Lange Dreef 11

9,1

van Doesburg beoordeelde op 2019-06-17

Bestelling, diverse maten float glas: Keurig A++

Jeroen Jungschlager beoordeelde op 2019-06-17

Via de website besteld, levering van glas was prima. Helaas zijn de bijbestelde glaslatten niet wat ik had besteld (sparing 5 mm ipv 3 mm). Afgezien hiervan is het makkelijk bestellen en snelle levering

sander beoordeelde op 2019-06-16

Zeer tevreden alles volgens afspraak en telefonisch hulp bij keuzes, top

P. Danner beoordeelde op 2019-06-16

GlasGigant levert na nog even telefonisch overleg, het bestelde dubbelglas netjes af zoals afgesproken.
Prima geholpen en volgende bestelling weer bij GlasGigant.

Olivier Jongens beoordeelde op 2019-06-16

Uitstekende service

Jan Lares beoordeelde op 2019-06-16

Het duurde lang voordat het product geleverd werd.Ik moest er de hele dag voor thuis blijven want je kon geen bezorgmoment kiezen.Bovendien werd het product geleverd door een ander bedrijf dan Gladgigant.

Beste Jan,

Bedankt voor je reactie.

Het klopt inderdaad dat we tijdens het bestellen nog geen indicatie kunnen geven van het aflevertijdstip. Vandaar dat we standaard aangeven tussen 08:00 en 18:00. De planning wordt namelijk een dag voor de bezorgdag gemaakt. Wel is het mogelijk om de middag voor de bezorgdag contact met ons op te nemen via klantenservice@glasgigant.nl. Dan ontvang je van ons een indicatie van het aflevermoment.

Daarnaast worden al onze producten rechtstreeks vanuit de fabriek, van onze vaste glasleverancier geleverd.

Piet van Haaren beoordeelde op 2019-06-16

Op tijd geleverd volgens afspraak.

Johan Pot beoordeelde op 2019-06-15

Levering duurt wat lang, maar kwaliteit en effectiviteit prima.

Beste Johan,

Bedankt voor je reactie en je positieve review.

Het klopt inderdaad dat er op gehard glas een levertijd zit van drie tot vier werkweken. Dit is standaard op gehard glas en is helaas niet te bespoedigen.

Met vriendelijke groeten,

Nina Groeneveld beoordeelde op 2019-06-13

erwin de fijter beoordeelde op 2019-06-10

Eenvoudig besteld. Levering heel netjes, ook al was ik niet thuis.

Vion Jamin beoordeelde op 2019-06-10

Overzichtelijke en makkelijk te gebruiken website die het bestel proces eenvoudig maken. Hierna volgde een perfecte afhandeling en aflevering.

onno buijs beoordeelde op 2019-06-09

Helder ,duidelijk , alles volgens afspraak. Prettig geprijsd

Jan Jansen beoordeelde op 2019-06-09

Heel tevreden alles netjes afgeleverd

G Derks beoordeelde op 2019-06-07

Wij zijn zeer tevreden over de bestelling, netjes op de afgesproken dag geleverd.

Harm Veldman beoordeelde op 2019-06-06

Top bedrijf, goed geregeld.

T.M van Gilst beoordeelde op 2019-06-05

Maat voering niet in orde .
3 mm maat afwijking.

Beste Ton,

Bedankt voor je reactie.

Er kunnen inderdaad maatafwijkingen voorkomen op het glas. De marge hierop is afhankelijk van de dikte en het type daarvan.

We nemen contact met je op om dit samen te bespreken.

Met vriendelijke groeten,

Karel Houtman beoordeelde op 2019-06-04

GOEDE PRIJS, SNEL ,OP TYD GELEVERD

M Sandee beoordeelde op 2019-06-03

Snel en volgens afspraak geleverd , Top

Xavier van den Broecke beoordeelde op 2019-06-03

Snel besteld én bediend. Zeer correct én vriendelijk ook. Voor herhaling vatbaar !

Martin Molenaar beoordeelde op 2019-06-01

Levering op werklocatie op afgesproken datum.