Emdenweg 3

8,9

Rob Haarhuis beoordeelde op 2019-07-17

Glenda Wekker beoordeelde op 2019-07-08

Lydia Clarisse beoordeelde op 2019-07-08

Muis werkt prettig maar is niet geschikt voor kleine handen.

J.E. van Glabbeek beoordeelde op 2019-07-07

Snelle levering, goede prijs/kwaleitsverhouding

Marcel Rensen beoordeelde op 2019-07-05

Top service goede producten. Dit is een echte review .

Esther de Bont-Fredriksz beoordeelde op 2019-07-03

Roy van der Hoek beoordeelde op 2019-07-01

snelle nette levering

Rob Stam beoordeelde op 2019-06-27

Bediening als gewone muis, ideaal. De verticale stand is een perfecte remedie tegen rsi.
Een minpunt: de knoppen in de duimgreep zijn veel te gevoelig en die moest ik uitschakelen omdat zij voortdurend onbedoeld ingedrukt worden.

Niek Karstanje beoordeelde op 2019-06-27

PERIMICE-518R licht perfect in de hand als groot formaat muis
Handige bediening van knoppen en scrol wiel
In teken programma zoom - pan functie met scrol wiel
Dpi Switch bovenop de muis voor snelle wissel resolutie
Bij voorbeeld A4 of 24 inch monitor

Celine Postma beoordeelde op 2019-06-24

Goed product, snelle levering

Rob van Nugteren beoordeelde op 2019-06-23

In eerste instantie heel ontevreden. De muis was springerig (muiscursor sprong vaak onverwacht naar een andere positie op het scherm), maar dit leek te liggen aan de te lage batterijspanning. Na opladen trad dit niet meer op, totdat een volgende oplaadbeurt nodig is natuurlijk, dan gaat ie weer "springen". Een nadeel hierbij is dat je niet kunt zien of de oplaadbare batterij vol, halfvol, danwel leeg is.
Ook de programmeerbaarheid van de knoppen die genooemd wordt: "Wat de R-Go HE Serie uniek maakt zijn de aanpasbare knoppen" is niet waar. De knppen zijn niet programmeerbaar, het is een recht-toe-recht-aan muis, waarbij de standaard Windows muis opties van toepassing zijn. Dus simpele dingen als de linker en rechter muistoets functies verwisselen, en dat is het.
Enig pluspunt is dat de positie van de hand aan de muis inderdaad prettiger is dan bij een standaard muis.

Reactie van Anti-rsimuis.nl:
Geachte heer van Nugteren, Ik had u toevallig net gemaild over uw productbeoordeling en zie nu ook deze beoordeling. Ik voeg hier even een notitie toe dat we dit hebben opgepakt.

Ewald beoordeelde op 2019-06-07

Er ontbrak een glij-pootje onder de muis, maar deze werd na een mailtje direct nagezonden. Goed service!

Harry van Ruitenbeek beoordeelde op 2019-06-04

Ik heb de Anti rsimuis sinds kort in gebruik en deze bevalt erg goed. De stand van de pols is beter en dit merk je direct.
Goede koop vind ik en ook een mooie prijs via deze webwinkel

Rens Dassen beoordeelde op 2019-06-04

Henk Kooiman beoordeelde op 2019-06-03

Ligt goed in de hand

Anja Schutte beoordeelde op 2019-05-26

Marloes van 't Hof beoordeelde op 2019-05-24

Jolanda De keijzer beoordeelde op 2019-05-23

Sander van Kooten beoordeelde op 2019-05-21

Snel gekregen alleen is er niet naar de toegevoegde opmerking gekeken.

Reactie van Anti-rsimuis.nl:
Geachte heer van Kooten, erg bedankt voor uw beoordeling en nogmaals excuus dat ons de levernotitie ons is ontgaan.

John Janssen beoordeelde op 2019-05-18

Goed assortiment, prima service, geld van een retour was snel teruggestort.
Telefonische bereikbaarheid vond ik wat minder, maar over mail gaat prima.