Het Gangboord 37
9206BJ Drachten

Google Plus/Places - 9,4

Edwin beoordeelde op 2017-06-21

Bestelling gedaan, simpel en snel. Gewoon prima afgehandeld.

Lannoo beoordeelde op 2017-06-08

Goede vlotte service, snelle reactie op email, keurige afhandeling en bezorging

Frank beoordeelde op 2017-05-18

Bestelde computer werd snel geleverd.
Na ongeveer 1 maand was er geen internet verbinding meer mogelijk via wifi (wel via de ethernetkabel).
Probleem per email gemeld en nog dezelfde dag is het probleem op afstand (via TeamViewer en telefoon) verholpen.
Derhalve, een uitstekende service L&O Computers.

L.G. van der Heide beoordeelde op 2017-04-01

Zaterdagmiddag 12:30 u besteld en 16:50 u gereed
Dit is mijn tweede aankoop bij L & O (HP Elitebook 8460p), met uitbreiding werkgeheugen naar 8 GB en gereedmaken herstel-usb.
De vorige keer viel mij op de deskundige beantwoording bij een hulpvraag (aanwezigheid en instellen feature
'Herstart bij stroomuitval').
Ook deze keer goede informatie op mijn vragen.
Evenals de vorige aankoop werkt deze laptop ook prima.
Er is een royale garantietermijn (van een jaar)
Verder een vriendelijke bediening.

Marthijs van den Berg beoordeelde op 2017-03-04

zeker een aanrader.
snelle verzending en goede service.

Top

Erik van den Boom beoordeelde op 2017-01-24

Fijn bedrijf. Ze willen een tevreden klant, en daar nemen ze de aandacht en tijd voor. De eerste laptop beviel niet helemaal. Geen probleem, ik kreeg een andere. Die had een batterij die aan zijn einde was: nieuwe werd opgestuurd.

Bas beoordeelde op 2017-01-15

Hele goede service voor iedereen aan te bevelen

G.J. van Druten beoordeelde op 2016-12-27

Had een laptopaccu gekocht voor een HP laptop, deze ging helaas kapot in de garantie tijd.
Dit gemeld en de andere dag al een nieuwe accu in huis.
Super snelle levering en een perfecte garantie afhandeling.

2016