Hoogeind 13A
3465HA Driebruggen

Sabine beoordeelde op 2019-02-14

viola robbemondt beoordeelde op 2019-02-14

Snelle levering en goed voer dat niet overal verkrijgbaar is! Mijn paard eet er smakelijk van en het is gezond voor hem.

Reactie van Zeldenrust Haystack:
Dank je wel Viola. Fijn dat je paard de kruidenmix ook lekker vind.

E.C. Janssen beoordeelde op 2019-02-04

De bestelde kruiden zijn keurig verpakt binnen 24 uur bezorgd. Paard neemt ze goed op.

Reactie van Zeldenrust Haystack:
mmm Luchtweg kruiden, die ruiken zo heerlijk. Gelukkig is je paard het daar mee eens ;-)

Adriane Brummelkamp beoordeelde op 2019-02-02

Snel geleverd en de hooinetten zijn zo stevig!

Ada Kramer beoordeelde op 2019-01-29

D. van Hooijdonk beoordeelde op 2019-01-18

snelle levering...

Ingeborg Huisman beoordeelde op 2019-01-15

Ik ben heel tevreden. De bestelling duurde iets langer dan verwacht maar dat had te maken met een foute levering van de netten bij Nina. Ik kreeg keurig antwoord op mijn vragen. Ik had 2 netten met mazen 2x2 besteld en wat bijna nooit gebeurd, mijn paard maakte ze stuk door zijn ongeduld. Toen de 1e stuk ging kreeg ik eerst een reparatieset toegestuurd, maar later maakte een andere pony de 2e ook stuk. Toen kreeg ik 2 nieuwe met een grotere maas en die zien er nog keurig uit.

De netten zijn heel mooi afgewerkt.

Kortom, ik ben erg tevreden over de geleverde service en zal zeker nog een keer bestellen.

Reactie van Zeldenrust Haystack:
Dank je Ingeborg, uiteraard help ik ook graag als het niet gaat zoals gehoopt. Fijn dat de paarden tevreden zijn ;-) Heel leuk om je review terug te lezen hier.

Rinkje van der Weij beoordeelde op 2019-01-14

Goede service, bestelling was sneller in huis dan ik dacht

Your welcome Rinkje.

Mara Ruijter beoordeelde op 2019-01-13

Mierella Herben beoordeelde op 2019-01-05

Snelle service, goeie communicatie en netjes verpakt.
Zeer tevreden.

Graag gedaan!

Maaike Groot beoordeelde op 2018-12-18

Borsje beoordeelde op 2018-12-18

Kim Lavrijsen beoordeelde op 2018-12-18

Michelle Kuiper beoordeelde op 2018-12-17

Albertien Jongsma beoordeelde op 2018-12-16

Bedankt voor de snelle levering! We zijn er helemaal blij mee.

Reactie van Zeldenrust Haystack:
Top! altijd leuk om dat te horen.

Petra Snoek beoordeelde op 2018-12-14

Snelle levering en prachtig product!

Reactie van Zeldenrust Haystack:
Tof dat het product zo in de smaak valt.

Karin Branje beoordeelde op 2018-12-05

Veehouderij Jaap J Rutte beoordeelde op 2018-11-21

Al jaren haal ik hier mijn slowfeeders voor de paarden. Super service, super levering.

Reactie van Zeldenrust Haystack:
Dank je, een bekende naam inmiddels inderdaad ;-)

mieke v weert beoordeelde op 2018-11-07

Alles duidelijk wat betreft bestellen tot afleveren , alles keurig verpakt , producten zien er heel goed uit . ik ben dik tevreden

Geurtjens beoordeelde op 2018-11-07

Ik ben heel tevreden en heb goed advies op maat gekregen. De bestelling werd zo snel mogelijk voor me in orde gemaakt en snel daarna had ik het al in huis.