Regulusweg 5
2516 AC Den Haag

Google Plus/Places - 9,8

Indira beoordeelde op 2016-07-18

Een goed persoonlijk advies en snelle service!

Joost beoordeelde op 2016-07-18

Mijn iPhone laten afhalen door de fietskoerier. Binnen 2 uur weer gerepareerd retour ontvangen...Geweldige dienst. Aanrader.

Ruud Biesebroek beoordeelde op 2016-07-17

Goede service, snel, vakkundig en afspraak is afspraak.

Amber beoordeelde op 2016-07-15

Top!

Jur beoordeelde op 2016-07-15

Vakkundig en snel. Heerlijk, zo'n no-nonsens winkel!

Dynamic Telecom beoordeelde op 2016-07-14

Snel en betrouwbaar. Goede koffie bij de buren!

MRN beoordeelde op 2016-07-13

Top service!

Thomas beoordeelde op 2016-07-12

Snelle en vakkundige service. Tot twee maal toe een reparatie aan mijn iPhone laten uitvoeren. Ik kon er ter plekke op wachten.

L. Alberts beoordeelde op 2016-07-12

Je wordt netjes op de hoogte gehouden per email als de telefoon ontvangen is en ze zijn behulpzaam per telefoon. Telefoon was weer prima.

Ger Mies beoordeelde op 2016-07-12

Snelle service, prima prijs kwaliteit verhouding
Vriendelijk personeel

Piet Geurtsen beoordeelde op 2016-07-12

Moest 3 keer terug voordat mijn tablet weer 100%gerepareerd was. De service is echter voortreffelijk! Voor mij is dat de belangrijkste reden om, indien nodig, weer terug te komen!

Tegelhuis Voorburg beoordeelde op 2016-07-12

Snelle service. Vriendelijk geholpen en vakkundig gerepareerd volgens afspraak.

r. vos beoordeelde op 2016-07-11

Snelle reparatie, duidelijke prijsopgave.

Debby Keesmaat beoordeelde op 2016-07-11

Sta altijd weer zo buiten bij Fixsupport, maar dan wel met een gemaakt scherm en voor een nette prijs!

Dynamic Telecom beoordeelde op 2016-07-11

iPhone laten vallen, langs gereden bij Fixsupport, direct geholpen, na 20 minuten weer bellend de winkel uit.

Anoep Chowhari beoordeelde op 2016-07-11

Aardige mannen met kennis van zaken, die je ook nog eens snel helpen! M'n scherm was stuk en binnen no-time zat er weer een nieuw scherm op!

Katja beoordeelde op 2016-07-11

Ik ben zeer goed geholpen door Fixsupport. Ze hebben het scherm van mijn Iphone vervangen. Hierna leek het erop of mijn scherm toch niet helemaal in orde was, dus kreeg ik meteen een nieuwe. De klacht was niet weg, dus heb ik mijn telefoon weer naar Fixsupport gebracht en wat bleek, mijn telefoon was beschadigd door de val. Dat is netjes verholpen en het scherm doet het gewoon goed. Ook het ophalen en brengen ging goed. Zeer goede service dus!

Andre beoordeelde op 2016-07-11

Super snelle service! Binnen een paar uurtje is de reparatie al klaar. En via de fietskoerier ook nog eens hele goede service qua ophalen/brengen.

Frans de Oude beoordeelde op 2016-07-11

Reparaties worden altijd uitstekend uitgevoerd, en mocht er toch iets zijn misgegaan wat kan gebeuren wordt dit altijd correct en spoedig opgelost.

Marion van Esveld beoordeelde op 2016-07-08

Snelle doorloop tijd, zeer klantvriendelijk en meedenkend. Al 13 jaar doen wij zaken met fixsupport. Dit zegt genoeg. Ga zo door.