Lange Dreef 11
4131 NJ Vianen
0347 - 715 155

L Diemersen beoordeelde op 2019-09-08

bestelling op de plandatum ontvangen kan niet beter

Frank Spigt beoordeelde op 2019-09-08

Tweede bestelling ook weer netjes geleverd wel jammer dat je geen aflever tijd indicatie krijgt

Jan Stalknecht beoordeelde op 2019-09-08

Netjes op een glasbok volgens afspraak geleverd Top!!

Cees van Driel beoordeelde op 2019-09-08

doordat het vakantietijd was ,een langere levertijd ,geen probleem . bij levering ontbraken glaslatten en plamuurmes , na 1 week ook geleverd. in mijn geval geen probleem want het glaszetten is opgeschoven .

Ko Groen beoordeelde op 2019-09-06

Snel en correct ontvangen, maar de inkt van de labels was op de glasplaat gekomen en moeilijk te verwijderen.

Anoniem beoordeelde op 2019-09-05

Duidelijke site, toen ik belde werd ik prima geholpen en levering en resultaat is precies zoals afgesproken.

M Van Etten beoordeelde op 2019-09-04

Goed en snel contact. Soepele bestelling, prima bezorging.

Nick beoordeelde op 2019-09-04

Alles volgens afspraak, keurig geleverd. Vriendelijke service. Aanrader.

N.T.J Stevens beoordeelde op 2019-09-03

Zeer tevreden

Peter de Beukelaer beoordeelde op 2019-09-03

Bij de bestelling van een spiegel een email ontvangen met een advies deze plat poly te laten slijpen. Prima advies. Minpuntje is dat men aangeeft op de site te leveren binnen 5 werkdagen! In ons geval werd er geleverd na 11 werkdagen! Eventueel 9 werkdagen, echter dan waren daar extra korten aan verbonden.

Manon beoordeelde op 2019-09-02

Topservice! Ik had onverwachts meerdere ramen nodig in de bouwvak. Glasgigant kon in overleg met de klantenservice een week sneller leveren dan andere bedrijven en was ook qua prijs /kwaliteit de beste. Daarbij heeft Ruben van de klantenservice fantastisch meegedacht hoe alle werkzaamheden goed konden worden afgestemd.
Zeer tevreden, dus.

René beoordeelde op 2019-09-02

Snelle levering. Goede afspraken. Vriendelijk personeel.

D.C. Fruijtier beoordeelde op 2019-09-01

Alles geleverd volgens afspraak en alles was naar wens. Ruit direct de woensdag er na gemonteerd, zonder problemen.

Tonny van Heck beoordeelde op 2019-09-01

Keurig volgens de afgesproken datum geleverd. De spoedopdracht kon helaas vanwege de vakantiedruk niet plaatsvinden, maar daar is alle begrip voor. Correcte afhandeling .

Paul Kniepstra beoordeelde op 2019-09-01

Had bij de bestelling in de snelheid vergeten de maten in cm ipv mm opgegeven. Ik werd keurig opgebeld met de vraag of de maten wel correct waren. Op de opgegeven dag alles keurig geleverd.

Aart H. beoordeelde op 2019-09-01

Schitterende service.

Rene Bieman beoordeelde op 2019-08-30

Heel persoonlijk en ze hebben echt oog voor hun klant. Ik had een vraag over de levering in het opmerkingen vakje geplaatst bij het bestellen en werd direct gebeld. Ook beloofde ze mij weer te bellen wanneer de bestelling verzonden zou worden en ook al zat de bouwvak er tussen .... ik werd twee weken later netje gebeld...
Erg fijn contact! Bedankt Ruben!

Mersin Karisik beoordeelde op 2019-08-30

positief en zeer professionele personeel. En de prijzen zijn betaalbaar.

Ben Heijink beoordeelde op 2019-08-28

Volgens afspraak geleverd.

harry bardoel beoordeelde op 2019-08-28

Geleverd op de afgesproken dag. Prima in orde