Horn 3

8,5

hoek beoordeelde op 2019-01-28

Mooi kwaliteit

ton Mars beoordeelde op 2019-01-26

ik bestelde een bloeddrukmeter...die bleek er niet te zijn dus wachten op ?? bellen naar de fa. andere meter gekocht ging moeilijk bij bijbetalen, het lukte niet met de telefoon in de hand toch in orde gekomen. met begeleiding van de dame aan de desk opgelost. (ik ben 83)

Anoniem beoordeelde op 2019-01-20

Anoniem beoordeelde op 2019-01-13

Appie beoordeelde op 2018-12-16

De levering was zeer snel.

Anoniem beoordeelde op 2018-12-12

Anoniem beoordeelde op 2018-12-10

Johan Ober beoordeelde op 2018-12-08

Website vond ik overzichtelijk, bestellen en betalen ging vlot en snel en discreet thuisbezorgd.

Anoniem beoordeelde op 2018-12-07

jan beoordeelde op 2018-12-05

prima anoniem pakketje. snel ontvangen

Anoniem beoordeelde op 2018-12-04

Anoniem beoordeelde op 2018-11-19

Anoniem beoordeelde op 2018-11-06

Maya maya beoordeelde op 2018-11-03

Het was niet diep genoeg voor een man daar moesten jullie wel rekening mee houden

Anoniem beoordeelde op 2018-10-31

Anoniem beoordeelde op 2018-10-20

Anoniem beoordeelde op 2018-09-21

Ik was niet tevreden met het product maar ik had de afspraken omtrent het retourneren niet gevolgd. Na contact met de klantenservice is dit toch goed opgelost.

Anoniem beoordeelde op 2018-09-12

Konan beoordeelde op 2018-09-05

Super tevreden, het kwaliteits produkt had ik binnen een dag in huis!

Anoniem beoordeelde op 2018-08-30