Bruggen 2a
5243RB Rosmalen
+31738514646

J DELHEZ beoordeelde op 2019-05-06

Heel erg tevreden met geleverd product. Snelle levering en goed geïnformeerd tijdens vredesproces

J kuipers beoordeelde op 2019-05-06

Goede service

Bas Wieggers beoordeelde op 2019-04-29

Goed geholpen. Bij het openen van de bestelling bleek er iets te ontbreken, dit is direct nagestuurd. Gipea is kwalitatief ook een goed product.

Hans Furrer beoordeelde op 2019-04-29

Niet gekozen voor uitstekend, want de aflevering was niet compleet, de helft ontbrak. Echter na een telefoontje hebben we alsnog binnen 3 dagen de andere helft gekregen. Top was dat de persoon aan de telefoon keurig excuses aanbood en aan de slag ging om het restant alsnog z.s.m. naar ons toe te zenden.

Carolien beoordeelde op 2019-04-28

Zelfde week geleverd, prima product.

Muurling beoordeelde op 2019-04-28

Goed materiaal en vlotte levering

Maurice Bergenhenegouwen beoordeelde op 2019-04-28

Zeer vriendelijk aan de telefoon
Na betaling via de site producten binnen gekregen super service

Y Brabander beoordeelde op 2019-04-27

Hartelijk, duidelijke uitleg, andere opties zonder opdringerig te zijn. goede afhandeling.

Guner Hassan beoordeelde op 2019-04-27

Snelle levering, maar hun
webshop heeft wat meer streamlining nodig
Is lastig navigeren
Maar ben er gelukkig uitgekomen

mia van Baarsen beoordeelde op 2019-04-22

Goede snelle service. Prettig bedrijf en mensen.

r abrahamsen beoordeelde op 2019-04-21

positief en snelle levering. alleen DHL verpeste het door af te leveren op hetzelfde huisnummer maar in een andere straat. Dus let op DHL.

Math Offermanns beoordeelde op 2019-04-19

zeer snelle levering

Simon Dijkwel beoordeelde op 2019-04-18

Deze webwinkel heeft een heel specifiek assortiment, waardoor snel een keus gemaakt is. Bestelling en levering verliepen heel vlot, binnen 24 uur in huis. Ekoband 47 mm bevalt prima.

Wim van Beuzekom beoordeelde op 2019-04-15

Alles was naar wens

eric peek beoordeelde op 2019-04-14

Een snelle en zoals beschreven bestelling ontvangen

Yvonne Melieste beoordeelde op 2019-04-08

Zeer tevreden. Ik had per abuis het verkeerde artikel besteld en daar werd totaal niet moeilijk over gedaan. Easyfix voor tuindeur is strak en netjes. Easyfix Panorama heel mooi en eenvoudig monteren met Easyfix klemmen.

Michel Maaskamp beoordeelde op 2019-04-05

Aad Groos beoordeelde op 2019-04-04

Een toegankelijke website, een snelle reactie, een prima contact, afspraken worden nagekomen, een goede ontvangst en uitleg, prijs kwaliteit is goed in balans en een zeer klantvriendelijke benadering en afhandeling.

Wat ons betreft๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘, een uitstekend bedrijf!

Alfred Bavelaar beoordeelde op 2019-04-04

Snelle levering, betrouwbaar en goede service. De bestelde artikelen zijn van uitstekende kwaliteit.

Monique Geurtjens beoordeelde op 2019-03-30

Prima