Webwolwinkel
De online winkel voor breien en haken
Wol en garens van natuurlijke materialen van onder anderen linnen, katoen , Merino wol en mengingen met natuurlijke materialen. Webwolwinkel staat voor inspiratie en creativiteit. In de winkel garens van Katia, DMC, byClaire, Scheepjeswol, Hooked en Schachenmayr , scherp geprijsd. De beste kwaliteit en de mooiste kleuren. Shop voordelig bij Webwolwinkel om de mooiste brei en haakprojecten te maken. Regelmatig zijn er leuke aanbiedingen.

In de Webwolwinkel vind je handige kant-en-klare pakketten voor breien en haken. Met deze voordelige pakketten kun je gelijk aan de slag. Bij de pakketten zijn gratis patronen voor diverse projecten beschikbaar zoals sjaals, vesten, babydekentjes, woonaccessoires en meer. Leuk om te haken en breien.

Op zoek naar inspiratie voor het breien of haken? Bij Webwolwinkel vind je de mooiste brei- en haakboeken en magazines, bijvoorbeeld de nieuwste magazines van Katia , hobbyboeken; Haken en sfeer, Kant haken en nog veel meer!

Na aanmelding voor de nieuwsbrief ontvang je 10% korting op je eerste bestelling. Voortaan mis je geen aanbiedingen, nieuwe garens, gratis patronen en inspiratie meer. De nieuwsbrief komt één keer per maand uit en staat vol tips en inspiratie.

Heerlijke repen van Tony chocolonely in de Webwolwinkel. Sinds de oprichting in 2005 stellen zij misstanden in de chocoladewereld aan de kaak. Ze willen iedereen vertellen dat het er oneerlijk aan toe gaat in de chocoladewereld. Door de chocoladerepen te verdelen in ongelijke blokjes bijvoorbeeld. Tony’s koopt de cacao rechtstreeks in bij boeren in Ghana. De chocolade is fairtrade. De repen zijn niet te weerstaan. Heerlijk bij een kopje thee of koffie met een handwerkje.

Wil jij leren breien of haken? Geef je op voor één van de workshops.

De zekerheden van https://www.webwolwinkel.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016