Kelvinstraat 16
6902 PW Zevenaar
0316 331406

Lauwers Valerie beoordeelde op 2018-08-25

Binnenkort kopen we nog een tafel aan en dit zal ongetwijfeld weer bij tafels 99 zijn.
Door de afstand tussen onze woonplaats en de winkel was het niet mogelijk om tot ginder te rijden. We zijn voortgegaan op de webshop. Om de kleur van het tafelblad te kiezen, stelden ze ons voor enkele houtstalen op te sturen.
Ook qua verzendkosten praktich geen meerkost ondanks het feit dat we buiten de leveringszone wonen.
Geen enkel minpunt te vermelden: mooi en degelijke tafel, vlotte levering, vlotte communicatie via telefoon en mail. Prijs-kwaliteit is uitstekend

Denise beoordeelde op 2018-08-12

Ik ben heel blij met mijn product. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Er was een minpuntje: mijn bestelling liep iets vertraging op, jammer dat ik daar zelf achteraan moest bellen maar ik werd heel goed geholpen en we konden samen tot een goede oplossing komen. Dus over het algemeen heel tevreden.

Callewaert Patrick beoordeelde op 2018-08-07

Heel tevreden over de service en de levering. Via mail kregen we zelfs foto's van verschillende tafelbladen, zodat we de mooiste, naar onze mening, konden kiezen.

joan beoordeelde op 2018-08-04

Tevreden maar alleen de aflevering was iets minder doordat men geen goede schroevendraaier bij zich had. Er ontbreekt 1 schroef en de rest zit niet zo goed vast.
Wel de rest uitsteknd.

Reactie van Tafels99.nl:
Beste Joan,
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de tafel. Wel vervelend om te horen dat de vervoerder niet het juiste gereedschap bij zich had. Als u even per email contact met ons op wilt nemen dan kunnen we het probleempje met de schroeven voor u oplossen.

Wim beoordeelde op 2018-07-10

uitstekende service en kwaliteit

Anouk beoordeelde op 2018-06-04

Top service! Super vriendelijk personeel en zeer snelle levering (1,5 week voor vier tafels). De eettafel konden we bekijken in het depot. Dan weet je precies welk blad je krijgt, heel erg fijn!

Ik kan het iedereen aanraden en zou zelf weer terug gaan.

Christel & Gert. beoordeelde op 2018-05-30

Vandaag een eet + salon tafel ontvangen , die we bekeken hadden in de showroom een aantal weken geleden.
Goede en heldere communicatie en een perfecte aflevering/montage van beide tafels

Arthur beoordeelde op 2018-05-13

De tafel in een niet-standaard maken laten maken en dat is prima bevallen.

Ronald beoordeelde op 2018-05-11

Top bezorging. Snel in elkaar gezet door de chauffeur.

Wel een redelijk lange levertijd.

Tafel is mooi & solide.

A van de Wakker beoordeelde op 2018-05-08

Heel fijn geholpen, wat ik heel bijzonder vond dat mij werd uitgelegd hoe mijn tafel werd gemaakt en dat ik proef stukjes mee krijg om het thuis rustig te bekijken, ik vind jullie een prettig en goed bedrijf.

Joanne beoordeelde op 2018-04-24

Een paar keer gekeken op de website en getwijfeld tussen verschillende tafels, maar uiteindelijk toch gekozen voor een prachtige kloostertafel. Ik ben eerst naar Zevenaar geweest om deze in het echt te bekijken, het blijft immers een grote aankoop. Zeer goed geholpen door Guido en de tafel was in het echt nog veel mooier. Twee weken daarna is de door mij gekozen tafel vakkundig bij mij bezorgd. Een heel positieve ervaring, kan het iedereen aanraden.

Ellen beoordeelde op 2018-01-31

Het uitkiezen van een tafelblad en de begeleiding hierbij ging erg prettig. De levering was vlot. Helaas waren we met het eindresultaat niet helemaal content. Hier hebben we gezamenlijk een oplossing voor kunnen vinden.

Kathleen beoordeelde op 2017-12-27

Een super ervaring! Heel vriendelijke, behulpzame mensen. We zijn in het magazijn gaan kijken en konden daar ons tafelblad kiezen. Alles optijd geleverd en zoals het moet zijn!

Bert L beoordeelde op 2017-12-22

Prima service! We waren gaan kijken in het magazijn, hier werd geen moeite gespaard om onze gewenste tafel samen te stellen.
Levering ging zeer vlot, de tafel werd zelfs ineengestoken en op zijn plaats gezet thuis..

Tom W. beoordeelde op 2017-12-14

Snelle levering (binnen 2 weken) en goede service. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe boomstamtafel!

Rob & Bianca Feijen beoordeelde op 2017-12-05

Door de reisafstand hebben we de tafel via de website gekocht zonder hem van te voren te zien. We hebben voor de boomstamtafel gekozen en zijn heel erg blij ermee. Het is een pronkstukje in onze woonkamer. Totaal geen opdringerige mensen. Onze levering was door een misverstand later dan gepland maar men heeft dit geheel naar onze tevredenheid en super snel opgelost. Wij kunnen iedereen deze winkel aanraden!

Veronique beoordeelde op 2017-11-13

Wij kochten de tafel zonder een bezoek aan de toonzaal te brengen omdat het te ver was voor ons. Daarom was het spannend afwachten of de tafel aan onze verwachtingen ging voldoen. Het was een vlotte communicatie en de levering was zoals gepland. De tafel is heel mooi. Wij zijn tevreden. Wij kunnen tafels.99 zeker aanraden!

Ersin Tilburg beoordeelde op 2017-10-21

Top service van Tafels 99: We hebben in de wachtruimte van onze praktijk een ronde tafel staan van tafels99. We waren hier zo blij mee, dat we er ook een voor bij ons thuis hebben besteld. De tafel die we kregen was niet helemaal wat we hadden besteld. Guido van Tafels99 deed hier totaal niet moeilijk over. Binnen een paar weken hebben we onze nieuwe tafel ontvangen. Het geduld waarmee Guido en zijn team je te woord staat is top.
Nogmaals dank voor de 2 mooie tafels en ga zo door.

Fan Batist beoordeelde op 2017-09-30

Men is niet opdringerig ,heeft alle tijd , vriendelijk, komen afspraken goed na.
Tafel keurig en op tijd afgeleverd
Complimenten voor tafels 99

P.Bosman beoordeelde op 2017-09-18

Kwamen via internet op deze leverancier. Zijn wezen kijken en kregen goed advies. Ook prijs viel t.o.v. andere zaken behoorlijk mee. Levering sneller dan oorspronkelijke levertijd.
Wonen in appartement. Guido van te voren wezen kijken of tafel in de lift kon. Het zou net gaan. Bij levering bleek net paar centimeter langer dan lift. Via de trap naar boven gebracht. Prima service!
Zijn er blij mee.