Neterselseweg 11
5531PH bladel

The Feedback Company 1300 9,2

henk geertman beoordeelde op 2014-08-20

Perfect geregeld, . . .dankjewel.
Goeie website voor betaling, gemakkelijk !

Ella beoordeelde op 2014-08-12

Netjes te woord gestaan, supersnelle levering. Prima producten. Ik ben een zeer tevreden klant!

Renate beoordeelde op 2014-07-31

Super snelle levering , s'middags besteld en volgende dag in huis! Zeer netjes en verzorgd verpakt. En de producten van goede kwaliteit,we zijn zeer tevreden.

Jan Hartkamp beoordeelde op 2014-07-25

Na vier jaar een storing aan de broedmachine. Via de mail advies gevraagd, de machine opgestuurd en binnen de kortste keren retour. Zeer vriendelijke behandeling, uiterst correct. Alle lof !

Linda Klaassen beoordeelde op 2014-06-29

Ik heb een broedmachine gekocht en had wat vragen over het broeden. Ik werd enorm goed, vriendelijk en duidelijk geholpen.

Henk Rostohar beoordeelde op 2014-06-20

Tijdens de koninginnenteelt bleek de PT-100 van de thermostaat TS7000TS defect te zijn. Telefonisch een nieuw element besteld en binnen 24 uur keurig verpakt in huis. Hulde voor deze snelle service.

Thijs markwat beoordeelde op 2014-06-17

Fiem Cosmo gekocht een geweldige broedmachine

Willy Drissen beoordeelde op 2014-05-08

wij zijn zeer tevreden met de snelle bezorgen omdat de kuikens elk moment uit kunnen komen

Uw naam beoordeelde op 2014-04-21

ik heb gebelt en ben zeer netje te woord gestaan.
daarna mijn besteling gedaan via de web site (15:30 uur)
ik had het de volgede dag al in huis.

de nederlandse handleidng is zeer duidelijk.
over 21 dagen verwacht ik de eerste kuikens uit het ei .
het kan volgens mij niet mis gaan.

mark beoordeelde op 2014-04-15

ruim een half jaar geleden een smart broedmachine aangeschaft. Nu 2x gebruikt en hij werkt prima. Temperatuur en luchtvochtigheid goed in te stellen en blijft constant. Draaisysteem werkt goed. Goed leesbare en duidelijke handleiding erbij. Kortom; zeer tevreden met mijn aankoop!

Robbie Borst beoordeelde op 2014-04-05

Snel bezorgd, vriendelijk en bij vragen belt men snel terug.
Ben zeer tevreden.

Van Orshaegen Luc beoordeelde op 2014-03-10

Al het bestelde materiaal om een broedmachine te maken is correct afgeleverd, achteraf heb ik nog bijkomende info gevraagd in het Nederlands om alles aan te sluiten, dit is ook correct nagestuurd en ik ben steeds op de hoogte gehouden welk materiaal vooradig was en waar het zich bevond, was het niet via mail dan belde de mensen van Kleinveeservice me zelf op wat ik zeer aprecieer omdat je meestal toch enkele dagen op een antwoord moet wachten bij een vraag via mail. Hopelijk blijft dit in de toekomst ook zo dan hoef ik mijn spullen nergens anders te zoeken.

DIGI-OPA beoordeelde op 2014-02-25

De website is uitstekend te doen. Op tijd de vermelding van verzending en de orde pick.
ëën klein puntje : bij de slang graag bij vermelden dat het om een strekkende meter gaat.Hier onstaat een kleine verwarring.U laat namelijk een rolletje zien. Goede service.Dank daarvoor.

johnny beoordeelde op 2013-08-30

een broedmachien bouwpakket besteld. netjes verpakt
verzonden. super snel in huis. en overcompleet! zeer goed te
spreken.

Rob beoordeelde op 2013-08-27

Veel prijsvergelijk gedaan bij het zoeken naar zwart voliere gaas.
Goedkoper heb ik niet kunnen vinden.
Zeker niet als je dezelfde kwaliteit wilt hebben.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.
Snelle levering, stevig verpakt, zeer goede kwaliteit!

Rob beoordeelde op 2013-08-27

Nog vergeten mijn waardering uit te spreken:
5 sterren!

Guido beoordeelde op 2013-06-25

Correcte en snelle levering. Prima service.

H Blaak beoordeelde op 2013-05-28

Bij Kleinvee Service een voerautomaat voor kippen besteld en
ik had het aflever adres niet goed/duidelijk aangegeven en
kreeg later een mailtje van Kleinvee Service met de
meededeling dat ze mij hadden proberen te bereiken via het
telefoonnummer maar dat was ook niet goed en kon ik door
hun mailtje alsnog alles oplossen en daar het al laat was ze/Els
de bestelling nog te verzenden en is gelukt

Chantal beoordeelde op 2013-05-23

Erg tevreden over de goede service. Wij werden erg goed geholpen toen we vragen
hadden over een product.

Esther Bornebroek beoordeelde op 2013-05-22

We hadden maandag spullen besteld en we hebben ze vandaag (Woensdag) al allemaal binnen echt supersnelle service en alles was netjes verpakt.
Als we in de toekomst meer spullen nodig hebben gaan we hier zeker weer bestellen.

Gewoon super geregeld allemaal.

Met vriendelijke Groet
Esther