Willem van konijnenburgstraat 3
+31888377171
KvK 60919809

Google Plus/Places - 10,0

wesley beoordeelde op 2016-12-24

Beneden een parket vloer laten leggen door maurice, boven laminaat. binnen een dag gelegd goede service en aardige jongens. zeer tevreden over het resultaat en een scherpe prijs. Echt een aanrader

Martina Vonk Noordegraaf beoordeelde op 2016-12-14

De vloer ligt er zo mooi en strak in dat het eigenlijk jammer is om er meubels op te zetten! Ik ben dan ook zeer tevreden over het werk dat Maurice geleverd heeft. Ook het contact verliep soepel via de mail: altijd dezelfde dag antwoord. Kortom: ik zal Garant Vloeren zeker bij iedereen aanbevelen!

Nik Angelikas beoordeelde op 2016-10-27

Maurice is a very professional person. He was always there for me whenever I had a question day and night a to guide me through the choices i had so to select the right floor based on my needs. Once the day of the floor installation came all went well as arranged, within one day everything was completed.

I definitely recommend his service!!!!

Maurice thanks for everything!!

Heleen beoordeelde op 2016-10-26

Vorig jaar heeft Garant Vloeren in onze nieuwe woning de houten blank eiken vloer gelegd. Prachtig gedaan. In 1 dag netjes en mooi gelegd. De kwaliteit van de vloer is
( nu anderhalf jaar verder) prima en de kleur is verdiept.
Betrouwbaar bedrijf en fijn persoonlijk contact.

claudia beoordeelde op 2016-10-09

Prachtige vloer laten leveren door Garant Vloeren. Ik ben zeer tevreden over de service van dit bedrijf. De vloer ligt er strak in en de plinten zijn heel mooi afgewerkt door maurice. Nogmaals dank voor de goed service.

Gerrit beoordeelde op 2016-10-09

Ik besteed regelmatig klussen uit aan Garant vloeren als aannemer. De vloeren worden altijd keurig opgeleverd en ALTIJD met hetzelfde resultaat. Ik ben meer dan te spreken over dit bedrijf! Als je op zoek bent naar een vakman, dan ben je hier echt op de juiste plek.

Nadisha beoordeelde op 2016-09-29

Voor t eerst gebruik gemaakt van Maurice.naast dat hij een ontzettende aardige man is, is hij erg professioneel en behulpzaam. Door een fout die ik zelf had gemaakt kon een deel van de vloer niet gelegd worden, in plaats van weg te gaan heeft Maurice ontzettend lief geholpen om dit probleem op te lossen terwijl hij dat helemaal niet had hoeven doen. daarna heeft hij Ook nog zelf het stuk vloer geschuurd. Samen hebben ze in even dag de vloer overal gedaan, 3 Kamers en beneden alles. Ook een deel met hoge plinten. Het ligt ontzettend mooi en strak. Volgende keep zeker weer. Top service en Werk,!

Mops Kinderopvang beoordeelde op 2016-09-18

Wij Mops Kinderopvang maken al jaren gebruik van Maurice, zijn bedrijf Garant vloeren is fantastisch.
Hij levert voor ons de beste kwaliteit vloeren in verband met de zware belasting ervan, de eerste vloer hebben wij drie jaar geleden gelegd met hem en die is nog steeds in top staat. Ook dit weekend heeft hij weer een locatie voor ons gedaan meer dan 300 m2 in anderhalve dag.
Waar Maurice echt in uitblinkt is de service niks is hem te gek en hij zorgt ervoor dat alles opgelost wordt, geen probleem is hem te gek en hij komt zijn afspraken altijd na. Daarnaast is hij ook nog eens veruit de goedkoopste. Wij zijn al jaren zeer tevreden met hem en zullen ook met hem blijven werken.
Kortom een echte aanrader voor een eerlijk verhaal met fantastische service en dito prijsstelling.

