Binckhorstlaan 287A
2516BC Den Haag
0850 656285

Bol.com 58 9,0

S. van Zandbeek beoordeelde op 2018-03-26

Bestelling werd snel en netjes afgeleverd.
Kwaliteit van het product is zeer goed net als de beschrijving.

Ton van Laarhoven beoordeelde op 2018-03-26

Als eerste heb ik de datum navigator gebouwd, zonder problemen en werkt goed. Daarna de schatkist, helemaal top. Toen de kluis, ook helemaal goed. Hierna heb ik de mechanische bloem gebouwd, hiervan was helaas een deeltje van de decoratie afgebroken en moest gelijmd worden ( lompe ik), maar werkt perfect
De volgende was de hurdy- gurdy, hier was het afstellen van de snaren even puzzelen, maar werkt uitstekend. De stoomlocomotief is de volgend en is in vergelijking van mindere kwaliteit, veel delen waren moeilijk uit de plaat te krijgen en sommige heel makkelijk. De delen die makkelijk uit de plaat kwamen, zitten eigenlijk ook niet echt vast. De zuigers van de aandrijving heb ik moeten lijmen, door het los zitten hiervan kon de locomotief niet rijden. Ik denk dat het laserprogramma niet perfect is geweest in tegenstelling van alle andere pakketten die ik gebouwd heb. De pneumatische motor, die ik cadeau heb gekregen, werkt niet zoals bedoeld. Mogelijk zijn de zuigers hiervan niet goed afgesteld, en mogelijk gelijmd worden, net als bij de locomotief. Erg jammer, Ik zeer genoten heb van het bouwen van al deze pakketten. Het is een zeer leuke hobby en het zal niet bij deze items blijven. Het mooie hiervan is dat er in principe geen enkele bevestigings-materiaal nodig is. Ik heb met verbazing naar een filmpje op you tube gekeken over het bedrijf dat deze pakketten bedenkt, hoe de uitwerking is gegaan, jammer dat ik de mensen niet kon verstaan.
Met vriendelijke groet.
Ton van Laarhoven
David teniersstraat 8
5702CG Helmond
A_J_F_Mv_laarhoven@hotmail.com

Wesley beoordeelde op 2018-03-21

Snel geleverd.
Prachtige constructies van goede kwaliteit en duidelijke beschrijvingen.

Davey Geurts beoordeelde op 2018-03-18

Snelle, correcte levering

Ronald beoordeelde op 2018-03-17

Snelle levering na betaling en super leuk om in elkaar te zetten.

Papa T beoordeelde op 2018-03-15

De communicatie naar de klant kan een stuk beter . Niet wachten totdat er een mail met een vraag komt .
De modellen zijn prachtig en zeker een aanbeveling waard . Ook "als" het produkt op voorraad is wordt er snel gewerkt

Straver beoordeelde op 2018-03-13

Super snelle levering en was netjes verpakt en duidelijke website.
Leuke dingen nette prijs & kwaliteit verhouding!

jilles beoordeelde op 2018-03-13

Ik heb de kluis gekocht en al bij de 1 bladzijde klopte de nummers niet. Ook miste er een onderdeel die kreeg ik later zonder moeite toegestuurd, maar hij was te breed en heb daarover een mail gestuurd, daarop was het antwoord dat als ik onderdelen nodig had het maar moest kopen

Saskia beoordeelde op 2018-03-13

Geweldig product. De draailier. Alle onderdelen goed passend. Alweer twee nieuwe producten besteld.

Hans Noort beoordeelde op 2018-03-11

Zoals op de web-site staat. Vandaag besteld, morgen geleverd klopt helemaal. Prima verpakt.

Leon van Velzen beoordeelde op 2018-03-10

Het is een duidelijke website en ook de verzending is zeer snel.
Het was ook makkelijk in elkaar te zetten zonder lijm zoals ook werd verteld.

Ik raad iedereen het aan.

Raymond de laat beoordeelde op 2018-03-10

Ondanks in eerste instantie mijn betaling mislukt was door mijn eigen schuld had ik meteen een mail gestuurd met de vraag om een betaallink. Het antwoord kwam dezelfde avond nog en het pakket dezelfde dag. Mijn zoon met autisme vond dit product helemaal geweldig. Erg leuk om te maken.

J. Dam beoordeelde op 2018-03-10

Zeer tevreden 's middags bestelling geplaatst volgende dag keurig ingepakt in huis.
Was dit jaar veel te laat met het verjaardagscadeau maar kan deze webshop iedereen aanraden om maar niet over het produkt te praten zo mooi gedetaileerd super kwaliteit!!!

Jan Kerkhof beoordeelde op 2018-03-10

Vlotte levering, heel vriendelijk, correct en goed contact indien er toch een vraag of probleempje opduikt. Een handelaar met hart voor zijn zaak en zijn klant.

J.P. Rehwinkel beoordeelde op 2018-03-10

Snelle levering..... Goed product

M Duvivier beoordeelde op 2018-03-10

Snelle correcte levering zoals beloofd. Goed

Fokko beoordeelde op 2018-03-10

Mooie bouwpakketten, kan je uren mee bezig zijn. Lekker ontspannen, mooi eind resultaat.Alleen jammer dat de gebruiksaanwijzing niet in het nederlands is. Ga vast meer bestellen.

Patrick beoordeelde op 2018-03-10

Snel geleverd

Bart beoordeelde op 2018-03-10

Helemaal topper

Kobus47 beoordeelde op 2018-03-06

Snelle levering, compleet, hoge kwaliteit.