Waldfeuchterbaan 88
+31658847160

9,1

Bol.com 168 8,6

Frank Beygaert beoordeelde op 2019-03-16

vlot besteld, zeer vlot de dag nadien geleverd...heb wel nog geen tijd gehad om de pen te testen!

Leslie van Berkel beoordeelde op 2019-03-14

Zeer tevreden over uitstekende service!

Cin beoordeelde op 2019-03-14

Gewoon hartstikke blij met de manier van bestellen, levering en service!

Lucas Melis beoordeelde op 2019-03-10

de pen had last met doorvoeren van het bijgeleverde filament vanaf het eerste moment, 2 uur later gaf de motor het op.
demonteren is een nachtmerrie dus heb ik het hele ding gewoon de vuilnis in gegooid.
de hele handleiding is niet meer dan een A4 kopie waar niets nuttigs in staat.
Deze pen is gemaakt om te breken!

Anne beoordeelde op 2019-02-23

Goed advies en supersnelle verzending.

Louis beoordeelde op 2019-02-14

supersnelle reacte van de webwinkel en snelle verzending. Helaas hadden de mannen van GLS het pakket naar een verkeerd depot gestuurd waardoor ik het niet de volgende dag ontving

werken met de 3D pen vergt nog wel wat oefening!

Dieter Bierman beoordeelde op 2019-02-11

Snel geleverd, product compleet en in goede staat..

Roel Jacobs beoordeelde op 2019-02-06

snel in huis. Pen gebruikt om reparatie te doen aan autosleutelbehuizing.
Met resultaat 90% tevreden

Pepa De groot beoordeelde op 2019-02-04

Niet heel duidelijk maar verder weg erg snel en goed product

Cindy Loos beoordeelde op 2019-01-28

Wij zijn heel tevreden over de service.

Sabine Landsmeer beoordeelde op 2019-01-26

Had een bestelling gedaan. Bij ontvangst bleek het anders te zijn dan ik dacht. Dus heb ik een mailtje gestuurd. En diezelfde dag heb ik keurig een antwoord gekregen met een duidelijke uitleg! Echt top 👍🏻

Paul Van den Bulcke beoordeelde op 2019-01-15

Het ligt me niet

Julia van Oorschot beoordeelde op 2019-01-12

Overzichtelijke site, prima prijs, voor 23 uur besteld volgende dag in huis is niet waar, zelfs de dag erna niet en nu nog niet ontvangen.

Reactie van 3d pen | 3d stift | stylo 3d:
Beste Julia, onze excuses voor de vertraging bij de bezorgdienst! We betalen extra om het de dag erna bij de klant te krijgen! Het is altijd vervelend als het wegens omstandigheden misgaat bij de bezorgdienst. We hebben je een kleinigheidje als excuus toegestuurd!

Martin van Dijken beoordeelde op 2019-01-11

Hoi,

Bedankt voor de bestelling. Snelle levering.
Maar heb een gebruikte pen gekregen.
100 euro voor een gebruikte pen is een beetje veel.

Reactie van 3d pen | 3d stift | stylo 3d:
Beste Martin,allereerst dank voor je bericht, spijtig te horen dat het leek alsof je een gebruikte pen hebt gekregen. Wij hebben je 100% zeker een nieuwe pen toegestuurd daar wij geen gebruikte pennen verkopen via de site. Echter elke pen wordt af fabriek getest op werking, dit kan enkel met filament gebeuren waardoor het dus kan overkomen alsof de pen gebruikt is. Dit staat ook op onze FAQ pagina! Ik vermoed dat daardoor de verwarring is ontstaan!

Boris De bruijn beoordeelde op 2019-01-07

Prima service!

Erwin Baetens beoordeelde op 2019-01-07

snelle levering

Rein Planting beoordeelde op 2019-01-03

Werkt prima, kwam wat later dan verwacht door GLS

Niels Boutsen beoordeelde op 2019-01-03

De myriwell printerpen is zoals beschreven, echt wel een degelijke 3d pen voor de prijs. Voor mijn aankoop gebruikte we pennen van polaroid (root en fast play), hoewel deze in hetzelde prijssegment zitten, vind ik de myriwell pennen veel aangenamer werken doordat je ten eerste de temperatuur zelf kan bij stellen, zodat je de juiste temperatuur bij het juiste filament kan instellen en ten tweede door de snelheid. Deze pennen printen echt wel snel op hoogste snelheidsstand, ideaal voor als je grotere vlakken moet inkleuren.
Tot nu toe heb ik bij de myriwell pennen nog geen verstoppingen gehad, terwijl de polaroid pennen van tijd tot tijd bij bepaalde filamenten wel eens vast lopen.
Al bij al zeer tevreden met mijn aankoop. Best bang for your buck.
Ik zou willen eindigen met een complimentje over de service. Ik kreeg via een whatsapp gesprek het nodige professioneel advies over verscheidene 3d pennen, je merkt dat de medewerkers de pennen werkelijk testen en er voldoende over weten. Ook dikke pluim voor de snelle levering. Nederland-Belgie 1 dag.
In een zin: zeer tevreden nieuwe (vaste) klant.

D Rizzo beoordeelde op 2018-12-31

De bestelling was de volgende dag binnen.. Dat vond ik wel leuk

Rene Onderweegs beoordeelde op 2018-12-23

De 3 pen werkt geweldig. Leerlingen op school ermee laten werken en het kapje dat over het verwarmingselement zit is een lipje van afgebroken. Snelle reactie op mijn mail en geweldig geholpen.