Wipperspark 82
3141RD Maassluis

Bol.com 155 9,1

harry Gras beoordeelde op 2019-08-26

Snel geleverd en het product is goed!

Dave beoordeelde op 2019-08-22

Bij tweedehands Cd vind ik de zeldzame cd's die ik nergens anders vind . Enige minpuntje is dat de prijzen wat aan de hoge kant zijn .

Philomena Snackers beoordeelde op 2019-08-21

Top!

Anton Rijkers beoordeelde op 2019-08-20

Duidelijke informatie. Goede kwaliteit van geleverde LP. Snelle levering.

Emil Oor beoordeelde op 2019-08-19

alles naar wens

Emil Oor beoordeelde op 2019-08-19

alles naar wens

Edgar Acosta beoordeelde op 2019-08-19

Great Service and great products

Jet Rutten beoordeelde op 2019-08-19

Duurde wat langer ivm vakantie. Was mij echter niet echt duidelijk, stond alleen verzending kan 12 dagen
Langer duren...

Bob Ruiter beoordeelde op 2019-08-16

Goed overzicht collectie, eenvoudig keuze te maken en correcte afhandeling

KarisARA Henkel beoordeelde op 2019-08-14

Prima gelopen. Netjes !! tot de volgende keer

Gerrie Rozenberg beoordeelde op 2019-08-13

keurige en snelle afhandeling .

wessel lugtenborg beoordeelde op 2019-08-13

Alles keurig geregeld en op tijd binnen

AG van Rijnsoever beoordeelde op 2019-08-12

Goede webwinkel, goede producten, goede verzending.

Christiaan Van der Gracht beoordeelde op 2019-08-12

Vlotte afhandeling en verkoop.
Lp's in zeer goede staat.

Jos Ector beoordeelde op 2019-08-12

Sneller dan verwacht, degelijk materiaal.

E Roekel,van beoordeelde op 2019-08-12

De 5 bestelde cd’s besteld alleen duurde het 14 dagen voordat ze in de brievenbus zaten. Wij dachten eigenlijk dat ze niet meer zouden komen, maar dat viel mee. Verder keurig ingepakt.

J Martens beoordeelde op 2019-08-12

tussen betaling en ontvangst zat zeker twee weken. Vakantie? Ik heb geen idee...Maar een stukje informatie naar de klant omtrent de reden ontbreekt.

Reactie van Tweedehands CD:
Beste J. Martens,
In deze periode was er bij de bestelling een melding, dat de levertijd minstens 2 weken was ivm de vakantieperiode. Wij vinden het jammer dat deze informatie niet duidelijk is overgekomen.

mireille den ouden beoordeelde op 2019-08-12

Heb 2,5 week moeten wachten voor het artikel geleverd werd, erg jammer. Pas na een mail van mij werd hij opgestuurd, alsof het vergeten was...

Reactie van Tweedehands CD:
Beste Mireille,

PF Wetsema beoordeelde op 2019-08-12

Prima gegaan

Ivo Kockx beoordeelde op 2019-07-31

Alles vlot verlopen zelfs vroeger in huis dan verwacht en in perfecte staat top.