Parkstraat 18f
5671 GG Nuenen
040 842 47 72

Bol.com 42 9,4

Wilko van Rooijen beoordeelde op 2019-07-21

Nette service en snelle levering. Meeste keuze op de website voor dit soort ‘track and trace’ spullen

CJ beoordeelde op 2019-07-20

Nog geen ervaring mee omdat ik de Tile pro nog marmer heb ontvangen.
Wel gekoppeld aan telefoon. Dit ging heel praktisch en zonder problemen.

AH Homan beoordeelde op 2019-07-20

Alles prima!!

Remco Colen beoordeelde op 2019-07-17

Super goede ervaring. Ik had de Smartkey finder in het wit besteld, maar helaas was deze niet op voorraad. De heren hebben we vervolgens goed geholpen met een vervanger. En...de volgende dag in huis. Super goed!!

Herbert Kuynders beoordeelde op 2019-07-17

Snelle levering, goede handleiding en alles werkt zoals het beloofd us.

jos Taheij beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering , met persoonlijk noot

Barbara Heerschop beoordeelde op 2019-07-15

Snelle levering, persoonlijke bemadering, goede service, goede kwaliteit

Mustafa Aslan beoordeelde op 2019-07-15

Snel en keurig geleverd, thx!

Emil Hilsbo beoordeelde op 2019-07-13

Omschrijving op de site is beknopt. Keuzes maken tussen producten maken is makkelijk. Betaal proces op een telefoon ging wat moeizaam. De site gaf niet aan wat je niet had ingevuld. Daarvoor moest je weer naar boven scrollen.

Levering was uitstekend met een handgeschreven brief er bij. Erg attent. Over het algemeen superblij met de aankoop

J. Schouten beoordeelde op 2019-07-07

Barbara Heerschop beoordeelde op 2019-07-03

Snel geleverd, keurig verzorgd, goede prijs kwaliteit verhouding, goede helpdesk voor vragen, snel en zeer behulpzaam

Paul Derre beoordeelde op 2019-07-03

Zeer tevreden snelle levering ( dag nadien) en alles volgens afspraak

LK beoordeelde op 2019-07-03

Snelle levering. Uitstekend product

jan beoordeelde op 2019-06-30

Heel tevreden, levering snel, de klant wordt persoonlijk benaderd, ook uitleg via bijlage hoe men app kan downloaden.Kortom in één woord:geweldig.

Ruud van Nes beoordeelde op 2019-06-18

Erg tevreden, goeie prijs, snel in huis, erg blij met mijn nieuwe Tiles!

Greta Kuiper beoordeelde op 2019-06-17

Korte lijnen, zichtbare mensen, snelle service en duidelijkheid. Prima!

Marleen THOMAS beoordeelde op 2019-06-12

Heel snelle en correcte levering.

Evert Homan beoordeelde op 2019-05-29

Duidelijke website, goede omschrijving en snelle levering. Prima.

Floris Albering beoordeelde op 2019-05-28

Hand geschreven kaartje er bij en een extra handleiding. Met zorg verstuurt

Klaas de Vries beoordeelde op 2019-05-28