Ortolaanstraat 49
0031 (0)172 852 341

Maurice van Vliet beoordeelde op 2019-03-12

fijn dat het kan

Jack Viguurs beoordeelde op 2019-03-12

snelle levering en de stroopwafels zijn super lekker

Monique de jong beoordeelde op 2019-03-12

Ik ging altijd naar Gouda voor stroopwafels en vond ze na twee dagen dat ze niet lekker meer waren en ook na dat ik ze uit de vriezer had gehaald altijd te zoet en een rare smaak ,Mijn man zei altijd het is zonde dat noordegraaf er niet meer zit in de groenedaal die had de lekkerste stroopwafels we zijn gaan zoeken op internet en inderdaad ze bestaan nog.,als ik ze besteld bij jullie moet ik een aantal pakjes verstoppen anders zijn ze weg als wij binnenkort weer wekelijks thuis zijn gaan we ze weer bestellen , (DUS BLIJF DOORGAAN MET BAKKEN )

Joop Manders beoordeelde op 2019-03-12

Had niet gedacht dat ze zo vers waren,prima product

Y Zijleman beoordeelde op 2019-01-15

Lynda Mostert beoordeelde op 2019-01-09

Lekker vers gebakken en zeer snel geleverd.

Plonie Kuijpers beoordeelde op 2019-01-08

Wilma Rinkens beoordeelde op 2019-01-08

Goede communicatie via mail en afgeleverd op de afgesproken dag.En nog het belangrijkste....de stroopwafels zijn super lekker.

B. Onderweg beoordeelde op 2019-01-08

Willem beoordeelde op 2019-01-08

Zondag besteld, maandag verse stroopwafels in huis! Echt super.
Zo zaten we nog eerder aan de koffie met heerlijk verse stroopwafels ;-)

Navid Hosseinkhani beoordeelde op 2018-12-24

The only problem is expiration date. It has only one month. I tought it might be very fresh.

Corine Clemens beoordeelde op 2018-12-21

Heerlijke stroopwafels...

Dick Markwat beoordeelde op 2018-12-21

Ik denk dat de stroopwafels op zijn zij op een te warme plek hebben gelegen. Alles zat aan elkaar vast. Een vette streep stroop in de pakjes aan de zijkant.
Dit is onplezierig.

Robert beoordeelde op 2018-12-14

Netjes op tijd geleverd. En de stroopwafels waren heerlijk! Voor herhaling vatbaar.

M.R. Gouw beoordeelde op 2018-12-10

Heel tevreden. Op dinsdag een bestelling geplaatst. Helaas was er bij de pakketdienst door blackfriday een achterstand ontstaan en waren ze het pakket kwijt. Stroopwafels.online heeft het super opgelost, door een nieuwe order zelf langs te komen brengen. Wat een goede service. Tevens ook heerlijke stroopwafels!

Jan streng beoordeelde op 2018-12-10

Membrane Systems Europe B.V. beoordeelde op 2018-12-07

David Blaszyk beoordeelde op 2018-12-05

De bestelling kwam erg laat aan, maar ik zeg wel dat het niet de schuld is van de winkel.
De winkel was snel, helder, en professioneel, dus ik vind het oneerlijk om de beoordeling hierdoor te laten beinvloeden.

Aangezien ik in het oosterlijke uiteinde van Azie woon en mijn collega's op het werk kennis wou laten maken met een Nederlandse snack, hoopte ik het binnen 7 dagen binnen te krijgen.
Maar blijkbaar vond de douanne van Nederland en/of Japan het nodig om 2 weken lang koekjes te inspecteren (noot: pakket is nog steeds niet binnen op moment van schrijven).

Ondanks dat dit geen invloed heeft op mijn beoordeling van de winkel zelf, schrijf ik dit als een waarschuwing voor toekomstige klanten van alle soorten winkels die ultraverse producten naar de andere kant van de planeet willen brengen.

Hannie Grinwis beoordeelde op 2018-12-01

Aafke van Dijk beoordeelde op 2018-12-01