Bloemendalerweg 43 J
1382KB Weesp

8,9

Rene Helversteijn beoordeelde op 2019-07-05

Duurde wel 4 dagen maar is netjes ontvangen.

Pascal Fernande Pierre Timmerman beoordeelde op 2019-07-03

Goed verpakt en op tijd

Cees de Goede beoordeelde op 2019-07-03

Goed

Cor Hoeben beoordeelde op 2019-07-02

Het duurde 5 dgn voor dat ik het bestelde in huis had , kan ook bij DHL liggen ivm zomerdrukte.

Peter Cerfontaine beoordeelde op 2019-07-02

Jeroen van de Beek beoordeelde op 2019-07-02

Alleen al het vinden van de juiste producten die behoorlijk zoektijd in beslag hebben genomen, bij andere boot webwinkels. :)
BootPlus staat nu bij favorieten.

C.K. Buis beoordeelde op 2019-07-01

prima en snelle levering

Wilco Van den Berg beoordeelde op 2019-06-30

Lekker snel in huis

THILDE Welink beoordeelde op 2019-06-30

Zeer snelle levering en een super parasol deze hadden we jaren eerder moeten hebben

Anoniem beoordeelde op 2019-06-30

Duidelijke informatie op de site, levering snel en zonder enige probleem. Dank!

Dhr de Haan beoordeelde op 2019-06-27

Bestelling netjes geleverd, Technische vragen over producten kosten wel erg veel tijd.

Rudi Devroede beoordeelde op 2019-06-26

Zeer tevreden van wat ik heb aangekocht. Een aanrader

Gerard Kulk beoordeelde op 2019-06-26

Kwaliteit van de geleverde bimini-parasol is matig met waardeloze spanbanden. Retour zenden kan veel beter door het geleverde gewoon weer aan huis op te halen.

Patrick VERSCHRAEGEN beoordeelde op 2019-06-26

Een snelle en correcte afhandeling.

Hendrik beoordeelde op 2019-06-25

Kan nog geen oordeel geven omdat het nog niet rond is met mn bestelling. MVG Hendrik..

Jacques Oosthoek beoordeelde op 2019-06-25

Uitstekend geholpen, stond wel een fout in de shop maar dat is keurig afgehandeld .

G.J. van Leeuwen beoordeelde op 2019-06-24

Erg tevreden, snelle en betrouwbare levering.

Didier Spiessens beoordeelde op 2019-06-24

Besteld en heel snel geleverd

AP van Bommel beoordeelde op 2019-06-23

Bestelling in goede orde ontvangen. Je word goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Al meerdere keren besteld en nog steeds dezelfde ervaring. Nog geen ervaring gehad met de afterservice dus daar kan ik niets over zeggen.

peter van Eijsden beoordeelde op 2019-06-22

SNELLE EN GOEDE AFSPRAKEN