Beau Boetiek

Binnenkomen bij Beau Boetiek is een ware beleving voor al je zintuigen. Het is meer dan een stijlvolle damesboetiek met een uniek merkenpakket. Bij ons shop je niet alleen bijzondere merken, maar creëer je samen met de Beau stylist je eigen persoonlijke stijl.
Tevens bieden wij ook een totale Beau Experience, Beau Looks inspiratie en organiseren wij regelmatig Beau Events. De belangrijkste missie die wij hebben is een vrouw compleet te kleden, hierbij staat persoonlijke service voorop. Wij nemen graag de tijd voor je, lekker rondkijken, passen en genieten van een heerlijke vers gezette kop thee of koffie.
Beau Boetiek staat voor unieke, kwalitatief goede en betaalbare dames mode. Kom langs in Haaksbergen, laat je inspireren, en stap binnen in de wereld van Beau!

De zekerheden van http://www.beauboetiek.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016