Ossekamp 7a
8531 XK Lemmer

7,7

Femke Postma beoordeelde op 2019-07-16

Helaas duurde het wel 5 dagen voordat ik de bestelling op kon halen.

Feikje Halbersma beoordeelde op 2019-07-16

Lang moeten wachten op de bestelling. 1 juli besteld en 12 juli ontvangen.

Fenna Vrieswijk beoordeelde op 2019-07-13

Jammer dat de levering meer dan een week duurde en er dan ook nog de verkeerde maat in zat.

Maartje Sjoerdsma beoordeelde op 2019-07-13

Prima, snelle levering, goed product.

G Huizenga beoordeelde op 2019-07-07

Matig, pas na 12 dagen geleverd, nadat ik zelf gebeld had dat ik het lang vond duren.

Nataschja Nijenhuis beoordeelde op 2019-06-19

Prima shop, uitstekende levering.

Feike Attema beoordeelde op 2019-06-09

Goed maar jammer dat er al veel maten voor meisjes uitverkocht zijn

Annemiek Speerstra beoordeelde op 2019-06-03

Heel tevreden, bestelling is 2 dagen later bezorgd

Marieke Moes beoordeelde op 2019-05-22

Leuke vrolijke kleding.

Annemieke Bal beoordeelde op 2019-05-19

Snelle levering, fijne winkel met leuke kleding.

Petra De jong beoordeelde op 2019-05-01

Bestelling verder goed verlopen, mw. in de winkel in Sneek erg aardig.

Maar de retour artikel in de winkel wel erg omslachtig, artikel wel terug kunnen brengen maar geld nog niet retour gekregen. Ondanks dat ik weer een artikel heb gekocht kon het bedrag niet verrekend worden. Maar dit komt later via de bank, erg omslachtig.

Trijnie Muter beoordeelde op 2019-05-01

Goed product
Betaalbaar
Maat klopt

Akke Vlieg beoordeelde op 2019-04-29

Redelijk. Ik had alles in maat m besteld maar kreeg een van de kledingstukken in maat eel geleverd. Kleuren kwamen ook niet goed overeen met kleurennin de webshop. Verzenden duurt lang, maar dat was van tevoren wel duidelijk.

y So- si beoordeelde op 2019-04-23

bestelling is goed ontvangen.
jammer dat het zo lang duurt voordat je het artikel in huis hebt (staat in de voorwaarden)

Hans Pesman beoordeelde op 2019-04-20

Per abuis was er een verkeerde maat gestuurd. Direct de juiste maat gekregen en de oude gratis kunnen retourneren

ineke pool beoordeelde op 2019-04-15

Zeer tevreden.
Had de kleding snel in huis.

Afra Bult beoordeelde op 2019-04-13

Prima , snelle levering,
Helaas zijn de verzendkosten en retourkosten aan de hoge kant, door deze te verlagen zal de klandizie zeker oplopen !

Leonie beoordeelde op 2019-04-09

Prima service!

Bianca van Gils beoordeelde op 2019-04-08

Correcte en tijdige levering! Jensen family shop heeft leuke kleding voor leuke prijzen.

E Draaisma beoordeelde op 2019-04-07

Tevreden, heb alleen mijn besteling de een winkel laten bezorgd. Vond dat jet vrij lang duurde voordat ik het kon afhalen.