Brugstraat 9

Trustpilot 3 7,9
Google Plus/Places - 10,0
Bol.com 208 9,0

Rick Coumans beoordeelde op 2019-06-06

Producten snel geleverd, goede service!

Sebastiaan Borghstijn beoordeelde op 2019-06-06

Geweldige site, goede prijs en snelle levering van twee Baofeng UV-5R's. Aanrader :)

Marieke van Asten beoordeelde op 2019-06-03

Hele vriendelijke service, goed informatie op de website en mijn vragen zijn snel en duidelijk beantwoord.

Rim Michael beoordeelde op 2019-06-03

Abel Yemane beoordeelde op 2019-05-31

Meron Mussie beoordeelde op 2019-05-30

Tevreden met mijn bestelling!

Ronald Jansen beoordeelde op 2019-05-30

Duidelijke omschrijving bij de producten. Goede foto voorbeelden bij de producten en een snelle en nette levering met genoeg keuze om het op een bepaalde tijd thuis, of bij een ophaalpunt te laten leveren. Al om al een uitstekende beoordeling.

Florian Schuurmans beoordeelde op 2019-05-30

Top service

Kevin Maroni beoordeelde op 2019-05-30

Tekeste Hayelom beoordeelde op 2019-05-30

Henry beoordeelde op 2019-05-30

Kibreab Fekadu demsie beoordeelde op 2019-05-30

Keurig op tijd en ook goed ingepakt ben heel erg tevreden

Yemane Tsegai beoordeelde op 2019-05-26

Fast delivery & convenient!

tim souren beoordeelde op 2019-05-26

Totle Noodradio Essential - 1000mah Powerbank
Is perfect voor mijn set

Merhawit Gerezigiher beoordeelde op 2019-05-26

Colin Vermaat beoordeelde op 2019-05-25