Postelweg 7

Prima product
Prima verzonden
Prima communicatie: mail, facturen

dane bouwman beoordeelde op 2018-04-26

23ste besteld en de 24ste in huis. Toppie SERVICE.

Mireille Reuling beoordeelde op 2018-04-23

Product was zeer slecht, maar de verwerking van een nieuwe super goed. Ik kreeg direct de volgende dag een nieuwe toegestuurd.

Abdoul Aboulghazi beoordeelde op 2018-04-20

Product doet het slecht

Mevr m beoordeelde op 2018-04-19

Geen beschrijving bij product

Harrie Schuuring beoordeelde op 2018-04-15

Snelle levering en bestelde artikel is prims

F Boevé beoordeelde op 2018-04-13

Op dinsdag een bestelling geplaatst. Dezelfde dag werd ik per mail op de hoogte gebracht dat mijn order verzonden was en de volgende dag bezorgd zou worden. Toen deze na 2 dagen nog niet bezorgd was heb ik telefonisch contact opgenomen met kadotopper. Mijn vraag betreffende mijn order werd uiterst serieus genomen. Ik werd uiterst vriendelijk te woord gestaan. Kadotopper zou opnieuw mijn order versturen en deze werd de volgende ochtend al bezorgd. Ik had gewoon een beetje pech, dat kan wel eens voorkomen. Ondanks dit zou ik zeker weer een bestelling plaatsen. Kadotopper, bedankt voor jullie service..... top!

Youri Maas beoordeelde op 2018-04-09

Het product werd de volgende dag al gelijk geleverd en het product voldoet perfect aan de eisen. Een aanrader!

Gijs Dollenkamp beoordeelde op 2018-04-09

Supper pakketje volgende dag gekregen. Ben er super blij mee!

Bonnie beoordeelde op 2018-04-06

Snel geleverd, goede kwaliteit

Yoeri Pols beoordeelde op 2018-04-06

Heel tevreden enige nadeel is dat je wel een aux aansluiting moet hebben aan je radio maar voor de rest uitstekend en werkt goed

emily le beoordeelde op 2018-04-03

Ik had het de volgende dag al in huis. Het word op tijd geleverd zoals staat aangegeven. Ik had een FM Transmitter compact met 2 usb aansluitingen besteld. Ben er erg tevreden te mee.

G Compagner beoordeelde op 2018-03-29

Gemakkelijk bestellen, snelle levering.

Beatrix Bauer beoordeelde op 2018-03-23

werkt niet goed via bluetooth en ik heb de apparaat op aliexpress ook gevonden

Jeannette Koelewijn beoordeelde op 2018-03-16

Snelle levering, goede kwaliteit

Petrus Zwitser beoordeelde op 2018-03-16

Er was iets stuk afgeleverd 2 dagen later had ik een nieuwe binnen.Top top top M.v.g.Peet

Erik Muit beoordeelde op 2018-03-15

Prima product en hele snelle levering. Heel fijn!

Kirsten Belmans beoordeelde op 2018-03-15

Zeer tevreden, ik heb mijn bestelling zondag geplaatst en maandag had ik mijn pakketje al thuis!

Thom Van Haften beoordeelde op 2018-03-12

Product stoort op elke zender

Marijke Bernard-van der Kooi beoordeelde op 2018-03-12

Prima snelle service en levering!!