullie!

Beste Jan de Wilde,
Helaas gaan de kilometertellers van een Peugeot 206 vaak kapot. Gelukkig hebben we u toch nog van een goed werkende kunnen voorzien.
Wij danken u zeer voor het vertrouwen!

coco beoordeelde op 2018-01-18

top, wordt meteen geregeld, vandaag besteld-volgende ochtend al geleverd!

Bedankt voor uw reactie!
Wij hopen u in de toekomst weer met gepaste snelheid te mogen voorzien van het juiste onderdeel.

eric beoordeelde op 2018-01-13

super service

Martin beoordeelde op 2017-12-27

Supersnel en goed

Peter beoordeelde op 2017-12-17

In het weekend aangemeld bij onderdeel.nl omdat ik op zoek was naar een transmissie, maandag al telefoon van hun gekregen dat ze het onderdeel op stock hadden maar bij nazicht bleek dit toch niet te kloppen, na veel ge-email toch het juiste onderdeel gevonden bij hun. Was eerst wantrouwig naar sloop bedrijven toe maar deze mensen verdienen echt een pluim. Altijd en snel antwoordt op mijn vragen, zoeken mee naar oplossingen, transmissie donderdag online betaald en vrijdag stond deze thuis netjes geleverd in België.
Deze mensen waren ook de enigen die persoonlijk belden wat ik toch echt waardeer en je weet direct waaraan en waaraf.
Hadden me ook vertelt dat ze bijna nieuw was en ongeopend en dit bleek ook zo te zijn bij levering.
Van Gils is absoluut een aanrader.

Beste Peter,

Bedankt voor uw uitgebreide reactie, erg fijn om te weten dat alles voor uw gevoel ook prettig ging. Wij hopen dat de versnellingsbak u nog veel rijplezier brengt.

Sjoerd beoordeelde op 2017-12-14

Goede service

Joop Korf beoordeelde op 2017-11-27

Mijn eerste ervaring met Van Gils Automotive zal zeker niet de laatste zijn. Het bestelde onderdeel was aantrekkelijk geprijsd en voldeed aan de gewenste kwaliteitseisen. Het telefonisch contact met Van Gils verliep plezierig evenals het contact met de afhaalbalie.

maesschalk Edward beoordeelde op 2017-11-21

heel goede werking van de klantenservice!!

Winelight beoordeelde op 2017-11-06

Good communication, fast service, well packaged product.

Christine - Switzerland beoordeelde op 2017-10-25

fast reply to questions, ready to help, follow-up on shipment until reception.

B. Vonkeman beoordeelde op 2017-10-13

Supersnel geleverd, goede prijs. Ik heb lang rondgereden met een kapotte rechterspiegel (ducktape) terwijl het nu voor een paar tientjes gerepareerd is en er weer als nieuw uitziet!

Roy Broers beoordeelde op 2017-10-12

Beschadigd artikel geleverd, Volgende dag vervangend artikel in huis. Snelle Service en goed bereikbaar.