Ortolaanstraat 49
2406 DX Alphen aan den Rijn
0031 (0)172 852 341

Tara Mahmoud beoordeelde op 2019-03-16

Snelle service en erg lekkere stroopwafels!

Urh Sveticic (Slovenia) beoordeelde op 2019-03-15

M. de Rijk beoordeelde op 2019-03-14

Rob Schipholt beoordeelde op 2019-03-14

karianne van belzen beoordeelde op 2019-03-14

Glutenvrij, erg lekker en snel afgeleverd. Dit is mijn 2e bestelling.

K. van de Merbel beoordeelde op 2019-03-14

Ingrid Suchomel beoordeelde op 2019-03-13

Clarisse Chaillet beoordeelde op 2019-03-12

Ze waren snel geleverd, goed verpakt, krakend vers en heerlijk van smaak volgens de persoon die geen gluten mag hebben.
Ze heeft er in het buitenland enorm van genoten.

Gilian (Italia) beoordeelde op 2019-03-12

Website very easy and accessible. Information on order at every step. Quick preparation, shipment, arrival. But most of all: DELICIOUS!!!!

Maurice van Vliet beoordeelde op 2019-03-12

fijn dat het kan

Jack Viguurs beoordeelde op 2019-03-12

snelle levering en de stroopwafels zijn super lekker

Monique de jong beoordeelde op 2019-03-12

Ik ging altijd naar Gouda voor stroopwafels en vond ze na twee dagen dat ze niet lekker meer waren en ook na dat ik ze uit de vriezer had gehaald altijd te zoet en een rare smaak ,Mijn man zei altijd het is zonde dat noordegraaf er niet meer zit in de groenedaal die had de lekkerste stroopwafels we zijn gaan zoeken op internet en inderdaad ze bestaan nog.,als ik ze besteld bij jullie moet ik een aantal pakjes verstoppen anders zijn ze weg als wij binnenkort weer wekelijks thuis zijn gaan we ze weer bestellen , (DUS BLIJF DOORGAAN MET BAKKEN )

Joop Manders beoordeelde op 2019-03-12

Had niet gedacht dat ze zo vers waren,prima product

Y Zijleman beoordeelde op 2019-01-15

Lynda Mostert beoordeelde op 2019-01-09

Lekker vers gebakken en zeer snel geleverd.

Plonie Kuijpers beoordeelde op 2019-01-08

Wilma Rinkens beoordeelde op 2019-01-08

Goede communicatie via mail en afgeleverd op de afgesproken dag.En nog het belangrijkste....de stroopwafels zijn super lekker.

B. Onderweg beoordeelde op 2019-01-08

Willem beoordeelde op 2019-01-08

Zondag besteld, maandag verse stroopwafels in huis! Echt super.
Zo zaten we nog eerder aan de koffie met heerlijk verse stroopwafels ;-)

Navid Hosseinkhani beoordeelde op 2018-12-24

The only problem is expiration date. It has only one month. I tought it might be very fresh.