Bloemendalerweg 43 J
1382KB Weesp

8,9

B.G. van de Riet beoordeelde op 2019-04-30

Prima. Snel en cfm afspraak.

R.H. van Ee beoordeelde op 2019-04-30

Weer een correcte en snelle levering door BootPlus !

Leo Blauw beoordeelde op 2019-04-30

nvt

Helma Tijsterman beoordeelde op 2019-04-30

snel geleverd en goed geholpen

Ernst Wenisch beoordeelde op 2019-04-30

Het heeft allemaal erg lang geduurd voordat de bestelling binnenkwam, en er waren twee sites genoemd waar ik de bestelling kon volgen, een daarvan was in het frans. Erg vreemd allemaal,

A.J. de Groot beoordeelde op 2019-04-29

Product prima geleverd!

Corne Uijtdewilligen beoordeelde op 2019-04-29

Levering conform de verwachtingen, goed!

Jan Van Dijke beoordeelde op 2019-04-28

Snelle bezorging

Jelle van Fucht beoordeelde op 2019-04-25

Heel tevreden over deze onderneming. Snel en accuraat

Norman van Holst beoordeelde op 2019-04-25

Pakket was veel te laat verzonden en kwam te laat aan. Er mist een omschrijving van de onderdelen en er wordt niet op de mail gereageerd.

Ad de Graaf beoordeelde op 2019-04-24

Snel geleverd

R. Buijs beoordeelde op 2019-04-24

De mail van BootPlus dat de zending was verstuurd, kwam keurig in de mailbox NADAT de bestelling was bezorgd......

Beste R. Buis
Inderdaad een probleem met de mailserver. We hebben dat gelukkig direct kunnen verhelpen. Jammer van een negatieve beoordeling terwijl de vezending en ontvangst wel goed is gegaan.
Met vriendelijke groet
Klantenservice BootPlus

Jan Crielaard beoordeelde op 2019-04-23

Uitstekende klanten-serve en concurerende prijzen. BotPlus maakt het gewoon waar!

Gert aasman beoordeelde op 2019-04-23

Alles ging mooi snel

philip van mullem beoordeelde op 2019-04-23

boot al in het water en nu pas anodes ontvangen.

Beste Philip van Mullem.
U bestelde de anodes op 17-4-2019. Deze werden de volgende dag op 18-4-2019 verstuurd. U geeft ons een negatieve beoordeling omdat u boot al in het water lag?
Met vriendelijke groeten
Klantsenservice BootPlus

Ben Beudeker beoordeelde op 2019-04-23

vlotte levering, goed verpakt.

R Verdonk beoordeelde op 2019-04-22

Levertijd klopt niks van. Kan best een week wachten maar laat dan even wat weten

vital molenaar beoordeelde op 2019-04-22

snel antwoord op vragen , snel verpakt en verzonden ,bezorging DHL teleurstellend : eerste bezorging : niemand thuis ( 8 personen in huis ! ) tweede bezorging : prima.

WJM Verbon beoordeelde op 2019-04-21

Vlotte levering, keurig verpakt.

p van der bijl beoordeelde op 2019-04-21

te lang gewacht op de bestelling

Beste P. van der Bijl
U bestelde op zaterdag 13-4-2019. Wij hebben 2 werkdagen nodig voor de verzending. Zie hiervoor : https://bootplus.nl/content/1-verzending.
De bestelling werd op dinsdag 16-4-2019 verstuurd. We trachten bij sommige producten de snelheid van verzending te vergroten.
Met vriendelijke groeten
Klantenservice BootPlus