Schelpweg 26
3291EL Strijen

Nicky beoordeelde op 2016-06-10

Bestelling op een avond geplaatst en binnen twee dagen had ik het in huis. Netjes verpakt met een extra cadeautje erbij!

Petra van der Meijs beoordeelde op 2016-06-05

Mijn bestelling was super snel binnen. Keurig en degelijk verpakt super blij met mijn thermolak en vooral de leuke reacties over mijn mee kleurende nagels. Ik hoop dat de kleur die ik eerst welde gauw weer te koop is

Rachel Jacobs beoordeelde op 2016-06-01

Goede service, snelle levering en goede producten

Monique beoordeelde op 2016-05-30

Makkelijke website, simpel bestellen, snelle levering. Kortom, gewoon goed!

Chantal beoordeelde op 2016-05-29

Snelle ontvangst via brievenbuspost en goed verpakt.

Yvonne Wagensveld beoordeelde op 2016-05-29

Eerste bestelling, super snel geleverd.

Laura van Wijk beoordeelde op 2016-05-27

Ben zeer tevreden en een snelle levering . Helemaal top

Sylvia beoordeelde op 2016-05-26

Snelle levering, zeer tevreden.

Carry beoordeelde op 2016-05-04

Prima webshop,
bestelling snel in huis en met een leuke attentie erbij! Bedankt!

Evelien beoordeelde op 2016-05-03

Snelle levering & super goed product! Echt top

Yolanda Kemper beoordeelde op 2016-05-02

Goede kwaliteit nagellak. Snelle bezorging. En je kunt terecht voor alle soorten nagel lakken.

Irma de Vries beoordeelde op 2016-05-01

Super nagelak goede kwaliteit gode service en vindt het hartstikke leuk dat je er een presentjes bij krijgt . ik ga zeker weten meer bestellen bevalt me prima.

karin beoordeelde op 2016-04-25

De verzending was snel. Ook via mail kreeg je snel reactie op de vraag. Maar het product zelf bij mij niet. Na een dag was van een nagel de hele lak eraf gegaan . En dan is het best prijzig als dat niet drie weken blijft zitten, dat hun zeggen.
Helaas

Beste Karin,
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Wat jammer dat je geen contact met ons hebt opgenomen hierover. Wil je ons alsnog een e-mail sturen op info@djasa.nl?

Helma Feelders beoordeelde op 2016-04-24

Snelle levering en een paar leuke nagelstickers extra ontvangen.

Adriana zeinstra beoordeelde op 2016-04-10

Het is rot nagellak eerst dacht ik het is gellak maar nee het is gewone lak duurt serieus 1,5uir voor dat het droog is koop hier nooit meer wat

Reactie van Djasa:
Hoi Adriana, wat vervelend om te horen. We hebben helaas ook geen klacht van je mogelijk ontvangen. De lak die je hebt gekocht is geen gellak, maar gewone nagellak. De nagellak van Layla is normaal gesproken juist sneldrogend. We gaan je een e-mail sturen om te kijken hoe we dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Djasa Nagellak

Jasper beoordeelde op 2016-03-21

Goede en snelle levering en goede producten

Dank je wel!

marianne beoordeelde op 2016-03-20

Super service en helemaal top en snel gekregen

Reactie van Djasa:
Bedankt voor de beoordeling Marianne!

ZS beoordeelde op 2016-03-19

Snelle levering. Producten als besteld, netjes verpakt. Aantal extra producten in het pakketje, altijd leuk om te krijgen!

Reactie van Djasa:
Dank je wel voor je mooie beoordeling!

Sylvia Willemse beoordeelde op 2016-03-13

Ben erg tevreden met mijn gekochte nagellakken van de afgelopen keren! Goede service en leuke kadootjes erbij!

Reactie van Djasa:
Fijn om te horen Sylvia, bedankt voor de mooie beoordeling!

Judith van der Vaart beoordeelde op 2016-03-13

Heel snel geleverd en fantastische producten!

Dank je wel Judith!