stinzenlaan zuid 270
3621TJ Breukelen

Maarten beoordeelde op 2019-05-21

Geweldige service, flexibel met ophalen, proactief contact opnemen voor extra advies. Zoek niet verder!

Anita beoordeelde op 2019-05-13

Prettige communicatie en perfecte gordijnen!!

Jolanda beoordeelde op 2019-05-08

heb mijn gordijnen nog niet binnen maar het contact en de snelheid waarmee geacteerd wordt vind ik nu al uitstekend!

Marian beoordeelde op 2019-05-08

Goede service en prachtige gordijnen geleverd.

JS beoordeelde op 2019-05-07

Heel tevreden over de vouwgordijnen die ik onlangs besteld heb voor de woonkamer en de gang. Mooie kwaliteit stof en mooi gemaakt. Geleverd op de dag zoals we hadden afgesproken. Bedankt!

Joris beoordeelde op 2019-05-06

Super mooie gordijnen en een mega coulante korting gekregen toen ik er achterkwam dat ik één gordijn verkeerd had ingemeten.

Veerle beoordeelde op 2019-05-03

Nadat ik de gordijnen had besteld, was er duidelijke communicatie over wanneer ze klaar zouden zijn en bezorgd zouden worden. De datum voor bezorging kon ik heel eenvoudig aanpassen en op de dag van bezorging super goed te volgen hoe last de gordijnen geleverd zouden worden. En de gordijnen zelf: ze zijn prachtig en hangen er heel mooi bij!

Mark beoordeelde op 2019-05-03

Aan de hand van staaltjes hebben we een goede keuze kunnen maken. Na bestelling werden we netjes op de hoogte gehouden van het proces en de leverdatum/tijd.

Kees beoordeelde op 2019-05-03

Telefonisch goed geholpen en snel en netjes geleverd.

Petra beoordeelde op 2019-04-29

De gordijnen voldoen aan mijn verwachtingen. Netjes op maat, en eerder geleverd dan ik verwacht had. Ik had eerst wat staaltjes besteld, heel handig, dan kun je even goed bekijken welke het beste past bij de rest van het interieur. Alles is goed gegaan, ben heel tevreden.

Sylvia beoordeelde op 2019-04-29

Erg tevreden, binnen de afgesproken tijd geleverd. Veel contact gehad en uiteindelijk de gordijnen mogen ophalen op locatie.

Erg prettig dat de mogelijkheid was dat zij op mij bleef wachten aangezien ik de sluitingstijd net niet ging redden.

Bedankt!

Ingeborg beoordeelde op 2019-04-19

Tijdens bestelfase hele goeie service via de mail. Ik was wat aan het twijfelen maar werd prettig en geduldig geholpen. Snelle, duidelijke levering. Alles helemaal goed gegaan!

Joost beoordeelde op 2019-04-19

Goede kwaliteit, kleur komt overeen met staal, zeer goed verduisterend.

Yvonne beoordeelde op 2019-04-13

Mooie kwaliteit, netjes afgewerkt. Snelle levering (binnen 3 weken).
Precies wat ik had gehoopt!

Angelique beoordeelde op 2019-04-12

Snelle service, gordijn is keurig gemaakt en hangt mooi. Ook het versturen is in goed overleg gebeurd. Ben zeer tevreden!

Arjan beoordeelde op 2019-04-07

Snelle afhandeling bestelling, goede (extra) bevestiging van de levertijd, levertijd netjes nagekomen, goed verpakt en goede instructies om het zelf te monteren.

CG beoordeelde op 2019-04-07

Stof is precies zoals verwachting, vouwgordijn ook. Prima.

Mark beoordeelde op 2019-04-07

Fantastic company, very good service, curtains of high quality and fast delivery, really good, would buy again MVG mark

Susanne V. beoordeelde op 2019-04-01

Fantastische service. Heeft persoonlijk alles op alles gezet om de gordijnen op tijd af te krijgen zodat ons pasgeboren dochter haar slaapjes kon doen op de verhuisdag. Persoonlijk in benadering en aanpak. En de gordijnen zijn prachtig. Hoge kwaliteit voor een scherpe prijs.

Esther beoordeelde op 2019-03-31

Goede service, prachtige gordijnen