Kleibultweg 5A
7575BM Oldenzaal
+31 (0)541 234 444

Kfir Atias beoordeelde op 2018-12-07

Great service and support with personal adjustments to the product, good communications/updates on delivery and fast service.
Good value for money.

Bert Van de Grift beoordeelde op 2018-12-07

Prima bedrijf, uitstekende service.

Yannick Mol beoordeelde op 2018-11-28

Makkelijk te bestellen en "custom" opties door te geven.
Levering goed in overleg in een klein tijdvak.
Goede telefonische bereikbaarheid en klantvriendelijkheid.

Jack beoordeelde op 2018-11-25

Snelle levering, degelijke kluizen.
Is mijn 2de keer dat ik een kluis bestel bij Hunter kluizen.

Jacob Pieter Dob beoordeelde op 2018-09-28

Heel erg tevreden. Zou volgens de bestelling na 3 weken worden geleverd, en dit werd inderdaad ook in die tijd geleverd. Netjes verpakt.

Hans Bijlsma beoordeelde op 2018-09-22

Prima. Kluis netjes en professioneel volgens afspraak geleverd.

Ed Engelander beoordeelde op 2018-09-20

Habets beoordeelde op 2018-09-20

Tevreden klant. Levering circa 3 weken na bestelling. Op zaterdag geleverd. Chauffeur half uur voor aankomst gebeld. Prima service!

Marcel Bokhove beoordeelde op 2018-08-02

Goed en deskundig geholpen

Sjeuf van Maastricht beoordeelde op 2018-07-31

Bij de aanschaf van mijn kluis veel advies en overleg nodig gehad. Dat was de eigenaar nooit teveel, hoe vaak ik ook belde en weer van idee wisselde. En het gaat hier dus om een kluis uit de goedkope (wel S1) klasse. Ook het bespreken van enkele opties en het bespreken van de installatie door hen verzorgd ging in een rustige sfeer.
Na betaling kreeg ik 11 euro teruggestort. Ergens was er iets, of had ik, iets misgedaan. Weet niet eens wat. Netjes dus!
Ben zelf uit de verkoop, gepensioneerd en weet echt wel iets van verkoop, advies en service.

De bestelling is ondertussen geleverd:
We kunnen kort zijn, perfecte levering en vakkundige en vlotte installatie op het doorgegeven tijdstip.
En ik ben achteraf ook blij met mijn keuze, want het zag er minstens zo goed uit als op de internet site.

Dus bedankt !!

Cees beoordeelde op 2018-06-21

Snel, oplossingsgericht en vriendelijk

Reactie van Hunter Safes / KLUIS.COM:
Fijn om te horen dat je érg tevreden bent! Mocht er wat zijn dan weet je ons te bereiken. Fijne dag en tot ziens!

Fixxar Raalte beoordeelde op 2018-05-28

Prima Kluis, prima prijs, geleverd door jager aan jager

Dave beoordeelde op 2018-05-12

Prettige bestelling via het internet en fijn telefoonkontakt. De kluis zou later geleverd worden dan dat ik wilde ivm verhuizing maar na een telefoontje was het geen probleem om hem een week eerder te bezorgen. Sander heeft de kluis persoonlijk bij mij bezorgt en is een zeer vriendelijke man die met je meedenkt. Al met al fijne shop, echt een aanrader

Rolf Slaats beoordeelde op 2018-04-01

De kluis is helemaal naar wens aan te passen in overleg met HunterSafes. Het eindresultaat is erg mooi, niets op aan te merken. Levering netjes een aantal dagen van tevoren aangekondigd met een tijdsplanning van ~2 uur. Zeer tevreden met deze winkel!

Ronald Hendriks beoordeelde op 2018-03-27

Snel en behulpvol... Aanrader...

Andy beoordeelde op 2018-03-21

Prima shop, bestelling zelf afgehaald en ook uitstekend afgehandeld op locatie. Bedankt Sander.

Jaap van Dijk beoordeelde op 2018-03-19

Mijn bestelling werd keurig binnen de gestelde levertijd afgeleverd.

Lionel Mouton beoordeelde op 2018-03-17

Zeer tevreden van de levering xxx

Gerrit Koster beoordeelde op 2018-02-23

Hunter Safes is goed bereikbaar: telefonisch en via een chatfunctie op de site. Ik kreeg duidelijke informatie, behulpzaam en meedenken :-) Oh ja, en natuurlijk het product ;-) Netjes afgewerkt, stevig materiaal, goede sloten en sterke sleutel. Ik heb mijn bestelling opgehaald. Ook buiten kantoortijden is dit mogelijk via een kluis met tijdelijke toegangscode.

Hunter Safes: een aanrader!

Laurens beoordeelde op 2018-02-22

Zeer netjes geholpen en snel geleverd!