Grote Houtweg 160
1944HJ Beverwijk

8,7

Martine Visser beoordeelde op 2019-02-23

Snelle keurige levering. Goed verpakt.

L. beoordeelde op 2019-02-18

Snel geleverd

Anneke Zitter beoordeelde op 2019-02-17

Goede service

Dominique De vries beoordeelde op 2019-02-10

Snelle service, goed verpakt.

Marijke VB beoordeelde op 2019-02-09

Vlotte bestelling. Lief kaartje erbij !

Isabella Schop beoordeelde op 2019-02-09

Snelle levering. Mooie kleding en leuk om er een persoonlijk kaartje bij te ontvangen!

Eva beoordeelde op 2019-02-09

Tevreden!

miranda Voortman beoordeelde op 2019-02-01

Leuk truitje van Levv voor mijn dochter besteld.
Keurig de volgende dag als brievenbuspakket bezorgd.
Een leuk kaartje erbij met 10 % korting op de volgende bestelling..
Ik kom zeker terug shoppen!

Linda van kooten beoordeelde op 2019-01-27

Ik heb het avonds laat besteld en de volgende dag is het jurkje gelijk verzonden. Geweldig!! Ook heel netjes te woord gestaan aan de telefoon.

Ilse beoordeelde op 2019-01-14

Uitstekende en snelle service!

Annegré de Boer beoordeelde op 2018-12-22

Tevreden, snel binnen

Linda van Es beoordeelde op 2018-12-20

Na enkele weken nog de bestelling niet ontvangen. Gebeld, ingesproken, geen reactie. Zeer jammer!! Net weer gemaild, krijg je de standaard reactie dat ze in het weekend geniet van haar gezinnetje. Het is vandaag donderdag. Zeer slecht, ze kan mijn geld terugstorten.

Anke Jasper beoordeelde op 2018-12-14

Snelle verzending en nog n leuk presentje en handgeschreven kaartje erbij! Aangenaam verrast door Puur eigenwijs!

Lenny beoordeelde op 2018-12-14

4 dingen besteld, 1 gekregen.

Anoniem beoordeelde op 2018-12-13

Goede snelle service

Bianca van Garderen beoordeelde op 2018-12-13

Na 2.5 weken en veel zeuren eindelijk deel bestelling binnen en overig bedrag teruggekregen...dit heeft heel wat onbeantwoorde mailtjes gekost...
Bestel er niet meer...

Panter beoordeelde op 2018-12-13

Black friday deal, heeft bijna 3 weken geduurd,
Geen communicatie uiteindelijk gebeld zou woensdag’s echt binnen zijn en werd uiteindelijk dinsdag, miet erg maar communiceer met de klant dat verminderd irritatie.
Eerdere bestellingen wel goed gegaan

Petra beoordeelde op 2018-12-06

Snelle levering en goede service.

Bianca van Garderen beoordeelde op 2018-12-01

1e bestelling kwam niet snel maar was netjes en kreeg een verzendbevestiging zodat ik wist dat het eraan kwam...nu de 2e bestelling....
Na meer dan een week nog steeds geen verzendbevestiging en krijg geen reacties op mijn mailtjes. Ik hoop niet dat ik nu niks meer krijg en mijn 81 euro kwijt ben...wat ik wel weet is dat ik hier niet meer ga bestellen....jammer want het is een leuke website

Esther Schoenmakers beoordeelde op 2018-11-30

Fijne website,snelle levering