Brandebeemd 53
4824NT Breda

Martin Vandael beoordeelde op 2019-07-13

Snelle en correctie afhandeling , levering.

ger maas beoordeelde op 2019-07-11

Het bestelde product is van goede kwaliteit en een zeer snelle levering.

Judith ter Bork-Meijer beoordeelde op 2019-07-11

Heel tevreden, het bestelde zou een levertijd van 1-2 weken hebben, maar het was er al binnen een paar dagen.

Rob Somers beoordeelde op 2019-07-05

Prima levering

L424 AMS beoordeelde op 2019-07-03

Produkten zijn prima. De manier van leveren was erg slecht. Vrijwel alle 7 dozen waren of gescheurd of ingezakt.
Levertijd was ook erg lang.

Reactie van Shopdepot:
Hartelijk dank voor uw review en jammer te horen dat de dozen beschadigd zijn.
aangekomen.

We hebben ons best gedaan om de producten zo spoedig mogelijk bij u te krijgen maar helaas een aantal dagen te laat doordat de zending bij PostNL is blijven hangen.

Ik verwacht dat hier de beschadigingen veroorzaakt zijn. Onze excuses hiervoor.

We vinden het in ieder geval fijn om te horen dat u tevreden bent met de producten!

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice Shopdepot

j van den Bogaard beoordeelde op 2019-07-02

Het duurde wel even voordat het geleverd was

gj berkvens beoordeelde op 2019-06-30

duidelijke website en hele nette afhandeling

Rick Wolfs beoordeelde op 2019-06-30

Werd goed geholpen!

Kees Westerhuis beoordeelde op 2019-06-30

Niet geleverd wat gedacht en niet meer bereikbaar vanwege vakantie

Beste Kees,

Dank voor uw review.

Ik snap alleen de twee sterren niet? We hebben geleverd wat u heeft besteld. Als het niet is wat gedacht dan heeft u een fout gemaakt tijdens het bestellen. We hebben geen vraag per e-mail ontvangen om te kijken of we iets voor u kunnen betekenen?

We waren er inderdaad even een weekje tussenuit waarbij we hopen hierbij op het begrip van de klant.

Stuur even een e-mail naar info@shopdepot.nl zodat we ermee aan de slag kunnen.

Cocky Berrevoets beoordeelde op 2019-06-29

Duidelijke webshop en prima snel geleverd!

E Wu beoordeelde op 2019-06-29

Bestelling ging gemakkelijk. Enig minpuntje is dat de producten in 1 bestelling in aparwerd bezorgd door 2 verschillende bezorgbedrijven

Ilka beoordeelde op 2019-06-29

Prima op tijd geleverd!

A.M. Oldenburg beoordeelde op 2019-06-28

Wij hebben tafel-menukaartjes besteld. Deze zien er heel goed uit en zijn snel geleverd!

poncio habben jansen beoordeelde op 2019-06-27

prima geregeld

Michel Vanbergen beoordeelde op 2019-06-25

Goede correcte en snelle levering aan een correcte prijs.

Paul Jacobs beoordeelde op 2019-06-25

Onvolledige zending kan gebeuren maar ook veel langere levertijd

Beste Paul,

Dank voor uw review. Dit duurde inderdaad wat te lang door onze toeleverancier, onze excuses hiervoor. We hadden gekozen voor een deellevering, vandaar de incomplete levering maar hebben inmiddels de opdracht retour genomen.

wendy stijger beoordeelde op 2019-06-24

snelle service

Greet Meermans beoordeelde op 2019-06-23

De beloofde productie- en levertijd werd gerespecteerd !

Monique Van Heghe beoordeelde op 2019-06-23

Heel tevreden over de bestelling.

D.M.J. Vereecke beoordeelde op 2019-06-23

Bijdeze