Lindeplein 10
5061HN Oisterwijk

8,7

Lotte Kreuger beoordeelde op 2019-08-11

Uit eindelijk erg tevreden. Er ontbrak 1 stof die ik had besteld en na het sturen van een mailtje is dit magazine en en had ik die ook na een dag al in huis. Fijn dat dit zo snel opgelost kon worden!

Rosalie de Vries-Maas beoordeelde op 2019-08-08

Snel verstuurd en alles was prima

coby Nieuwenhuizen beoordeelde op 2019-08-06

prima op tijd. goede kwaliteit

Miriam Keulers beoordeelde op 2019-08-06

Snelle levering en prima product!

Tineke Mulder beoordeelde op 2019-08-06

Goede, duidelijke website en snelle levering.

Wivina Trossaert beoordeelde op 2019-08-02

Ik bestelde een aantal samples omdat ik niet meer stof nodig heb om iets te maken. De samples zijn veel kleiner dan beschreven op de website waardoor ik er niets mee kan doen.

maaike stokkink beoordeelde op 2019-07-30

Prachtige stoffen, nette service

Janneke Kandelaars beoordeelde op 2019-07-30

super snel geleverd toppie heel blij mee👌👍

stephanie De maertelaer beoordeelde op 2019-07-29

Product zoals verwacht vlotte communicatie met winkel

Sonja van Wetten-van Naamen beoordeelde op 2019-07-27

Er ontbrak iets aan de bestelling. Dat werd snel en keurig netjes verholpen.

Els Luiten beoordeelde op 2019-07-25

De bestelling snel binnen

Mustapha Hsaini beoordeelde op 2019-07-23

goed en snel.*****

Dave Claes beoordeelde op 2019-07-20

Goed van prijs. Wel wat problemen gehad met de verzending maar uiteindelijk is alles in orde gekomen. Correcte afhandeling.

eveline dufrenne beoordeelde op 2019-07-18

snelle levering,goed product

Sarah Van der meiren beoordeelde op 2019-07-17

Snel geleverd, goede kwaliteit

Fagfrank beoordeelde op 2019-07-16

Product was te opgerold, te onafgewerkt en afleveradres was te ver, opdat ik nog parkeergeld moest betalen ook.
Jmmr.

Norman 't Gilde beoordeelde op 2019-07-15

laura stam beoordeelde op 2019-07-15

Na een week is de bestelling nog niet binnen. Als ik bel (5x geprobeerd) zijn ze altijd in gesprek. Geen reactie op een e-mail. Eigenlijk verwacht ik niet dat ik het pakketje nog ontvang.

Claudia Krijgsman beoordeelde op 2019-07-11

Ik heb 12 meter zwarte canvas besteld van 1.50 breed zoals op de site vermeld staat , blijkt de stof bij aankomst maar 1.40 m breed te zijn wat voor mij zeer ongunstig was ,ik kwam dus te kort en heb daardoor nog eens 2 m bij moeten bestellen en dan nog eens extra bezorg kosten
Vandaar mijn mening zeer slecht

Sylvia beoordeelde op 2019-07-10

Uitstekende service en response. De kwaliteit van de stof was zeer goed. Een aanrader!