Karin Jongbloed beoordeelde op 2016-09-13

Bijzonder mooie vloer gekocht bij Garant Vloeren. De mail werd erg snel beantwoord en de afspraken waren duidelijk. Ik ben erg blij met de werkwijze van Maurice. Hij heeft me erg netjes te woord gestaan elke keer en liepen we tegen problemen op in de woning , zorgde hij dat het op werd gelost.
Onze vloer lag er binnen een dag in ! Wij zijn erg tevreden met het resultaat. Dank nogmaals

Manny beoordeelde op 2016-09-07

Een goede service ontvangen van Garant Vloeren. En een zeer scherpe prijs voor mijn vloer,
dus je begrijpt wel dat ik zeer te ben over het hele pakket samen. Maurice is tel goed te bereiken en geeft duidelijke antwoorden op de vragen die je hem stelt en denk mee om samen tot een goede afloop te komen. vervolgens heeft hij zeer hard gewerkt die dag , en het was ook nog eens gezellig ook en niets was te hem veel, hij moest notabene 200 km rijden om hier te komen , ik bedank je voor al het harde en strakke werk aan de vloer het verliep allemaal soepel , de vloer was klaar en tot het einde de hoge plinten en natuurlijk een paar plakplinten , en vervolgens zag alles er top uit , dus zeer tevreden een aanrader voor iedereen die een mooie vloer zoekt voor een scherpe prijs en de perfecte service die hij heeft verleend, mijn dank is groot Maurice.

Angela van den Hoogen beoordeelde op 2016-09-07

Goede service en meedenken zijn kenmerken van Garant Vloeren. Tel daar de scherpe prijs bij op en je snapt dat wij zeeeeer tevreden zijn. Maurice is makkelijk te bereiken en reageeet snel op vragen. Daarnaast was het gezellig om de mannen in huis te hebben. Toen de plinten de verkeerde kleur bleken te hebben, twijfelde Maurice geen seconde... deze plinten gingen niet geplaatst worden. Binnen twee dagen was hij terug met de juiste plakplint. Ook toen wij iemand zochten voor de trap had Maurice advies voor ons en regelde dat een plank van de nieuwe vloer bij dit adres terecht kwam zodat de kleuren afgestemd konden worden.

Fam Willems beoordeelde op 2016-09-07

De vloer werd netjes bezorgd en een aantal dagen later gelegd . Afspraken goed nagekomen en vriendelijke mensen .
Aanrader

Henk beoordeelde op 2016-09-07

Vloer bij mij zeer netjes gelegd, keurig op afgesproken tijd en de afwerking perfect. Prima vakman is zeker aan te bevelen on de kennissen en familie kring

Volkert beoordeelde op 2016-09-06

Afgelopen jaar een vloer gekocht voor ons hele huis . Mail werd erg snel beantwoord waarna we vervolgens telefonisch contact hebben onderhouden .
Er zijn vooraf voorbeeld plankjes opgestuurd waarna wij de definitieve keuze hebben gemaakt voor een vloer . Afspraak gemaakt voor levering en leggen voor de vloer . De leggers waren keurig op tijd ... Binnen een dag de vloer er volledig in en netjes afgewerkt met plinten . Al met al vindt ik het een prettige werkwijze hoe ze te werk gaan.
Wij zijn erg tevreden en raden dit bedrijf dan ook van harte aan !

ellah h. beoordeelde op 2016-09-06

Vriendelijke heren en top service! Snel geregeld allemaal en niks was teveel gevraagd. Zeker een aanrader!

Joost beoordeelde op 2016-09-06

Super bedrijf! Helder in communicatie en afspraak wordt nagekomen! Dat maak je niet veel mee tegenwoordig.

Mahinder beoordeelde op 2016-09-06

Zeer tevreden over de vakkundige levering en montage van mijn nieuwe vloer. De heren namen de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en gaven zeer goed advies over de onderhoud van mijn vloer!

2016