Blankenburgerstraat 16
7481 EB Haaksbergen

Google Plus/Places - 10,0

Margriet ros beoordeelde op 2017-11-20

Ik draag maat 36, ook die maat is in de winkel maar je moet er dan wel op tijd bijzijn. Staat je iets niet goed, er wordt gezocht tot ze wat gevonden hebben, dat je aanstaat, ze blijven vriendelijk helpen,

Marloes Middelkamp beoordeelde op 2017-11-20

Een gezellige winkel met mooie merken. Ik loop er graag binnen en krijg altijd een eerlijk advies van Aukje! Een aanwinst voor Haaksbergen.

Lisanne V beoordeelde op 2017-11-20

Ik hou van de persoonlijke hulp die je krijgt bij Beau. Er wordt goed met je meegedacht en ook eerlijk gezegd als een ander kledingstuk beter staat/past.
Ik ga er altijd met een goed gevoel en mooie kleren weg :).

Marga beoordeelde op 2017-11-20

Wat een prettige winkel, prachtige kleding maar nog veel belangrijker: bijzonder aardig en kundig personeel

Annette beoordeelde op 2017-11-20

Leuke winkel, mooie draagbare kleding en een eerlijk advies, top!

Els Boersma beoordeelde op 2017-11-20

Diverse aankopen gedaan altijd prima advies
Een maal een klacht over blouse en dat werd meteen opgelost
Zeer enthousiast bedrijf

Corrine beoordeelde op 2017-11-20

Mooie winkel.
De moderne collectie gaat niet alleen tot maat 40.
Eerlijk advies.
Zeker een aanwinst voor Haaksbergen.

Dieke beoordeelde op 2017-11-20

Fijne winkel. Klantvriendelijk en behulpzaam om je te helpen naar volledige tevredenheid. Mooie kleding.

Miranda Engelbarts beoordeelde op 2017-11-20

Ik vind de collectie die jullie inkopen heel erg mooi.
Jullie zijn een prachtig team! Vooral de wijze waarop ik geholpen wordt spreekt mij enorm aan! Ga vooral zo door👍👍

jolanda beoordeelde op 2017-11-20

fijne mooie winkel, fijn personeel altijd tijd voor een praatje, denken mee.
mooie kleding, blijft ook mooi. veel keus, zelfs schoenen gekocht.
en de winkel zit trouwens ook in een prachtig pand, en als je uit gewinkeld bent, dan effe naar de buurvrouw, heeft ook prachtige kleding.

Astrid beoordeelde op 2017-11-20

Mooie, betaalbare kleding en de winkel is leuk ingericht.
Zeer vriendelijke verkopers, niet opdringerig maar wel behulpzaam. Aanwinst voor Haaksbergen!

Marloes beoordeelde op 2017-11-20

Fijne winkel waar je geweldig geholpen wordt. Ze weet goed wat bij je past!!!!
Kom snel een keertje weer langs.

Monique van Eyndhoven beoordeelde op 2017-11-20

Prettige en vriendelijke benadering; er wordt ook meegedacht over de kledingvoorkeur en rekening gehouden met de wensen en ideeën van de klant om zo samen te komen tot een passende keuze.

Veltkamp beoordeelde op 2017-11-20

Heel tevreden. Goed en eerlijk advies. Mooie collectie.

Marlin Rietman beoordeelde op 2017-11-20

Hele leuke winkel,mooie merken.Laagdrempelig,erg gezellig.Aanwinst voor Haaksbergen!Aukje ga zo door!!

Mechthild Soebbe beoordeelde op 2017-11-20

Super Geschäft . Ich komme aus Ahaus und fahre immer wieder gerne zu BeauBoetiek . Tolle , ausgefallene Mode und besondere Marken , die man nicht überall bekommt !

Tamara beoordeelde op 2017-11-20

Een enthousiast, competent, vriendelijk koppel die adviserend meekijkt en meedenkt.
Iedere keer weer mooie collectie en prettige, persoonlijke benadering. Mooie mensen die een mooie winkel hebben!

Hp Knoors beoordeelde op 2017-11-09

Ik heb gebeld om te vragen of het jasje geïnspecteerd kon worden voor verzending en dit is gedaan en ik kreeg een heel vriendelijk,handgeschreven bericht van de verkoopster erbij.
Een service die hartverwarmend is!!

Matty beoordeelde op 2017-11-09

Snelle service persoonlijk kaartje erbij 👍

Betty beoordeelde op 2017-09-12

Alles is vlot verlopen geen enkel probleem gehad