Binckhorstlaan 287A
2516BC Den Haag
0850 656285

Bol.com 58 9,0

Ronald beoordeelde op 2018-09-07

Meerdere keren een bestelling geplaatst en de volgende dag wordt het geleverd. Geweldige modellen en een super service. Ga zo door!

Jo beoordeelde op 2018-09-01

Mooi product, goed cadeau en snel geleverd.

H. Groenewege beoordeelde op 2018-08-29

Mijn man vindt het een heel leuk product dus er volgen nog wel meer bestellingen, en een hel goede kwaliteit.

albers a.k.h😂 beoordeelde op 2018-08-27

Vandaag besteld andere dag iñ huis. Top gedaan

Bea beoordeelde op 2018-08-25

Snelle levering. Goed verpakt.
Top product!

Johan jonkers beoordeelde op 2018-08-22

Het is voor een verjaardags kado voor 31 augustus, dus dan weet ik het pas.

daan kivit beoordeelde op 2018-08-21

bestellen en de levering komt inderdaad de volgende dag aan, bij ons zelfs omstreeks 11 uur. toplevering.
duidelijke handleiding die stap voor stap je door het proces begeleiden

Marco van de Velde beoordeelde op 2018-08-21

Goede webshop, snelle levering, goede service.
Kan ik anderen aanraden met dezelfde hobby.

M.oomen beoordeelde op 2018-08-16

Top!

Henk van To. beoordeelde op 2018-08-08

Vrijdag besteld en zaterdag al in huis.
Vriendelijk, snel en correcte afhandeling.
Pluim.

F Ariës beoordeelde op 2018-08-08

Zeer tevreden over hoe alles is verpakt en verzonden
Had alles binnen1 dag in huis. SUPPER SERVICE!!!

w.smits beoordeelde op 2018-08-08

Hele snelle levering. Besteld om 22.15u en de volgende dag al bezorgt door postnl.
Ugear product ziet er als pakket goed uit.

John nelissen beoordeelde op 2018-08-05

Beste,
Hierbij wil te kennen geven dat Ugaers top is, prachtige artikelen!
Ik heb ze ook bijna allemaal, geweldige collectie.

Er is 1 minpuntje: na verloop van tijd gaan alle elastiekjes stuk, bij een aantal artikelen moet je deze weer helemaal uit elkaar halen en dat is jammer, misschien is er voor de toekomst een andere oplossing hiervoor!

Mvgr. John Nelissen

Mike beoordeelde op 2018-08-02

Heel tevreden. Op een dag besteld, volgende al thuis. Producten volgens omschrijving.

René beoordeelde op 2018-08-01

Werd vlot verzonden - dat ik niet thuis was, was mijn eigen fout. Keurige follow-up via de mail - de verzender controleerde proactief of alles goed was gekomen. Netjes verzonden, goed verpakt, maar de doos had wel significant kleiner gemogen. Mocht het een gerecyclede doos zijn, dan heb ik niets gezegd, maar anders is het de moeite waard om te kijken of het mogelijk is een kleinere verpakking te gebruiken waar mogelijk.

V. Lange beoordeelde op 2018-07-30

Ik kon snel en gemakkelijk alles vinden wat ik nodig had. De bezorging was snel (volgende dag in huis) en compleet.

Carels beoordeelde op 2018-07-30

ik ben zeer tevreden. heb al meerdere dingen gekocht. en alles is goed verlopen. ik had zicht op de zendingen.

Ward beoordeelde op 2018-07-30

Goeie service! Alle onderdelen zijn van hoge kwaliteit en het eind product is ook mooi, werkt goed en beweegt soepel. Aanrader!

Oma beoordeelde op 2018-07-29

Prachtig materiaal. Heel erg jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bij zit. Het was een cadeau voor onze kleinzoon van 10. Mannetje met technisch inzicht maar leest nog geen Engels. Hierdoor waxen overgeslagen.

S van Rooij beoordeelde op 2018-07-25

ik heb het donderdag besteld en vrijdag was het al binnen