De Gast 78

Floranne Van Soest beoordeelde op 2019-08-25

Elizabeth Zijlstra beoordeelde op 2019-08-23

Farah Bandhoe beoordeelde op 2019-08-23

Jacky Schepen beoordeelde op 2019-08-23

PRima site en aflevering niets op aan te merken

Jannie Neddermeijer beoordeelde op 2019-08-15

Zeer snelle afhandeling , netjes verpakt

wil Jansen beoordeelde op 2019-08-15

bestelling op verkeert adres bezorgt terwijl wij thuis waren op afgesproken afleverings tijd

Reactie van Deoorbel.nl:
Beste Wil,

Het spijt ons dat te horen dat uw pakket verzonden met DHL niet op het juiste adres is afgeleverd. Ik ben blij dat u alsnog wel uw pakket gekregen heeft.

Mvg. Jikke Wouda

kirsten van der giessen beoordeelde op 2019-08-12

Ted van der Vliet beoordeelde op 2019-08-09

Wat een super service van uw bedrijf om zò snel te leveren, ik ben zèèr tevreden!
Heb het pakje in goede staat ontvangen.

Angélique van Ewijk beoordeelde op 2019-08-06

Super tevreden met mijn bestelling! Ik was al jaren op zoek naar oorbellen uit de jaren 80 en dankzij Deoorbel.nl heb ik ze eindelijk gevonden :)

arjan witjes beoordeelde op 2019-08-05

G. Hamstra beoordeelde op 2019-08-04

Ik was op zoek naar oorbel clips met een parel voor mijn moeder. Nergens meer te krijgen, totdat ik deze website ontdekte. Ontzettend grote keus en zeer snel geleverd. Ik kon er zelfs 7! paar bestellen. Mijn moeder raakt ze steeds kwijt dus nu heb ik een voorraadje..

Ineke lassche beoordeelde op 2019-08-01

Kim Perquin beoordeelde op 2019-07-22

Paul Hyam beoordeelde op 2019-07-20

daniek van de haar beoordeelde op 2019-07-19

madeleine colla beoordeelde op 2019-07-18

Snel geleverd ! Prettig te woord gestaan aan de telefoon , mevrouw dacht met me mee👍🏻

Sonja Bos beoordeelde op 2019-07-18

Pakketje was er snel en het was goed verpakt.
Geen problemen.