Energieweg 20A
2964 LE Groot-Ammers
+31184636937

Leontien beoordeelde op 2017-09-20

Alles is super netjes gedaan.
Vriendelijke en gezellige en goed met kleine jongetjes die graag willen helpen .

Piet & Pien Koster beoordeelde op 2017-08-06

Terras Expert is een aanrader! Goede uitleg en advies gekregen. Afspraken allemaal nagekomen, vakwerk geleverd door mensen met passie voor hun werk! Wij zijn heel blij met ons strak gelegde nieuwe terras.

Fam den hartog beoordeelde op 2017-07-28

Super mooi dakterras geleverd en geplaatst.
Aardige en nette werkmannen.

M. Prinsen beoordeelde op 2017-07-18

Heel fijn personeel. Is deskundig, denkt mee, is zeer vriendelijk, heeft hele goede producten en zij zijn erg behulpzaam.
Een echte aanrader dus !!! Dit is zoals je een bedrijf hoort te runnen.
GEWELDIG !!!!

Ria Bakker beoordeelde op 2017-07-14

Ontzettend mooi materiaal. Ik heb het door Terrasexpert laten leggen en de vakkundigheid en de bereidheid om een stapje extra te doen heeft mij meer dan verbaasd. Erg vriendelijke mensen met veel plezier in het werk. Het resultaat is ronduit fantastisch. En dan ook nog uit gerecycled plastic. Ik ga voortaan met een tevreden gevoel mijn plastic weggooien, want ik zie wat er mee gedaan kan worden. Lof.

Anoniem beoordeelde op 2017-06-09

Prima service door prima personeel van een prima product. Kortom: een zeer tevreden klant!

Martin beoordeelde op 2017-06-07

Alles prima volgens afspraak geregeld. Vooraf netjes ingemeten en zorgvuldig geplaatst.
Het resultaat is een mooi strak terras. Ben er erg tevreden mee!

André beoordeelde op 2017-05-31

Zeer plezierige en correcte contacten zowel telefonisch, via email en persoonlijk.
Plaatsing allemaal volgens afspraak en een keurige professionele montage.
Ik ben heel erg tevreden vanaf het eerste contact tot de laatste handdruk na montage!

En nu genieten van ons schitterende terras!

Dank jullie wel Bart en Matthijs.

Klusbedrijf vlot beoordeelde op 2017-05-22

Klusbedrijf vlot

Matth beoordeelde op 2017-04-12

Vanaf de monsters, de offerte alsook de levering en plaatsing zijn dik in orde

H. Vrenegoor beoordeelde op 2017-04-10

Vakmanschap is Meesterschap! Prettig contact, goed geadviseerd, uitstekende planning en zeer vakkundig geplaatst! Een aanrader!

Caroline V. beoordeelde op 2017-02-20

Vanaf het begin met informatie en dergelijke tot en met de laatste afwerking heeft de Terrasexpert zich echt als een Expert gedragen. Alle afspraken nagekomen en prettig in de omgang en het eindresultaat is prachtig geworden! Dus een echte aanrader!!

T P J Iseger beoordeelde op 2017-02-16

Kan niet beter goede service, komt de afspraken na. Wij zijn zeer tevreden met de kunststofgrastegels van Aslon. De persoon die hert werk uitvoerden zij keurig netjes, het afval is ook opgeruimd. De TerrasExpert is zeker aan te bevelen.

Jobs Linthorst beoordeelde op 2017-02-13

Kort na contact per e-mail werd ik gebeld. Een dag later kon men de maten komen opnemen en werd de juiste staal meegenomen. Daarna kreeg ik dezelfde dag een passende offerte. Binnen 2 weken werd mijn balkon vakkundig in 2 dagen gelegd. Helemaal Top.

Familie Schimmer, Rotterdam beoordeelde op 2016-12-12

TerrasExpert heeft bij ons de vloer vakkundig gelegd en het ziet er dan ook prachtig uit. De medewerkers zijn erg vriendelijk en alles is conform de afspraak uitgevoerd. Kortom, we zijn zeer tevreden en kunnen deze firma en hun product dan ook zeker aanbevelen.

N. den Hartog beoordeelde op 2016-11-07

Geweldig systeem, wij hebben de planken ca 8 jaar geleden op ons balkon bevestigt. het balkon ziet er nog als nieuw uit, planken verkleuren niet, planken zijn na een half uurtje al droog en met hout duurt dat zeker een dag. makkelijk te bevestigen doormiddel van klips, zeeeeeer makkelijk in onderhoud, wordt niet groen, als ze vies worden sopje eroverheen en weer schoon. planken trekken absoluut niet krom, geen splinters. Wij gebruiken het balkon dagelijks met kinderen en hond, geen slijtage zichtbaar. Aanrader!!! Wij gaan binnenkort het balkon aanpassen maar, de kunststof planken komen er zeker weer op.

Manon van der Meer beoordeelde op 2016-11-07

Zeer tevreden. Vakkundig, vriendelijk en flexibel/ denken graag mee.

Ada van den Berg- Langerak beoordeelde op 2016-11-07

Super goed advies krijg je!
Staan altijd voor je klaar!
Voor elk probleem hebben ze een oplossing!

Martin Hakkesteegt beoordeelde op 2016-11-01

kunststof vlonder is gelegd binnen de afgesproken tijd en prijs. resultaat is verbluffend en betaalbaar
ook de communicatie, heldere informatie, nakomen van afspraken draagt bij tot vertrouwen

Reactie van TerrasExpert:
Bedankt voor het geven van een reactie. En veel plezier van uw balkonvloer.

Ilse Eeckhout beoordeelde op 2016-10-21

Correcte levering conform de afspraken door een vriendelijke en behulpzame chauffeur!

Reactie van TerrasExpert:
Bedankt en veel plezier van de picknicktafels.