Geemstraat 40
085 303 35 48
KvK BE0650531092

9,1

Stephan Bauer beoordeelde op 2018-12-29

Quick delivery, good packaging.

STEFAAN beoordeelde op 2018-12-23

Prima, uitstekende service, snelle levering, niets op aan te merken
Alles was helder, microscoop voldoet aan mijn wensen!

André Ombecq beoordeelde op 2018-12-18

Vriendelijk, vlot en probleemloos

JL beoordeelde op 2018-12-14

Jammer genoeg geen bevestiging van bestelling. Alles wel mooi en op tijd afgeleverd. Thx

Mariët Valk beoordeelde op 2018-12-09

Prima op tijd binnen gekregen

Victor De Wolf beoordeelde op 2018-12-02

Uitstekende service, 's middags besteld, volgende dag in de voormiddag geleverd. Kijker is uitstekende aankoop, als ik er nog nodig heb bestel ik ze zeker bij Verrekijkergigant.

F.H. Sihan beoordeelde op 2018-11-28

Bij afhandeling van mijn bestelling werd ik meer dan uitstekend geholpen. Zelfs tot diep in de avond. Respect!

Frank De Winter beoordeelde op 2018-11-27

één type niet op voorraad, dus een ander besteld, en snel aangekomen. Was afgezet op de drempel van de voordeur, vond ik toch wat riskant. Statiefje bijgeleverd, dat lijkt niet veel soeps, de telescoop lijkt ok.

Gerard beoordeelde op 2018-11-27

Goed keuze producten, snelle levering op de afgesproken dag. Ben erg tevreden, kan deze web-site zeker aanbevelen.

Mieke beoordeelde op 2018-11-14

duidelijke info en zeer goede telefonische ondersteuning bij het kiezen
vlotte levering
zeer tevreden over het bestelde artikel

Greet beoordeelde op 2018-10-04

Ik heb voor het eerst een nieuwe betaalwijze gebruikt (Sisow). Daardoor (vermoed ik) kreeg ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling en was ik even onzeker of alles wel goed gegaan was. Ik heb mijn verrekijker wel netjes geleverd gekregen.

Jean-Jacques Marchal beoordeelde op 2018-10-02

Snel geleverd 👍

Gast beoordeelde op 2018-09-18

snelle levering, toestel voldoet aan de verwachting, Eerste keuze was niet leverbaar, teveel betaalde bedrag werd redelijk snel terugbetaald. Betrouwbare webshop.

Gast beoordeelde op 2018-09-17

Ik gebruik deze op onze zeilboot. Veel beter dan de klassieke verrekijkers die gebruikt worden in de watersport. Heel helder beeld, de zoom is fantastisch, niet zo groot dus makkelijk opbergbaar in de kuip, ligt uitstekend in de hand, gemakkelijk mee te nemen in een tas ...

Eric van der Loo beoordeelde op 2018-09-10

T.K. de Bruyn beoordeelde op 2018-09-10

In het weekend drie artikelen besteld omdat ze in vergelijking bij VerrekijkerGigant voordelig werden aangeboden. Houd er rekening mee dat bij bedragen onder € 50 verzendkosten worden berekend. Het bedrijf gaf geen Track & trace nummer bij de bevestigingsmail dus ontvangst is afwachten. Het pakket werd goed verpakt, zoals verwacht, dinsdag bezorgd.

dirk vandierendonck beoordeelde op 2018-09-02

super!!!!

Marc Demeester beoordeelde op 2018-08-29

Het geleverde materiaal beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen.

Pieter Luyten beoordeelde op 2018-08-28

Heel tevreden over de aankoop, maandagavond besteld en woensdag al aangekomen. De verrekijker was netjes verpakt en in uitstekende staat. De verrekijker is ook uitstekend, goed om zowel mee naar de sterren kijken als om mee te nemen op een wandeling door de natuur, voor een zeer scherpe prijs. 5 sterren!

Gast beoordeelde op 2018-08-28

Bestelling is na enkele dagen aangekomen maar tracking info over dag van aankomst ontbrak