Poldermolen 33
1622 KR Hoorn

8,9

M. te Rietmolen beoordeelde op 2018-01-19

Helemaal goed. De bestelling is prima verlopen.
Doordat iets niet meer op voorraad was, kreeg ik een mailtje
met een ander voorstel. De bezorging duurde langer dan verwacht,
maar dat lag volkomen aan Post.nl. Toen ik daarover belde,
werd ik duidelijk en vriendelijk te woord gestaan. Ik ben dus zeer tevreden.

D. Schroder beoordeelde op 2018-01-19

Antonio Moreno Aguilar beoordeelde op 2018-01-19

Tienda formal con sus envíos que es lo que busca una persona cuando compra por Internet

Ineke Van Etten beoordeelde op 2018-01-16

Chris Van Eck beoordeelde op 2018-01-12

bruno s. beoordeelde op 2018-01-12

Goede product , goede communicatie

Rik Willem beoordeelde op 2018-01-06

Reactie van BonaBona Toys:
Beste Rik,
We zien dat u een slechte recensie voor ons bedrijf heeft gegeven! Dat vinden we spijtig! Om onze klantenservice te verbeteren, zouden we graag van u willen horen wat de reden voor uw negatieve oordeel is.
Hopend snel van u te horen,
BonaBona Toys & Gadgets

Saskia Van Heur beoordeelde op 2017-12-31

Prima service!

Yvonne van Meurs beoordeelde op 2017-12-19

Heb mijn bestelling nog niet binnen, dus vind het niet snel!

Reactie van BonaBona Toys:
Beste Yvonne,
Volgens ons systeem heeft u uw bestelling op zaterdag 16 december geplaatst en wij hebben deze op dezelfde dag verwerkt en bij PostNL geleverd voor verzending. Aangezien zondag en maandag geen post wordt bezorgd door PostNL, was het eerst beschikbare levermoment op dinsdag 19 dec. Op basis van de track en trace informatie op PostNL, heeft u uw bestelling op dinsdag 19 december om 17:34 dan ook gekregen. Onze officiële levertijd is 3-4 werkdagen, wat ook op onze site staat vermeld, dus uw bestelling is ruim binnen de aangegeven periode geleverd.
Onze excuses dat uw bestelling niet eerder bezorgd kon worden, maar dit valt helaas buiten ons invloedssfeer.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!
BonaBona Toys & Gadgets

ad de Jonge beoordeelde op 2017-12-18

Bij afwezigheid netjes bij buren bezorgd.

Martin DE RONNE beoordeelde op 2017-12-17

Els Dierckx beoordeelde op 2017-11-28

tjeerd feenstra beoordeelde op 2017-11-23

jolie meurkens beoordeelde op 2017-11-12

rappe verzending en goede prijs

George Boyadjiev beoordeelde op 2017-11-10

Annemarie Hakhoff beoordeelde op 2017-10-25

Ivo Janssen beoordeelde op 2017-10-17

Lauri Bauvald beoordeelde op 2017-10-09

Patricia beoordeelde op 2017-09-18

Zeer tevreden!!
Ik vond het alleen jammer dat er geen track en trace bij zat maar door te bellen met BonaBona waar ik heel erg goed geholpen werd door een hele vriendelijke man wist ik wanneer de balanceboard van mijn zoon binnen kwam.
Super service en snelle levering! Top!!

Hennie Schijven beoordeelde op 2017-09-08